Yvonne Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen luitjes, Gordijnen open, deur open, laat de ochtend maar binnen komen... Ik ga even koffie en thee zetten. Aanpassing: Wijziging titel discussiesamenvatting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen Yvonne y Adam, Zo, wat een mooie billboard! Voor wie of wat was die? Lekker, koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Adam, van harte met je 100e. Ik kom het daar zo even bewonderen ... Joris ook een goedemorgen uiteraard... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Adam, heb je iets aan de lay-out veranderd? In eerste instantie kreeg ik hem mooi groot en helemaal op mijn scherm... nu opeens nog maar de halve pagina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Klopt inderdaad Adam, maar het vreemde was dat ik in eerste instantie op de 'onzindraad' het bericht wel helemaal in beeld kreeg bij 100%.. en later niet meer. afijn, maakt niet uit, gewoon een kwestie van even aanpassen. Hij is en blijft heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juni 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Voor mij tijd om aan de slag te gaan. Ik heb de koffie en thee in de warmhoudkannen gedaan. Het gebak zal tegen een uur of tien worden gebracht neem ik aan. Voor de diehards die nu al polonaise willen gaan lopen: De frisjes staan in de koelkast, bakken borrelnootjes in het kastje daarnaast en op de onderste plank van de koelkast vind je een schaal met hartige hapjes..... Luitjes, maak een feestdag van deze dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 goeiemorgen frummers, zit al 1/2 uur braaf op te wachten tot ex mijn droger op komt halen om naar zoonlief te brengen. pfffffffffff, sommige dingen veranderen nooit. nog maar een bak koffie dan, waar blijft die taart trouwens? Adam? Hannah? jij kunt ook wel bakken , toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goeie morgen allemaal. Vandaag ga ik fris en fruitig aan het weekend beginnen. Wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metijs Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen allemaal, Na een ontzettend pittige start van het weekend gisteravond stort ik me in deze zware zaterdag. Vanmiddag familiebezoek met aansluitend diner en dergelijke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 nou, fris? Niet uitgeslapen en gisteren smashte iemand keihard midden in mijn gezicht een bal. Het is niet blauw geworden gelukkig (wat zou ex wel niet denken dan, haha) maar flrorisant is anders en die kapper na 15 jaar; ik zie niet eens verschil, volgende keer knip ik weer lekker zelf. fruitig, daar kan wat aan gedaan worden; ik pak een banaan als ontbijt, en nog maar een bak leut:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 oei metijs, sterkte dan en weet je, ergens is het wel vermakelijk om te zien als anderen langzaam (of snel, zoals in mijn familie meestal) teut worden. Het sterkt enorm als je een beetje sadistisch aangelegd bent, na jaren van masochistisch drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen Dagpact: Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 nou mn droger is net opgehaald, gek hoe ik nog steeds verwacht dat iemand zich qua tijd aan de afspraak houdt en me bozig voel worden als en nog geen smsje gestuurd wordt als dat niet gebeurt. Zoon en dochter doen dat wel tegenwoordig, maar ex heb ik nooit op kunnen voeden:D lekker naar de markt nu fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen beste mensen, En wederom, hoef ik niet naar de zaak vandaag. Alleen vanmiddag, bij iemand een uurtje schoonmaken. Heerlijk,heerlijk. Gisteren ook niets gedronken, en denk sterk genoeg te zijn om dat vandaag ook niet te doen. Zou dat rustige vaarwater, er dan toch eindelijk zijn!? Jane, Daar kan ik ook niet tegen hoor, als mensen zich niet aan de afspraken houden. En sommige mensen, doen dat nou eenmaal nooit blijkbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen mede frummers, bedankt voor alle feli's op de dagdraag gisteren. Het was een dag met kids en uiteten en daar goed gebunkert, resultaten zien we wel weer op de kilikiller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Jan, Je hebt wel genoten, en dat is ook belangrijk he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Dagpact: Tatum Albert Lytse Acer En natuurlijk wil ik vandaag ook weer graag op het pact!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goede morgen allemaal, Lekker uitgeslapen. Van bankhangen kwam gisteren dus niks, gechat met mijn broer die net geopereerd is aan clusterhoofdpijn. Sinds mijn moeders overlijden vorig jaar hebben we weer contact. Vanavond chatten we verder. Vandaag maar es lekker opruimen hier thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Hoi Albert, Nooit geweten dat je geopereerd kan worden aan clusterhoofdpijn. Gaat het goed met hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Ja Rapilos het gaat goed met hem, geen hoofdpijn meer en hij heeft een apparaat gekregen wat bepaalde zenuwen verdoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen, Drukke week achter de rug. Werken, een aantal gesprekken en 3 avondactiviteiten. Voel me dan ook gesloopt. Nog steeds alcoholvrij, al kwam het wel een paar keer om de hoek kijken. Misschien gek, maar ik heb meer trekmomenten dan een paar weken geleden. Dit weekend is het puinruimen in huis en bijtanken voor de laatste week werken voor de vakantie. Zo en nu eerst een bak koffie. Heb het goed allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Originally posted by: AlbertRemmoJa Rapilos het gaat goed met hem, geen hoofdpijn meer en hij heeft een apparaat gekregen wat bepaalde zenuwen verdoofdquote> Dat is mooi Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Goedemorgen lieverds, fijn om te weten hoe weinig ik hier ook nog kom, ik nog steeds word gelezen. Gisteren toch iets pijnlijks moeten doorstaan. Het contact met de ex vriend van haar is verre van afgelopen blijkbaar. T.t.z., hij houdt zwaar aan om nog eens af te spreken om goed te kunnen ...., zij houdt de bal af, maar jammer genoeg zegt ze ook niet njet. En dat heeft me heel erg veel pijn gedaan. Ze zegt dat ze dit nooit zou doen, maar speelt wel een beetje kat en muis met hem. Wat moet ik daar nou mee doen ?? Mijn vertrouwen heeft wel een deuk gekregen, of over-reageer ik nou ?? Drank en sigaretten lokten me gisteren, doch in geen van beiden ingetrapt. Stug volhouden nu. Niet voor dit, zeker niet !!! Nu aan het werk in de haven en ga gauw ff teruglezen. Moet wat stoomafblazen eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Bollie, ik doe mee aan je fris en fruitig weekendje hoor LadyJane, ik zou niet durven wegblijven hoor, je toorn zou me overal achtervolgen AR, clusterhoofdpijn ?? Klinkt ernstig, ff kijken wat dit is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2013 Erg mooi omschreven Jopie, zoals jij dat altijd wel kan Ik zie het beeld zo voor me ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden