Gast Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Originally posted by: JorisOh, mijn pb quota is overschreden, maar Gwen en/of Spud (degene diedichtbij het Westerpark wonen?), als je iets eerder zou willen komenom mij van de 'claimplek' af te lossen en/of mee te helpen inrichten?Dat zou tof zijn. quote> Ik zou wel willen Joris, maar dan wil ik echt teveel! Misschien dat iemand anders kan????Vandaar dat ik ´m nog even naar boven haal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Wijs besluit Wijfie! Dan ga ik ook niet met mijn djembé zeulen. Ik zeul al met een gigantische fles cola en bastogne koeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ik heb de PB wel gehad, maar ben ook een beetje bang iedereen te missen. Gelukkig staat er in de PB een nr. wat we kunnen bellen om elkaar te vinden. Sowhat, Dylan wil je de PB wel doorsturen, ik wil het ook wel doen, zeg het maar! Dylan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Luitjes, ik wens jullie een heerlijke middag straks, en ik ben er van overtuigd dat dat ook gaat lukken. Het weer zit sowieso mee, had niet beter kunnen zijn lijkt me. En met het cluppie zoals het er nu uitziet...... dat wordt een feessie. Heel heel veel plezier!!! :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 @Sowhat, ik heb je een pb'tje gestuurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 voor hen die er niet lijfelijk bij kunnen zijn vandaag: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Heeeel veel plezier vandaag. Dat het een inspirerende meeting mag zijn. Wat het zeker zal zijn. Mooi weer erbij, fantastisch. Have fun. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 zie 9.01 u Bammie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 origineel Nina:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Heel veel plezier met elkaar!! De zon schijnt al voor jullie, de rest moeten jullie zelf doen, maar dat gaat jullie vast wel lukken Enjoy!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 en echt gemeend.... veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Vind het doodzonde dat je er niet bij bent VM. Ook echt gemeend. Stap nu in mijn auto. Op hoop van zegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Suc6 Dylan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Thx, andere keer wellicht, en succes met de auto Dylan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2013 Soothe, voor jou een "thuiswedstrijd" tot zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden