Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Huh, nog geen dagdraad? Dan maar snel even koffie en thee zetten. Goedemorgen luitjes, ik heb een gat in de dag geslapen geloof ik. Heerlijk ook eens een keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Goedemorgen Yvonne. Koffie heb ik al gehad. Nog 2 daagjes werken en dan is het voor mij ook officieel vakantie. Ik hoop dat het mooie weer nog een hele tijd aanwezig blijft, dan kan ik er ook volop van genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Goede morgen Miranda en Tatum:) Miranda, ik heb wel degelijk koffie gezet, was alleen nog even aan het doorlopen... En aangezien ik een avonddienst heb mocht ik uitslapen, maar dat liep voor mijn doen wel erg uit. Vakantie Tatum, heeeeerlijk. Ik ga heel hard voor je duimen dat je mooi weer zult hebben. En anders vermaak je je ook wel denk ik, gewoon lekker vrij en niets hoeven is toch ook al heerlijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 mooie zonnige dag weer gewenst voor vandaag:rose: Voor de vakantie van tatum lijkt het de hele komende week in orde; pas tegen volgend weekend dreigt er regen, dus we buiten deze week nog meer even helemaal uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hoi Jane, ja, ziet er weer schitterend uit vanmorgen he? Lekker van genieten hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Goeie morgen Von., en Jane. Is het bij jullie ook zo warm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Dagpact; Acer Mooie dag gewenst allemaal maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Ha die Bol. Het valt hier nog wel mee, maar het is natuurlijk nog vroeg in de ochtend. Binnen prima te doen, in de tuin in de schaduw 20 graden en in zon 24. Dat belooft inderdaad nog wat voor vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Goede morgen Acer en Hannah. Hoe kom je nou opeens bij de Malediven? Laat mij maar lekker in mijn achtertuintje zitten hoor. Boekje erbij, beetje rommelen in en om het huis...heerlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 En er zelf een paar dagen tussenuit gaan Hannah? Gewoon alleen, niet al te lang, niet al te ver. Om eens te proberen hoe het je bevalt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Foei, vergeet ik nog bijna de kamer te versieren voor Diesel, onze draak. Drakie, ik mis je best hier. Ik hoop dat je een heerlijke verjaardag hebt. Echt genieten!!! ((())) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Ja, waarom niet alleen Hannah? Gewoon nog effe verder broeden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Maar goed, de ochtend is al half voorbij inmiddels, zat te doen, dus snel hier aan het werk. voor iedereen een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Heb je geen vrienden die met je mee willen Hannah? Er zijn ook reizen voor alleenstaanden. Vaker mensen gehoord die moeite hadden met zich aan te sluiten bij zo'n groep, maar dat is zo mee gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 gewoon een lastminute proberen Hannah Turkije was je goed bevallen een paar jaar terug toch? Ik zag laatst een leuke site die wandelingen, fietsen, uitjes en feestjes organiseert voor de wat oudere jongeren, en ook vakantiereisjes. Helaas ben ik vergeten hoe ze heten maar zodra ik erop kom laat ik het je weten. oei oei mijn geheugen: :$ nou, mijn huis is spic en span de katten zitten er weer schoon en verzorgd bij, gordijnen ingekort en nog wat achterstallig onderhoud gepleegd ik heb wel weer een strandmiddag verdiend. tot vanavond:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Veel plezier Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Katten in bad gedaan Jane? Hoe krijg je dat voor elkaar? Veel plezier op het strand. Bloeit de lavendel bij jou ook zo mooi Hannah? Hier fladderen prachtige grote citroenvlinders rond. Gisteravond samen een libelle binnen gered en naar buiten gezet. Vloog een kilometer hoog de lucht in. Ga maar eens een wasje draaien. Wat strijken en daarna relaxen. Lezen in mijn dikke triller. De Killing 1 meer dan 600 blz. Ook al heb ik hem al gezien, het is toch weer pakkend. Gelukkig heb ik een ereader. Pompidom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Ik ben hier thuis wel een beetje klaar. Ga maar eens richting park met lunch, boekje, muziek, etc. Beetje zonnen en mediteren. Morgenmiddag/avond pas weer aan het werk. Tot later :rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Geniet ervan Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Dagpact; Acer Lydia wat een rust hier....lekker de zon in, allemaal! ga ik ook doen, in mijn tuintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Goedemiddag! Hot, wat een verhaal! Moet wel lachen om je schrijfstijl, net of ik er zelf bij zat. Hier alweer een paar uur wakker. Bed lekker verschoond. Al geloof ik niet dat wit nu echt zo'n goed idee is met dit weer. Maar witte overtrek hoort bij witte dekbed en aangezien de zwarte net de was is ingegaan, geen ander beddengoed. Het moet matchen, ook al ben ik de enige die het ziet. Net dacht ik lekker te lunchen met meloenstukjes. Ik met veel pijn en moeite de vitamientjes weggeslikt, kijk ik onderop het pakje en wat ziet mijn oog; Met veel pijn en moeite 75 kcal opgegeten. Dus ik 'moet' zo nog een boterham. Oeh, ik denk dat ik er een gekookt ei bijneem. Ja, dat kan ik wel hebben. Zo, ik ga een ei koken! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hot, Ben je zo erg aan het drinken dan? Zo ja, dan kom je toch gewoon weer terug als je nuchter bent. Hoef je ook niet zo bang te zijn iemand te kwetsen. Of zie ik het helemaal verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Hot, Kom op joh:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 (Zucht) Hot. laat de verantwoordelijkheid over jouw (drink) gedrag niet aan een ander over, maar neem die verantwoordelijkheid zelf. Als je kwaad wordt nou dan gebeurd het maar. Kijk maar wat er dan van komt. En als Tactive jou serieus neemt, neemt deze geen actie maar laat dat aan jou zelf over. Jij bent zelf baas over jouw leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2013 Nee Hot. een ander hoeft niet persé mijn realiteit te ervaren maar ik mag wel zeggen wat ik bij jouw berichtjes voel. Ik denk dat het goed voor je is als je jouw lot niet door een ander laat bepalen maar zelf het heft in handen neemt. En ik word niet moe van je, ik zou graag willen zien dat je eens wat positiever tegen jezelf aan kijkt. Je blijft hangen in een negatief zelfbeeld. Misschien geeft dat je toch een stuk zekerheid ik weet het niet, maar zo tot je 80e door gaan is geen leven voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden