Runningliesje Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Dan laten we je toch blazen VM, tegenwoordig kun je die apparaten bij de apotheek krijgen hahaha! Zonder gekheid, ik heb er geen bezwaar tegen. Als je idd maar niet met een giga kater aan komt kruipen. Er wordt tijdens (en voor, op de dag zelf) de bijeenkomst gewoon niet gedronken, punt. Wat iedereen in de dagen ervoor of erna doet is eigen verantwoordelijkheid. Gewoon komen meis, het lijkt me super je te zien! Wijfie, ik herken het probleem heel erg goed, voor mij is het ook een belemmering, de reis. Als ik geen schat van een man had die me brengt en dan ik niet kunnen komen wss. Hij gaat ook nog zijn eigen gang, zodat ik mijn dingetje kan doen. Helaas hebben we in de auto maar plek voor twee personen, anders had je mee kunnen rijden... Ik hoop nog steeds jullie beiden te zien zondag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Ik zal dat vanavond eens gaan doen Houtje. Had gisteren al geprobeerd om wat olie (olijf)in mijn oor te gooien maar heb het daarna direct uit gespoten. Dus vanavond maar weer eens doen en dan morgen uitspuiten. Het komt goed. Bedankt meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 HELP, Ik ben er ook bij Zondag, kan iemand me oppikken uit Hilversum? Ik weet ook de starttijd niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Originally posted by: adam ik zeg af.quote> Bij jou zoek ik er altijd iets achter, omdat je veel grapjes maakt en dubbelzinnig bent. Meen je dit?En mag ik vragen waarom?Leek me namelijk wel leuk om je weer eens een keer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Joris, heb geen pb gehad maar ik spreek je zondag. Runningliesje Tof! Wijfie, ik zou je met alle liefde meenemen. Is het iets, dat ik je zaterdag/morgen ergens ophaal, dat je bij mij komt logeren en dat we zondag samen de Bol op gaan halen en dan naar de meeting gaan? Gaat dan wel laat worden dat ik je ophaal morgen, want moet de logeerkamer weer leegmaken. Maar dat heb ik er heel graag voor over. En dan breng ik jou en Bol allebei weer netjes thuis na de meeting. Kmters maken is niet zo ongewoon voor mij. Geeft alleen problemen als je bang bent voor katten, want die heb ik. En die Albertje , Joepie dat je komt! Met al die berichten die je op het dagdraadje schreef was ik bang dat je ook zou afhaken. Ik hoop dat je een lift krijgt, want ik zou wel willen, maar dan zorg ik niet goed voor mezelf. En de Spud heeft genoten vandaag, werd helemaal blij toen ik in de winkel die op zijn engels actie heet was. Ik heb 8 verschrikkelijk lelijke plastic bekers kunnen kopen, maar zo geweldig omdat ze zo lelijk zijn. Ik heb mezelf zo´n koffiemaker gekocht, ik bedoel, ben van plan om eropuit te trekken en dan komt zo´n ding ook wel van pas als koffieleut lijkt me zo. Mogen jullie mij zondag leren hoe zo´n ding werkt. Gasfles gekocht, ga ik morgen testen. En ik vond het voor 59 cent de stuk zo hilarisch om plastic bordjes en bestek mee te pakken dat ik dat ook gedaan heb. 20 mensen kunnen nu met een 4 delig bestek eten zondag. Even kortsluiten hoor! Ik ga zondag, Bol meepakken, want die maakt allemaal lekkere dingen (overigens Bol, bij die winkel verkopen ze ook koelboxen), ik pak mezelf mee en daarnaast, een brander met gasfles, een fluitketel, 3 liter water, 11 plastic kopjes, 20 instant koffiefilters, 1 pak koffie, thee hoef ik niet mee te pakken maar doe ik toch omdat ik jullie mening wil horen over deze smaak, een deken om op te zitten. En allerbelangrijkste, goeie zin! Joris, moet ik nog een zeil meepakken of iets anders? Ik heb er zin in!!!!!!!! En had vandaag dus wederom veel voorpret. P.s. Buufie ik vind het dubbel, vind je echt een heel tof mens maar soms lijken die 3 wijntjes ook alsof je 3 flessen weggezopen hebt. Lijkt mij, als je het op zaterdag bij 3 wijntjes houd, dat daar geen discussie over hoeft te hebben of je het op zondag nog ruikt. Volgens mij hoef je dat niet te ruiken dan en hoeft niemand er last van te hebben, behalve jijzelf. Leuk als je komt! Maar niet als je nog onder invloedt bent lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Da´s wat ik nog wel even wil zeggen voordat ik in mijn gat gebeten ga worden. Niemand die met mij meerijdt of die ik ophaal gaat mij betalen. Laat dat wel even duidelijk zijn, ik vind dit leuk, doe het graag, ben toch onderweg, dus zou mij heel erg kwetsen als achteraf mensen een portomonix open zouden trekken. Niet doen dus alsjeblieft. Zorg maar voor iets lekkers wat ik in mijn mond kan stoppen, vind ik veel leuker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Joris.... heel veel plezier morgen.. En tja "wissen" eigenlijk hou ik daar niet van , maar goed.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 Verdikkeme VM wat maak je me nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 lieve mensen, jammer van de niet-komers... en voor de niet-komers! maar zondag wordt een mooie middag. met verse koffie en thee á volontée! geweldig, spud! als we het een en ander dubbel hebben maakt toch niks uit de muffins zijn goed gelukt, (het worden er wel steeds minder :-) :-) ) ik heb ook geen pb gezien, joris. maar die komt misschien nog. ik ben er zondag om twee uur, na mijn vaste AA meeting. ciao ciao Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 2 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2013 haha VM:D Das klare taal!!! Hee joh haal dat even weg, voor jezelf. Geen idee waarom je het zegt. Het was het eerste wat ik las. Vandaar dat ik er om moet lachen, geen idee of het wel om te lachen is. Vergeef me dat maar, dan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Jezelf met een blij gezicht, lach op je snuit, goeie zin, en eventueel een diertje Showat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Hey Gwendolieneke, vreetzakkie laat je nog wel wat van die Muffins over voor ons? als er iemand voor 2 uur is wil die dan Gwen in de gate houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 @Vlaamsmeisje. Ik reageer hier niet vanuit de "organisatie" maar als deelnemer. Ik heb er wel moeite mee als iemand met alcohollucht op de meeting komt. Ik ervaar dat als enorm storend en denk dan steeds dat mijn gesprekspartner toch min of meer nog onder invloed is. Vanuit het organiseren heb ik gemeend met "zero tolerance" dat men goed en wel alcoholvrij moet zijn om deel te nemen. Het ging mij te ver om zoveel dagen van te voren (bv. 48 of 72 uur) niet nuttigen aan te geven. Wat je zegt, dat is dan weer privé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Oh, mijn pb quota is overschreden, maar Gwen en/of Spud (degene die dichtbij het Westerpark wonen?), als je iets eerder zou willen komen om mij van de 'claimplek' af te lossen en/of mee te helpen inrichten? Dat zou tof zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Tetreteeeeeeeeeeee leuk Wijfie. Hartstikke fijn. Ik heb nog een ander voorstel Spud. Jullie kunnen natuurlijk ook hier komen en overnachten als je dat wilt. Dan zitten we toch een stukje dichter bij A'dam en hoeven jullie niet eerst weer terug naar België. Kijk maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Oké, wijfie, niet meer twijfelen Via www.Airbnb.nl kun je mss ook een leuke overnachting regelen op een woonboot? Ik heb helaas te weinig ruimte.. Maar goed nieuws! Morgen wordt het een top dag! Yahoooooooo!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Joris: wat is een handig adres om in te geven op de TomTom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Zomer bijeenkomst: AMSTERDAM - Westergasfabriek Westergasfabriek Cultureel Park Organisatie: Joris Deelnemers (13): Joris (m), Spud (v), Jane (v), Gwen (v), Lenie (v), AlbertRemmo (m), Dylan (m), Jopie (v), Bolletje (v), Nancy (v), Runningliesje (v), Wijfie (v), Sowhat (v) Misschien (3): Kastanje (v), Fofies (v), Krekel (v) Afgezegd met kennisgeving (5): Stientje (v) Houtje (v), Tatum (v), Adam (m), Vlaamsmeisje (v) Alcoholvrij: zero tolerance Deelnemers & spelregels: bestemd voor actuele Forummers (zónder ban), die momenteel positief en ondersteunend meeschrijven en andere FM'ers willen ontmoeten. Type: Openlucht, park Roken: toegestaan, mits geen hinder voor ander Foto's, filmpjes, etc. Social Media: liever niet i.v.m. privacy anderen Parkeren: op zondagen in de buurt gratis. Er is ook een parkeergarage, voor als je meer veiligheid verlangd Met de auto: op de A10, richting West, afslag s103 Openbaar vervoer: Raadpleeg OV 9292 info, Bus 21: halte Haarlemmerplein of Haarlemmerstraatweg, Tram 10: halte Van Hallstraat (eindpunt) Honden, papegaaien, poezen: allemaal welkom. Het Westerpark is een diervriendelijk park met uitlaatplekken, zakjes en deponeer bakken. Herkenbaar: draag iets paars (shirt, jurkje, t-shirt, lint, vlag, etc.) Definitieve datum: <- zondag, 4 augustus 2013, 13:00 - 16:00 uur (= incl. Sunday Market Sunday Market!)ft> Het Westergasfabriek terrein en cultureel park is centraal gelegen en een 4 minuten busritje van Centraal station (buslijnen GVB, 18 en 21, halte Haarlemmerplein). Er is volop gelegenheid om een eigen feestje te organiseren, mits zonnig weer. Het is de gewoonte (of gebruik) dat je een stukje kunt afschermen met slingers (bv. tussen 4 bomen) We kunnen kennismaken, praten, wandelen (ligt naast de Jordaan), spelletjes doen, muziek maken of iets creatief doen. :light: Ik heb nog tig lege canvasdoeken liggen en dito acrylverf met kwasten. Dit is een leuke manier om al schilderend elkaar beter te leren kennen. Uiteraard geheel alcoholvrij. Neem je eigen drinken en hapjes mee, kleedje/kussen/klapstoeltje. Wil je eerder vertrekken? Wil je even kort blijven? Geen probleem. Blijf je langer plakken? Ook geen probleem. Door een open en losse structuur hoef je je niet opgelaten te voelen als je de bijeenkomst wilt verlaten. Op de terugweg kun je al wandelend via Haarlemmerdijk, een hippe winkelstraat, richting Centraal Station lopen (circa 20 minuten). groet, Joris:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Hoi Dylan, Mss het adres van de Q-park parkeergarage? Van Bleiswijkstraat 8 1051 DG Amsterdam Tegenover het park. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Hahaha! De pret begint vandaag al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Sorry, Joris.. ik vind het chapeau hoe je dat allemaal doet.. Maar dan had ik wel graag inderdaad een "uurplan" erbj gehad! Bv, U MAG 72 uur voor de MEETING NIET drinken, en ook geen likeur bonbons eten.... En JA ik ben nog steeds BOOS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Nien jij alleen weet hoe het allemaal zit, niemand anders, dus als jij niet gedronken hebt, dan is dat zo. Mits je natuurlijk eerlijk bent. Van de andere kant denk ik, en dat heb ik hier toen ook bij de meeting gezegd als je echt adb. bent, moet die paar uur zonder drank, niets uit maken. Dat moet je makkelijk af kunnen ondanks dat iets erg gezellig is. Er zijn mensen die er gewoon nog heel gevoelig voor zijn, en er moeilijk tegen kunnen als iemand naar drank ruikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Ja hoor Wijfie het bed is gespreid hiero. Is heel goed voor je dat je er eens ff uit bent meis. Ik gun het je van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Bollie... NET wat ik bedoelde met vorige posts, waar ik idd commentaar op kreeg... Zelfs "toen" "In den tijd" had IK NIET (en je kent me goed genoeg om te weten dat ik daar eerlijk in ben) gedronken. Wat ook NIET mijn plan was deze keer... Maar wat jij ook weet... als iemand de dag ervoor bv, wel gedronken heeft, dan ruik je dat NOG. dus vandaar mijn bericht; Want het werd weer BIJNA hetzelfde "verhaal".. Op voorhand al/// dus geeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin in!! Ik kom wel een van de weken bij de Bolle op bezoek met de jongens! nah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2013 Hoi Vlaamsmeisje, Als je 's avonds twee wijntjes drinkt en 's ochtends goed ontbijt, netjes de tandjes poetst ruikt niemand dat. De vraag is of het persée nodig is. Je bent niet zoveel meer met drank bezig, zoals je soms aangeeft. Redelijk in contrôle, zeg ik dat juist? Ook je inbreng hier heeft niets met drank van doen. De stortvloed aan muziekjes is niet echt helpend. Ook hebben we allemaal Joe Tjoep en kunnen ons heerlijk uitleven wat dat betreft. Je gaat naar een meeting waar een overgevoeligheid voor alcohol is. Het lijkt me een fijner gevoel geven daar te verschijnen zonder iets wat naar drinken neigt. Gewoon lekker babbelen en leuk maken!!! Je hebt er geen moeite mee als ADB,er, dus waarom niet gewoon een paar dagen nuchter leven. Moet toch niet zo lastig zijn voor je. Met alle respect, ik vind dat je er erg veel ophef over maakt. Ook vind ik dat je er uiteindelijk een beter gevoel aan overhoudt. Een groet en houd het leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden