Jaap Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Hoi Sowhat, fijne vakantie gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Het blijft een geweldige serie hè, The Office, tijd om weer eens ziek te worden en alle afleveringen te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik wens iedereen een fijne dag toe, en hoop dat er weinig wind is voor Liesje, en als je gaat zeilen heb je maar pech. Ik ga zo even wat timmeren, de buren hebben nu toch een baby en die jankt zelfs 's nachts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Goeie morgen. Eerst ff kof pakken dan ben ik zo weer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Zie dat Ap ook weer op is. Goed geslapen kerel ondanks de zenuwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 DAGPACT RL Tatum Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Goede morgen DAGPACT RL Tatum Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ja slapen heb ik geen problemen mee zenuwachtig ben ik nog steeds blijft ook tot en met morgen middag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik vind het zo ontzettend fijn om uit te gaan zonder alcohol. En ik mis er niets meer aan. Gisteren ook: ik had een film geregeld voor de alleengaandenclub. Het was er trouwens verrassend koel. En achteraf zijn we op een terras gaan zitten op een druk uitgaansplein. Ik vermaak me daar prima met Rivella en Ice-tea en geef er niets meer om dat anderen om me heen drinken. En nu geen kater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Goeiemorgen mensen Ik zit een beetje met mezelf, spoel met Enchinaforce tegen mijn kaakpijn; soms lijkt het te helpen, dan weer forse pijnweeen. Als ik morgen sjaggie ben ligt dat niet aan jullie dus (hoop ik dan toch, ha ha) Extra spannend is het omdat er alcohol inzit en ik elk uur een lepeltje van dat spul na het spoelen doorslik, zodat het ook van binnenuit kan werken. Tot nu toe triggert het gelukkig niet mbt drank. Maar ik blijf alert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ja vervelend Ap. maar je zal zien dat het allemaal mee valt, tenminste wat ik mee gemaakt heb in die 3x dat ik bij een meeting ben geweest:). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Geert wat vervelend dat berichten jou onzeker en verdrietig maken, maar het is vaak voor de schrijver heel duidelijk wat hij of zij hiermee bedoeld. Toch zal dit blijven denk ik, omdat onvrede soms ook op dit forum geschreven wordt, het is niet anders. Ik hoop dat je er in de toekomst minder last van krijgt, want het moet hier voor jou ook een plaats zijn waarin je je juist veilig moet voelen. Ik ben zo blij dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 soheewatleuk kreeg net een uitnodiging van 3 vriendinnen; die gaan onverwacht bij D&V ontbijten voor 2 euri's mag je 7 items van het buffet. weer eens anders dan de ameH gelukkig had ik de kilokiller net al ingevuld en duurt het nog een week voor ik weer "moet" ff bunkeren dus booschappen doen en dan strand als toetje hele fijne dag mensen Albert ook:D oh en Jaap, fijn je weer te lezen je werd gemist:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 helemaal mee eens Bol, rust in de tent dus daar is iedereen mee gebaat. Geertje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Bol, Onvrede uiten moet kunnen, is noodzakelijk zelfs, je mag er niet mee blijven zitten. Maar om zomaar in ,t wilde weg, een erg onduidelijk verwijt te plaatsen naar .....wie???? Naar 1 persoon, naar meerdere personen?? Natuurlijk blijf ik deze keer hier op het forum, maar voorzichtigheid is geboden: er kan zomaar iemand om je oren komen slaan en daar zit ik nou net niet op te wachten. Lieve Bol en Jane, jullie postings zijn mij zoveel waard. Maar ook van Lytse, Tatum, en..............eigenlijk van iedereen. Ik verbaas mij over alle problemen die hier voorbij komen, over alle kracht die hier voorbij komt, alle hoop en wanhoop en vertrouwen en verdriet. Het doet mij op een andere manier naar mijn eigen situatie/persoon kijken. Nog steeds ben ik grotendeels een vreemde voor mijzelf maar met wat goeie wil, thee en fris en beetje hulp van jullie leer ik mijzelf misschien nog wel eens kennen. Maar goed, naast onzekerheid heerst hier ook vaak de lach. En nu lach ik want ik ben net wezen oogsten en nu ga ik inmaken...........zie mij zitten, fris en helder, buiten aan tafel met een berg groente en fruit. Nu ben ik de koningin van mijn rijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Originally posted by: geertjegeertMaar goed, naast onzekerheid heerst hier ook vaak de lach. En nu lach ik want ik ben net wezen oogsten en nu ga ik inmaken...........zie mij zitten, fris en helder, buiten aan tafel met een berg groente en fruit. Nu ben ik de koningin van mijn rijk.quote> Geertje, probeer alles nog wat meer los te laten waar je niets mee kunt. Stukjes van het forum die voor jou geen nut hebben. Deze posting, daar gaat het om. Je staat bijna 2 maanden droog en je gaat ontzettend goed. Bravo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Geertje Zo de Bolle gaat eens aan haar kelder beginnen. Nieuw wasmachine aansluiten, een paar planken monteren en vooral veel weg gooien en schoonmaken. Kom straks wel een frisje halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Goedemorgen! Inmiddels de sporen van gisteren weer weggewassen. Zelfs al naar de supermarkt geweest om brood, tomaten en uien te kopen en nu ben ik aan de kook. En dan bedoel ik het avondeten. Hoorde net een vrouw bij de buurman. Dus dat is ook afgesloten hoofdstuk. Gaat goed met de mannen in mijn leven. Ach, eerst maar eens koffie! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Tatum, Ja, ik weet dat voor mij enkel dit telt: ik sta bijna 2 maanden droog en hoe dat voelt?..........dat is niet in woorden te vatten maar jij en vele anderen hier kunnen het toch wel "lezen". Bol, schoonmaken kan ik nog wel maar opruimen, hoe moet dat en kun jij daar misschien een workshop in geven, please? Als je een ruimte zoekt voor je workshop, dat kan hier, oefenmateriaal genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geertjegeert Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Bol, nog even op de valreep: Gisteravond was jou woonplaats nog mooi vertegenwoordigd op t.v. Ene van Lankveld, bekend tot ver in de omtrek, deed zijn opwachting. Wat een kleurrijk figuur is dat zeg. Nou hoeven we niet allemaal zo te worden of te zijn maar een beetje van zijn fantasie en vakmanschap zou iedereen goed doen. Geen last van onze consumptiemaatschappij maar, hopelijk, gelukkig in zijn zelfgecreëerde wereld. Zonder gene maar fier de wereld inkijkend. Bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 DAGPACT RL Tatum Albert Lytse Miranda Acer Fijne zaterdag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Goedemorgen allemaal, Sta ik vanochtend op met een koortslip! Zie ik vandaag allemaal leuke mensen en kan niet zoenen! Nou ja, het is niet anders. Nu in de benen. Maak er allemaal een mooie dag van en tot vanavond. Wacht even, eerst Ietje feliciteren!!! :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Nu echt weg. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 O Geert dat heb ik niet gezien maar hoogstwaarschijnlijk is dat Gerard. Was het een klokkenmaker, die allemaal torentjes op z'n huis heeft? Deze man is autistisch, en doet het zooooo goed, iedereen vind het een hele aardige vent. Maakt met iedereen een babbel. Hij is hier erg bekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Wijfie en een ventilator naast hem zetten? Dan heeft hij het niet zo warm. En trekt hij s'avonds z'n winterkleren wel uit als ie naar bed gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Hot. je lekker laten verwennen door de kapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden