Spring naar bijdragen

vrijdag 5 july 2013


kunsie

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen voor iedereen die nog op gaat staan.:)

Vandaag zet ik een keer de koffie en thee klaar!

Croissantjes met kaas en gekookte eitjes erbij.

Verse aardbeien uit mijn tuintje en jus d'orange!

En cola voor VM natuurlijk.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Miranda,

Yvonne ligt nog in haar mandje denk ik.

En ik ben hier idd vaker s'nachts te lezen dan s'morgens vroeg!

Een echte nachtbraker ben ik:D

Maar ik heb heel goed geslapen vanacht en dus lekker fit weer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgu Miranda en Kunsie,

ah, das ook wel lekker, beneden komen en de koffie staat al klaar :D.

Ik heb vandaag late dienst, had de wekker een uurtje later gezet maar blijkbaar was de tijd ook een uur versprongen, met als gevolg dat ik alsnog om half zes onder de douche stond.

Toen ben ik er nog maar even in gekropen dus.

Vandaag op vakantie Kunsie? Je hebt het wel uitgezocht met het weer he?

Schijnt schitterend teworden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

g'morgen Yvonne,

Lekker dat je even uit kon slapen!

Ja het wordt hier ook mooi weer dus kan jij er ook lekker van genieten vandaag.

Aangezien je late dienst hebt.

Maar ik ga naar midden Frankrijk en daar is het pittig warm nu, 27 tot 28 graden:)

Ik ga dan ook richting de kust fietsen zodat ik af en toe een duik kan nemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

over een uurtje naar de huisarts en dan maar even verder kijken.

Gisteren voor het eerst in heeeele lange tijd weer eens een klusje ofgemaakt :)

vandaag huishouden doen en beginnen aan het afmaken van het dak terras.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, hele nacht ingelogd gestaan, sorry.

Hier gaat alles uitstekend, vandaag begint mijn 5e week.

Ooit, enkele jaren geleden, heb ik het eens 5 weken volgehouden maar daar moet ik nu overheen want ik ga voor altijd.

Probeer wel dag voor dag te doen want voor altijd is een rare gedachte.

Weer hier in het zuiden: somber, windstil, fris.

Nu ga ik de dagdraad van gisteravond lezen en daarna.....opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knorr, heel veel succes, petje af tot zover man.

Geertje, je gaat hartstikke goed, dikke pluim hoor.

Jane...... lekker genieten meis.

Luitjes, hoogste tijd voor mij om echt in beweging te komen.

Heb inmiddels een was gedraaid, bed verschoond en de hond uitgelaten.

Nu richting boodschappen doen....

Maak er een mooie dag van lui...

Laterrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!!

Het wordt een prachtige dag!!

Laten we er tot het eind van gaan genieten.

(Ik had de neiging om het laatste stukje niet altijd meer "mee te krijgen"... :) )

Vanavond maar es hééél bewust naar de zonsondergang kijken!

@knorr: succes met je dakterras. En als ie klaar is?? Heb je nu al nagedacht over wat je gaat drinken als je tegen je zelf zegt: "Zo! die heb ik wel verdiend zeg!!"

Het blijft droog vandaag! Bij jullie ook?

Dagpact

lytse

albertremmo

Miranda

Geertjegeert

Acer

Metijs

The Ice-man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, net van de huisarts terug.

Er wordt een afspraak gemaak met de verslavingszorg, ze nemen dan contact met me op. nog even afwachten dus.

Ik zit er hard over na te denken om op maandag bij de AA langs te gaan. Ik weet niet of het wat is, maar baat het niet dan schaat het niet.

ff een kop koffie en dan aan de schoonmaak.

En vandaag drink ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present:Goedemorgen allemaal,

Mijn goede voornemen is ook in een daad omgezet: ik heb weer gelopen (nordic walking). Ik kon goed merken dat door het slechte weer, drukte en de vakantie, de klad erin gekomen was. Rustig opbouwen dus.

@ Metijs: strak plan, klussen ook afmaken! Langzamerhand krijg je de kans om de losse eindjes weer te verzamelen. Je gaat goed!

@ Geertje: over 2 dagen krijg je een slinger van me. Nu alvast een bos bloemen voor de 4 weken!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

@ Kunsie: een hele prettige vakantie gewenst. Die koele duik zal je nodig hebben. Daar hadden wij met 9 graden in de Allgäu geen last van (alleen op die paar dagen dat het tot 35 graden was)!

Voor allemaal een plezierige dag toegewenst. Ik ga vanmiddag naar de pleegkleinkinderen. Ze hebben me gemist! Is dat nou niet lief!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Metijs
!

@knorr: succes met je dakterras. En als ie klaar is?? Heb je nu al nagedacht over wat je gaat drinken als je tegen je zelf zegt: "Zo! die heb ik wel verdiend zeg!!"

Het blijft droog vandaag! Bij jullie ook?
Dagpact
lytse
albertremmo
Miranda
Geertjegeert
Acer
Metijs
Knorr

The Ice-manquote>


Ik heb gelukkig nog een aantal dagen om daarover na te denken :)
Ik denk een groot glas koude citroen thee met mint. Das het enige goud gele wat mijn lichaam nog in komt!

over de helft naar de eerste week van een nieuw leven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag,

ik heb hier ooit eens lange tekst geschreven over het verschil tussen "mededogen" en "medelijden"....

Fijne dag allemaal.

ps. waar is "den tijd" dat je zo 'n 30 pagina's moest lezen als je de vorige dag wilde bijlezen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Zie ik nu houtje ingelogd staan...

Jij bent in mijn beleving iemand uit een ver verleden.

Jij stond helemaal aan het begin, van mijn forum schrijven.

Wat leuk!

Hoe gaat het dan met je?

Ook zo aan het genieten van het mooie weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag!

Vannacht kon ik niet slapen en dus heb ik de badkamer gepoetst. Toen de wereld wakker werd, ging ik naar bed (al was het toen al 10u). Om 14u werd ik wakker door voetballende kleinkinderen van de buurvrouw. Eerst wat boos, toen besefte ik me dat het ook geen tijd is om in bed te liggen. Uit bed, balkondeur open, douchen, opmaken en naar de supermarkt. Bamiproducten gehaald en Cola Light en nu dus druk aan de kook. Geen idee of het allemaal in één pan past (Kook zoveel zodat ik het kan invriezen) Dan kan ik het later pakken met saté stokjes, altijd lekker. '

Straks moet ik nog stoffen, stofzuigen en afwassen. Koffie drinken, koekje eten. En dan maar hopen dat er niemand op visite komt. Ik heb de laatste tijd steeds vaker de drang om geen nee te willen verkopen als ze om een biertje vragen. Maar ik ben bang dat als ik het haal dat ik alsnog nee moet verkopen en ze naar huis stuur, omdat ik laveloos in bed wil liggen. Ook geen optie.

Nicht is ook weer bij haar vriend weg, precies drie maanden, dus die zal vanavond ook wel iets van mij willen...

Ach, zo dat was eruit. Ik weet wat ik wel moet doen en wat ik niet moet doen, maar vind het nog steeds niet echt handig.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madeleine'

Ik heb de laatste tijd steeds vaker de drang om geen nee te willen verkopen als ze om een biertje vragen. Maar ik ben bang dat als ik het haal dat ik alsnog nee moet verkopen en ze naar huis stuur, omdat ik laveloos in bed wil liggen. Ook geen optie.

quote>


Lieve Madeleine,

ik weet dat ik nieuw ben hier en nog geen evaring heb met dit probleem, maar ik weet wel dat ik geen drank meer in huis kan en mag hebben. simpel weg omdat de verleiding dan te groot is.

vrienden familie en kennisen moeten dus maar accepteren dat ze bij mij geen drank kunnen krijgen. ook niet met dit weer. Hoogstens een alcoholvrije.

Accepteren ze dit niet dan is het mischien hard, maar zijn ze er dan echt voor je als het mis gaat ?

houd vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeleine,

Als je de dag maar niet om gaat draaien naar de nacht.

Wijffie,

Jij bent al vanaf 2006 op het forum zie ik.

Was het net opgericht zeker?

Knorr,

Bij mij ook nooit drank in huis hoor.

Nu krijg ik ook maar weinig visite, maar anders hebben ze gewoon pech toch!?

Zo, even lekker eten nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Knorr! En welkom! Dat had ik nog niet eens gezegd. ;)

In de tijden dat ik voor langere tijd droog was, zat ik aan de Refusal en was ik moederziel alleen. Ik heb daar destijds vaak over geklaagd. Nu trekt het leven weer aan en nu kan ik het gewoon niet kan verkroppen dat ik niet gewoon één of twee kan meedrinken. Want als ik zeg twee, dan gaat dat tijdens de visite goed, maar ze zijn nog niet weg of ik trek de krat leeg. (En mijn kratjes zijn altijd van 12 flesjes) Waarom kan ik niet gewoon zeggen:"Madeleine, vanavond mag je twee meedrinken en dan over op water". Waarom werken mijn hersenen niet zo? Wilskracht is dan ver te zoeken. En dat begin ik echt jammer te vinden. Ik heb altijd gezegd dat ik nog te jong ben voor een leven lang droog, maar ik geloof dat dit wel werkelijkheid gaat worden. En dat brengt even een baalmoment naar boven. En dronken vind ik trouwens ook niets, want ik raak overstuur en bang en dat is niemand aan te raden. ;)

Rapilos, nee dat is zeker niet de bedoeling. Ik dacht vannacht alleen, na het poetsen ben ik vast wel moe en kan dan tot 10u slapen. Maar na het poetsen was ik nog niet moe en zelfs na een uur rijden in de auto vielen mijn ogen niet dicht. Heb vrij kort geslapen, want eerder pakte ik 8u gewoon overdag, dus ik probeer het vanavond gewoon opnieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...