Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Oh Borretje, ik krijg hier tranen van in mijn ogen. De reactie van de familie...zoals deze mensen ons respect geven is geweldig. Groots, net als Niwi:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Oh wat erg! Wat een verdrietig bericht! Sterkte lieve mensen en jij Borretje, houd je meis! Ik ben er helemaal stil van..... Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Na een welverdiende vakantie met mn kids log ik weer eens hier in en 'MY GOD' wat een schrik... te lezen dat Niwi niet meer in ons midden is om ons met raad en daad bij te staan... Ik weet op het moment even niks toe te voegen aan wat er inmiddels allemaal geschreven is, behalve dan dat ik mede dankzij Niwi gekomen ben waar ik nu sta, bijna een jaar zonder de drank... Lieve Bor, wat een gemis !!! heel veel sterkte lieverd Ik log nu even uit om het te laten bezinken... om in stilte afscheid te nemen van iemand aan wie ik mijn leven zoals het nu is te danken heb... RIP, Lieve Niwi...Zonder jouw onvoorwaardelijke steun en wijze woorden ben ik nu wie ik ben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Bor, je spreekt uit je gevoel je posting aan Niwi raakt me ik ben er stil van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 sjezus Bor... zit gewoon te janken. mooi geschreven meis..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dank je wel borretje. Het ontroert mij; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Heel, heel mooi en ontroerend geschreven Bor. Uit het diepste van je hart. Klasse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Bor! Wat heb je dat mooi geschreven! En wat zal Niwi trots op je zijn!!! Jeetje ik vind dit zo ontroerend..... Wat verdrietig dat je zo`n goede vriend verliest. Maar in je hart zal hij altijd doorleven. Jouw reddende engel zal over je waken, ik weet het zeker! Liefs en sterkte Borretje. Tine:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Bor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Bor, Hier nog iemand in tranen. Zó mooi, zó ontroerend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Bor, Wat wat een mooie brief. Wat een strijd, oprechtheid, vertrouwen en verdriet komt hierin naar voren. Ik ben er stil van. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Mooi Bor en dank je dat je dat met ons wilde delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Borretje, Dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Borretje, Een traan van mij verpakt in hoop! Je raakt mij met je schrijven. Loslaten wat ons bind gaat tot het diepst van onze ziel. Zeker als die binding, dat contact, je dichter tot jezelf heeft gebracht. Ik hoop dat je in jezelf het inzicht en de kracht vindt dat jij een nieuwe band met jezelf hebt door ook Niwi Eer het, bescherm het, koester het! Koester Borretje!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dank je wel Bor, Wat hadden jullie een biezondere band. Wat is Niwi een wijze man... Wat ben jij een mooi mens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve Bor, Stil, dat ben ik Dankjewel voor het delen van je heel mooie en warme bericht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Borretje, Heel mooi geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Borretje, wat een parel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Borretje, heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Borretje@ Ik vind het heerlijk zoals jij over Niwi schrijft. Zo is en zo was hij. Hij wordt door mij Paul en Laura ook heel erg gemist en we zijn er nog ongeloofwaardig over. Geen Niwi meer...dat kan toch niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 NOOIT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Amai Borrie, zit hier zo bleek als een parei na je posting over Niwi. Lang geleden zo iets moois te hebben gelezen. Je gevoel voor hem ontstijgt alles. Ben er eventjes heel stilletjes van. Ook bij mij gaat er haast geen dag voorbij zonder aan hem even te denken, en dat zal wellicht nooit weggaan. Uit de grond van mijn hart, bedankt om dit te delen met ons lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 "plink" wat een heerlijk antwoord van je zoon Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden