Spring naar bijdragen

dinsdag 30 juli


igor

Aanbevolen berichten

goede morgen frummeltjes. ja ik ben d'r ook even ;)

ik zal even koffie en T zetten voor jullie. de cola staat koud.

hier verder geen nieuwigheidjes. even een terugvalletje. dat krijg je als je te grote stappen neemt.

fijne dag dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hahaha, ze wachten vandaag nog even af, en als het morgen nou weer zo warm wordt dan gaan ze nog even naar het noorden, zijn alleen nog even bezig om invallers voor het afleveren van de pakketjes te regelen.....

Ook goedemorgen A3.

Moet een mooi gezicht zijn geweest lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lytse

Tatum

Goedemorgen. Eigenlijk ben ik veel te vroeg op! Vandaag mijn huisje schoonmaken en mijn koffer te voorschijn halen. En Googelen of ik een dagtrip naar Monaco kan maken vanuit Nice met de trein. Mocht iemand daar over informatie hebben, dan is dat welkom! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môin allemaal.

@igor: Je doet er nogal laconiek over. "Nieuwigheidje, terugvalletje". Na ruim 3 jaar forum heb je toch wel iéts opgestoken?

En grote stappen? Smoesjes! Er is maar één klein stapje nodig en daar niet op terug keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers:sun:

Gisteren is mijn jongste broer geweest. Was wel gezellig maar weer moest hij toch even zeggen wat er hier weer allemaal niet goed was. Ik moest weer horen dat ik te goed gelovig was en dat ik al zo vaak m'n kop gestoten had, enz. Hij kan dan best fel zijn. Ik weet wel dat het allemaal goed bedoeld is maar ik word er toch een beetje ziek van. Dat bemoeien altijd. Geeft me het gevoel dat ik het toch allemaal niet goed doe.

Verder heeft hij iets op mijn comp. gezet waardoor de snelcoppelingen op m'n bureaublad niet meer werken. Balen. Vandaag ga ik m'n comp. afsluiten en helemaal schoon maken van binnen. Lijkt moeilijk maar ik hoef gewoon de buitenkant er af te halen en dan schoon maken.

Vannacht niet zo heel goed gerslapen, maar wel uitgerust.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heee Bolleke

gelukkig heb jij een karakter

dat juist meestal de dingen en mensen

benadrukt die wel goed zijn.

Laat jouw broer(tje) nog maar groeien aan de jaren:heart:

en mannen hebben geen overgang he

dat hebben wij op ze voor

(na afloop dan toch)

ik ga lekker saunaaien vandaag

is er een prachtdag voor en ik ben al

héél lang niet geweest

dus maar zorgen dat die strippenkaart leeg komt

voor eind december.

fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

Lekker vrij vandaag, maar wel vanavond mijn eerste nachtdienst in.

Nog nooit van mijn leven een nachtdienst gehad.

Dat wordt wat..

Om 17.00 maar warm eten, en dan een poosje mijn bed in tot een uur of 21.00.

Een soort voor slapen dan.

Als dat lukt..

Gisterenavond wel lekker gewerkt.

Het scheelt zoveel met welke collega je werkt.

Sommige laten je aanmodderen, anderen lopen met je op, en dan nog lekker op tijd klaar ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk Jane maar het blijft vervelend. M'n oudste broer deed het de laatste keer niet en dat was zo fijn. We hadden een heel ander contact waarin hij ook luisterde, de jongste is nog steeds bezig om aan een stuk door te praten, en mij er van te overtuigen dat ik het anders moet doen. Hij is echt heel erg dominant en ik denk toch dat ik er de volgende keer heel voorzichtig iets van ga zeggen.

hé saunaaise hé.:)

Moghu Taat. Dat systeemherstel zit er bij mij niet op. Nou ja het zit er wel op maar ik krijg geen kalender te zien of zo. maar ik moet de buurman maar weer laten komen. Die heeft een comp. zaak.

Moghu Rap.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat betreft mijn vraag over treinen door Frankrijk: die heb ik inmiddels gevonden. Voor Nice-Monte Carlo gaan er meerdere rechtstreekse ritten per dag. 25 minuutjes per rit. Dat gaat me lukken B)

Nu weer even verder Googelen..... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, gisteren had je een prutdag. Kan zo gebeuren, om welke reden dan ook. Had nog even de neiging om uit te leggen hoe ik dat in zo'n situatie op los maar ik dacht: dat gelooft ze toch nooit :)

Maar ik vraag me plotseling iets af en wel: is er op dit soort momenten nog (steeds) een, hoe moet ik het zeggen, een soort van link/klik in het hoofd naar het al dan niet nemen van alcohol? Of staat dat er inmiddels helemaal los van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Miran ik neem me dat ook iedere keer weer voor als ik hem heb laten schonmaken en alles weer goed is, maar dan komen er mensen die dan een heel goed programma hebben en dan laat ik het toch weer gebeuren. Maar je hebt gelijk, de comp. is mijn eigendom en er moet nemand anders aankomen. Ga er echt op letten.

Ja weet je Rap. het is eigenlijk heel m'n leven al zo geweest, ik deed het niet goed, comp. zijn niet makkelijk te geven hoewel hij wel zei dat hij het heel knap vond dat ik al zo lang droog sta. maar verder vind hij het moeilijk om de goeie dingen te zien. ik weet wel het is allemaal om mij te waarschuwen en geen pijn te laten hebben maar dat hoeft niet ik ben een volwassen meid van bijna 62.;)

Goed kanjers hier gaat de Bolle boodschappen doen en dan aan de comp. beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ik heb gemerkt dat mensen die zelf niet vanuit een vergelijkbare situatie komen (of niet weten dat ze er zelf in zitten) zich bij lange na niet voor kunnen stellen wat de impact is van een wijziging in het gebruik van alcohol. Als ik eerlijk ben weet ik het zelf nog niet eens precies.

Ik denk dus dat daarin ook het probleem schuilt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

jaja, de Joop was me weer voor! Wilde eigenlijk net ongeveer hetzelfde zeggen over Bol.

Hier is het enorm afgekoeld. Moest vanochtend zelfs vestje aandoen.

Afhangen van iemand is nooit ok denk ik, niet wat betreft al dan niet drinken, maar ook in het algemeen niet.

Wat niet uitsluit dat je met iemand een (gelijkwaardige)relatie hebt.

En sterker nog, alles steeds alleen moeten doen (bedoel het ook vooral functioneel) is heel erg vermoeiend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...