Spring naar bijdragen

vrijdag 5 july 2013


kunsie

Aanbevolen berichten

Tja Made,

Heel erg herkenbaar.

Dat zou ik ook wel willen; Gewoon 1 of 2 glaasjes, voor het lekkere en de gezelligheid.

Soms lukt dat ook, maar heel vaak ook niet.

Snap ook nog steeds niet, waarom de een daar totaal geen moeite mee heeft, en de ander wel

Moet ergens een alcokronkel in de hersens zijn, die de een blijkbaar wel heeft, en de ander niet

Als ik niet kan slapen, blijf ik meestal gewoon maar liggen, en probeer te ontspannen met buikadem halen.

Lukt het helemaal niet; even een half uurtje eruit, glas warme melk.

Hoop voor je dat je vannacht wel slaapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine, dank en ook hoi,

ben zelf 38 en ook nog jong van geest -/+ 20. Voor mij is het of geheel stoppen (ook al zou ik graag 1 of 2 op een verjaardag willen doen.)

Ik heb al eens geminderd en dat werkt niet voor mij. Dus is het maar zonder, het is niet anders.

Ik heb geaccepteerd dat ik ziek ben en daar zijn voor mij spelregels aan verbonden hoe vervelend ook.

Ik weet alleen van mezelf dat ook ik de verleiding zeer waarschijnlijk niet zal kunnen weerstaan.

Het heeft mij al teveel gekost. geld etc etc..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor 99% van de alci's is het nu eenmaal niet weg gelegd om sociaal te kunnen drinken. En daar hoor ik ook bij.

En van die 1 % zijn er nog heel veel mensen die zichzelf constant in de gate moeten houden. Daarbij lukt het ook vaak niet om het bij een of twee te houden en deze mensen vallen keer op keer op hun snufferd, tot het moment dat ze kunnen accepteren dat ze het niet bij 1-2 kunnen houden.

En maar een heeeeeel klein percentage hebben geen behoefte meer aan die kick of ongevoeligheid die drinken geeft.

Deze mensen kunnen het wel.

Daar hoor ik niet bij.

Maar waar ik wel bij hoor nu is het overgrote deel van de mensheid die gewoon niet drinkt. En daar ben ik trots op.:)

Het is mij niet meer waard om iedere keer weer die kater te voelen, en teleurgesteld zijn in mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond,

""Want stilstaan heet tegenwoordig achteruitgang.""

so ist ma krek!

Bollie, """ Maar waar ik wel bij hoor nu is het overgrote deel van de mensheid die gewoon niet drinkt""",

ge weet dat ik alle respect heb voor jou! Maar hier kan ik het niet mee eens zijn.

Eerder, alle middelen, niet alleen alc dus, ook de rest (zelfs incl) suiker..

is nog nooit zo extreem geweest als nu!

RC's, de dino's, alles en alles...

Niet dat ik daar echt een probleem mee heb..

leven en laten leven is (zoals je vast weet) 1 van mijn motto's....

Ice-man! B) (goe bezig !!! echt)

Trijsje, blijven schrijven he!! :present:

Lieve groet aan allen van een toch wel frisse, meestal (laatste dagen) regenachtige Kempen!

Sterkte aan iedereen die t nodig heeft!!

Liefs!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

Dit is tot nu toe een lekkere dag. De kleinkinderen had ik bijna een maand niet meer gezien en ze renden naar me toe, hoop geknuffel! De kleine kan nu een pas of 5 zelfstandig lopen en al behoorlijk goed aan één handje vastgehouden. We waren lekker buiten!

De eikenprocessierupsen zijn vanmiddag gelukkig opgezogen. Die kunnen dus geen kwaad meer doen. De kat van de buren extra vertroeteld. Hij begint echt eenzaam te worden. Morgenavond komt de eerste weer thuis, dus het zit er bijna op voor hem.

Morgen in de tuin werken en vooral de druif bijwerken. Wat een vreugde om vandaag al te weten dat het morgen mooi weer wordt!

@ Bollie: vanavond weer darten.

Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is 20.00u dus tijd voor koffie, een koek en GTST. En na vanavond is het dan 8 weken zonder GTST. Stomme zomerstop.

In mijn omgeving wordt er aardig doorgedronken. Toen ik nog werkte, was het doodnormaal om om 16.00u trek te hebben in de eerste. Natuurlijk was er iemand die niet dronk, maar dat was er ook maar één. Ik ken eigenlijk geen mensen meer die niet drinken. Ze hebben er allemaal een gewoonte van gemaakt.

Maar goed, genoeg daarover. De cliffhanger. Eens kijken wie er vanuit het vliegtuig te pletter valt. En dan 8 weken wachten op het antwoord. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Nien wat bedoel je met"Hier kan ik het er niet mee eens zijn?

Ik schrijf alleen over wat ik zelf voel. Ik voel me niet meer echt een alci omdat ik al een tijd niet meer gedronken heb. Misschien niet goed hoor dat ik me zo voel maar het sterkt me wel.

En wat zijn in Godsnaam RC's en dino's? Die laatste ken ik alleen maar van de Flinstones.;)

En over snoepen en zoetigheid. SSSTTTTTT:P

Ja Lytse maar eerst X Factor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de vrouw aan de telefoon gehad, bijna een uur.

Ik snap heel goed dat ik haar heb bedrogen en verwaarloosd en zeker niet in haar waarde gelaten :(

Het gesprek ging niet zoals ik hoopte.

"Je bent niet meer de man waarop ik verlieft ben geworden"

voel me naar ........

lastig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Knorr,

Ja kan wel kloppen natuurlijk, wat je vrouw zegt.

Jij gedroeg je ook niet meer als de man die verliefd op haar was (of dat toonde).

Fraai dat je wilt vechten om weer de man te zijn waar ze op verliefd werd!

Ik hoop voor je dat ze daar oog voor wil hebben.

Sterkte man!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knorr ook al zijn er niet zo veel mensen, blijf schrijven hier hé? Je raakt altijd een hele hoop kwijt ook al wordt er niet direct gereageerd.

Ik kan me voorstellen dat je je naar voelt, Misschien ook wel verdrietig, of het gevoel dat je haar een stuk bent kwijt geraakt. Dat zijn eerlijke gevoelens die je door moet maken. Het doet pijn maar is goed dat je dit nu voelt. Nu kun je er ook iets aan doen.

Hebben jullie ook iets met elkaar afgesproken? Of het je haar gezegd dat je aan iets bij jezelf wilt gaan werken?

Dylan:)

Rapi trusten meisie.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

yup, true

Wie weet heel mischien komt het goed.

ik ruim de keuken nog ff op ( het lijkt altijd wel of de 3de wereld oorlog is uitgebroken als ik gekookt heb)

en dan onder de wol.

Niet gedronken vandaag en morgen ook niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dinsdag zien we elkaar, we werken voor het zelfde bedrijf. Zij in de ochtend diensten en ik in de laat. dus daar moet een oplossing voor komen wie waar woont.

en ja ze weet dat ik bij de huisarts ben geweest vandaag en dat de verslavingshulp contact met me opneemt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja..

Goed ga zo door! je kunt het.

Ze support me wel das een feit.

Gelukkig heb ik niet de drang zoals eergisteren avond. anders had ik waarschijnlijk een nieuwe data moeten plukken.

mischien moet ik haar idd even laten vieren, maar het is en blijft moeilijk.

vandaag niet gedroken en morgen ook niet

ik ruim de keuken op en spreek jullie morgen voor een nieuwe dagpact

truste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen,

Wijfie is er nog zie ik. Wat zal dat heerlijk zijn, die nieuwe matrassen!

Ik kom me even droog afmelden. We maken er een goed weekend van, jij ook hoor!

In ieder geval wordt het mooi weer.

Welterusten, slaap lekker en tot morgen.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeienavond frummers

het lijkt wel zomerreces hier:D

ik heb een heerlijke dag gehad

beter kan niet!

zaalvolley + koffie mèt na

treinen naar het strand en uitgebreid volley en bijkletsen en -bruinen

lekker in een toko gegeten en weer naar

de zaal voor nog 2 1/2 uur volley.

ben lekker voldaan moe en helemaal gelukkig

nog even goed douchen straks, broodje bakken

en morgen wéér :rose:

wat is dit oogsten zeg

had ik een paar jaar geleden

niet kunnen dromen.

slaap lekker iedereen

die nog leest:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...