bolletje Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Goan we schelden Nientje? Ik dik? Hoe kom je daar bij zeg. Geef die twee kanjertjes van je maar een dikke knuf van mij. Lieve mensen voor dadelijk welterusten, slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 @ Bollie: jij ook welterusten meis. Hoe is het met je hoesten? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 LLLYYYTTTTTSSSSEEEE!!!!!!!!!!! Darten op 7. Ik hoest bijna niet meer dus dat gaat goed. Noiu weer verder met ...... juist ja, darten kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 @ Marika: gelukkig dat er niets aan de hand is verder. @ Bollie: darten, oh ja. Niet gezien! Oeps! Ik zwaai hier dan maar af en ga voor de t.v. zitten. Welterusten allemaal, ik heb het weer droog gehouden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Nog even terug voor je Marika. Je woont nu alleen, heb ik een tijd geleden gelezen. Heb je geen vrienden, kennissen of familie in de buurt wonen? Telefonisch kletspraatje, of áardige buren? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 @ Marika: daar weet ik alles van en ik vind dat nog vervelender dan eenzaam zijn, zonder mensen om je heen. Als dit voor jou de beste manier van leven is, dan is het goed. Goed van je dat je het droog hebt gehouden trouwens. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 trouwens je hebt ons toch marika? hier mag je net zo sociaal zijn als je wilt of niet, ook goed. die oen van die pb dat was ik dus, ha ha maar kon m nog copy-pasten ook, dus weer eens wat geleerd van mijn fouten, mooi toch? nooit te oud he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 @ Marika: Je hebt helemaal gelijk met die laatste categorie! Ik heb het, wat mezelf betreft, over situaties waarin ik met meer mensen zit en me totaal niet verbonden met hen kan voelen; alsof ze allemaal Chinees spreken om je heen. Gelukkig heb ik dat tegenwoordig niet zo vaak meer. Marika, ik ga nu afhaken. Knuffel je hondjes maar, ook namens mij. Ik mis mijn hond nog heel vaak! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 maakt niet uit hoor, maar zonder jouw melding zou ik gewoon hebben aangenomen dat het goed was gegaan. ik zat ook niet op antwoord te wachten ofzo hoor. maar nu is het in orde dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 's nachts is alles ook anders toen ik nog dronk, was ik strijk en zet tussen 2 en 3 wakker; het spookuur heet dat dan ook. en als ik dan bleef woelen werd ik ook steeds opgefokter, paranoia soms, alles leek groter en erger Nu ik mijn fakirmatje heb, ga ik er dan even op liggen, val in slaap en word uitgerust, en opgewekt wakker. en drink niet. positief versterkt elkaar ook dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 ik was een horror thriller aan het kijken, jaghhh wil ik helemaal eigenlijk niet, maar dat duurt dus gerust een uur eer die bedenk dat die TV ook uit kan. en nu met mijn boek naar bed een gewone thriller slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2013 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 juli 2013 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2013 Ik had zaterdag ochten 95,4. Daarna veel gegeten dus kijk niet vandaag en hou dat aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden