Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 juli 2013


Metijs

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 62
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen frummers.

Te vroeg om koffie te zetten? Lamenielachu:P

En stil doen voor de frummers om tien voor half zeven, tsssssss, aanmehoelala, opstaan dat luie spul;)

Maar goed, ik zal eerst maar even koffie en thee gaan zetten, en kijken wat de reden is van slingers voor Marcel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen.

Allereerst: Marcel, gefeliciteerd! :present::musicnote::moon:

Vandaag een lange werkdag, 8 uur beginnen tot vanavond 11 uur,

dat is gelukkig maar één keer per jaar, maar toch..

Maar snel m'n fiets klaarzetten en m'n spullen pakken,

ook deze dag gaat weer voorbij.

Mensen, maak er een vrolijke dag van!! :present:

Laterssszzzz...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote:

Hihi, zie nu dat marcel inderdaad op jarig staat.... moet wel kloppen dan he?

Marcel, ik hoop dat vandaag de start zal blijken van een hartstikke mooi nieuw jaar voor jou.

Van Harte...

:musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote::rose::present::):musicnote:

Nancy ook goedemorgen :)

Nien, slaap ze...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen allemaal! ik heb lekker een beetje uitgeslapen, gister hebben de jongste en ik de musical van groep acht gezien, werd een latertje. voor hem in ieder geval. vandaag een extra lange werkdag, ik ga vanavond door. ik begin nu toch echt erg zenuwachtig te worden door al die deadlines.... en met 1 opracht loop ik vast, komt door de stress en moeilijke periode. maar ik ga ervoor.

was er al een dagpact? of ben ik nog te duf????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

helaas bol, als zzp-er zal ik t alleen moeten doen. dat is trouwens een sleutelwoord waar ik de laatste twee jaar mee worstel. t gevoel dat ik alles alleen moet doen. nee, dat speelt eigenlijk al heel lang, nog tijdens mijn huwelijk... ik worstel ermee.

voel me eenzaam in de relatie die denk ik geen relatie meer is. en dus doe ik nu alles krampachtig zelf. een soort bewijsdrift lijkt het wel. het is dubbel, want ik voel me ook sterk. ik ben sterk... dit verdriet zal lang tijd nodig hebben om te slijten, heel lang. maar ik ga er dwars doorheen en niet omheen door een roes van verdoving.

het is alleen een beetje teveel nu, deze stress en verdriet bovenop de werkdruk. en ik blokker als creatieveling dan. ik heb een schrijversblok terwijl de tekst afgelopen vrijdag af moest zijn. dat heeft dus met de emotionele achtbaan te maken.

lief dat je meedenkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm jane, dat is een lekker dagje voor jou! geniet ervan!

ik moet zeggen dat ik afgelopen weekend de bodem heb bereikt. niet qua drinken, dat niet. maar emotioneel gezien ben ik afgegleden tot een hoopje bevend mens. en ergens ging er een knopje om, dit wil ik niet meer. in mijn hart heb ik bij alles wat we deden afscheid genomen. wandelen, knuffelen, eten en noem maar op. ik kan dit niet meer. ik ga er aan onder door op deze manier. en dat besef ik heel goed. daarom ben ik best trots op mezelf dat de alcohol me niet verdoofd heeft. dat ik netjes maat kon houden.

nou, en nu weer aan het werk... ik heb mijn hart gelucht. ik was ook een paar dagen 'afwezig', ik had de tijd nodig voor mezelf, mijn energie niet kunnen en willen delen. ik heb ook t weekend niet nagelezen, ik hoop dat alles goed is gegaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn op internet toch wel instanties te vinden die jou een beetje kunnen helpen Stientje? of zeg ik nu iets stoms?

Ja meid, als een relatie niet meer dat is wat jij gewend bent, kom je toch in een soort rouwproces terecht, en dat doet pijn. Heeft tijd nodig maar als je dit nuchter ondergaat ben je er ook sneller weer bovenop.

Echt rot voor je dat dit allemaal zo moet lopen.:heart:

Goed ik ga afsluiten. Krijg zo bezoek. Later mensen:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Denk dat aardig wat mensen op t forum lekker aan t werk zijn of naar t strand zoals ik lees (groot gelijk ;)). Helaas ben ik sinds even weer op zoek naar een nieuw baantje.

Probeer nu mijn dagen beetje nuttig in te vullen. Gelukkig is het nu heerlijk weer en ga ik met hondje aan de wandel voor een paar uur, dat breekt de dag ook weer.

Probeer wel de terrasjes te vermijden onderweg..

Stientje success & sterkte!

verders wens ik iedereen een geode fijne dinsdag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...