Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goedemorgen lieve kanjers! Eerst koffie, waaah, dit ben ik niet gewend en mijn ogen zitten nog dicht (excuses voor de spelfouten alvast ) Ik zet een grote thermoskan klaar met koffie en thee, een een gezond ontbijtje met crackers, fuit en sap. Ik moet immers vandaag het hele land afreizen voor een zware training! Ff teruglezen! XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goedemorgen Lies, druk dagje voor de boeg jij, maar je bent lekker op tijd. Lekker bakkie trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Haaaai Vonnie! Geniet ervan en neem wat vers fruit! Poeh, 3 uur reizen heen en 3 uur reizen terug, heftig. Maar het is het waard! Mooie natuur en leuke meid! Jij vandaag weer werken? Succes! Ik ben zowaar vóór de wekker wakker geworden, gisteren als een blok in slaap gevallen, heerlijk! DAGPACT: RL Albert Lytse Miranda A drinkt, dussss... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 A drinkt? Ga je met de trein Lies? En welke provincie moet ik me voorstellen daarbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Utrecht, maar ergens in een gat. Dus eerst met de bus naar station, dan naar Utrecht met de trein, dan met een boemel naar Maarn en dan nog wat bussen. A houdt idd van een drankje, maar het eerste wat ik haar ga zeggen is: "Hallo, ik ben rlies en ik ben verslaafd" Alle gekheid op een stokje ik weet zeker dat ze het begrijpt, het is een topwijfie! Voor de zekerheid het dagpact, al zet ik me daar toch elke dag op. Hihi! Morgen twee weken droog! Hoe ga jij Von? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Pfffff, ik schrok al, dacht dat je AR bedoelde, Ben een beetje blond dus, hihi.. Maar das inderdaad een aardig eindje reizen. Nou ja, je komt er zittend moet je maar denken en het is er een mooie omgeving. Leuk. Hier gaat alles zijn gangetje. Hele drukke periode even. Nog anderhalve week en dan een paar weken lekker vakantie. Geloof dat ik nog nooit zó naar vakantie heb uitgekeken..... Nu eerst de hond even uitlaten. Mocht je straks al weg zijn.... ik hoop dat je een heerlijke dag zult hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Mogge Agnieta! Hoe bedoel je AR, Von, ik geloof dat ik nu even wat mis, hihi Werk-ze en begin maar vast af te tellen naar je vakantie, nog eventjes en dan heerlijk genieten! Het is je zeker gegund! Ik ga me maar eens uit bed hijsen, nog een bakkie nemen en douchen. Laterzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Je hebt gelijk Aggie, nu je het zegt, dat denk ik ook. Nee onze Ap doet het weer prima! Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Nog even voor Kunsie: Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goede morgen Gisteren lag ik om 19.00 uur in bed. Heb heel goed geslapen en lang dus Zat nu te wachten op de draad van donderdag 14 Augustus? Was al een nieuwe begonnen, maar kwam er typend achter dat het nog maar woensdag is:$ Opnieuw dus maar hier wat anders getypt. En nee ik heb niet gedronken;) Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goedemorgen vroege vogels, Hier alles goed. Vandaag wat in mijn huisje werken. En tussendoor radio luisteren en wat lezen. Zo vul ik mijn dag wel weer goed. En ik houd het droog! Zeker weten. Een mooie dag iedereen. Wat je ook gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Good morning people:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goede morgen allemaal. Heerlijk om te schrijven dat ik nog steeds droog sta, al scheelde het gisterenavond weinig. Toen toch maar cola besteld. Mijn vrienden dringen ook niet meer aan alhoewel ik ze niets heb verteld, vind ik een beetje hypocriet maar misschien komt dat nog wel. Het is hier prachtig weer en ik ga nu de hond uitlaten. Good gaon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goeie morgen Nikky en Sowhat. Nikky toch word je van zulk soort momenten waarin je jezelf overwint, sterker hoor. Echt;) Sowhat hoe is het nu met de diertjes? Heb je een goed tehuis kunnen vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Een hele goed morgen allemaal, Heerlijk 2 dagen vrij nu. Nog even nadenken hoe ik die ga invullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 goeiemorgen mensen. Nikky, misschien zijn ze juist tactvol naar je. Wel grappig he, je vertelt niets, maar hoopt stiekum dat ze spontaan belangstelling tonen. Maar drank kan een heel beladen iets zijn als er misbruik in het spel is/was. Maar waar het echt om gaat is dat jij niet drinkt! houwen zo dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 14 augustus 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Dank je Jane! Beetje gespannen denk ik ik zit nu in de trein Even wennen met nieuwe telefoon tot vanavond allemaal sorry dat ik niet verder kan reageren beetje moeilijk met foon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Rapi. 2 dagen vrij? Heerlijk toch hé? En wat het nog fijner maakt is dat we al weer 12 dagen verder zijn sinds 2-8;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Ja Bollie, Gaat super he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Bol Rap en haar maat:D ik ga met de mijne te fietsen het is er weer weer voor:rose: en met een beetje (veel) geluk erna door naar het strand nu het nog kan fijne dag frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goede morgen, gisteren was ik wel "aanwezig" maar wist niet goed hoe of wat te antwoorden. Dus heb ik me maar met "mijn" muziekjes" bezig gehouden. Mooie maar ook trieste verhalen. Rozaaaaaaa je weet he, je kan me altijd pb sturen! Liesje, veel plezier met je vriendinnetje. En zoals vast iedereen hier al wel weet , ik val ook op mensen. Marika Jane, veel fiets-plezier. Hier schijnt het vandaag nog eens droog te blijven. Ja Bollie, wat gisteren ook al iemand vroeg, hoe komt het dat Lorre nu tochnog weg gaat? (pb over pachten komt nog, moet ik eerst Pa spreken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Miran. de logépapegaai gaat dadelijk weg naar een papegaaienopvangcentrum. De eigenaresse wil hem niet meer terug omdat ze bloedverdunners slikt en als hij haar bijt gaat ze flink bloeden. Ze had gehoopt dat ik hem hier zou houden maar ik had dan liever gezien dat ze dat gelijk gezegd had dan had ik kunnen reageren. Nu is hij eerst van haar naar hier verhuisd en nu moet ie hier ook weer weg. Dit is zo slecht voor het dier. Ik kan hem niet hebben. Hij is ontzettend lief, echt, maar ik mag niet in z'n kooi komen dus kan ik die ook heel moeilijk schoon maken. Bovendien, en dat is het belangrijkste, hij plukt zich kaal, zeker als je vlak bij komt, dus is erg gestresst. Ik hoop dat hij nu een goed tehuis krijgt waar hij kan blijven Nou mensen ik word zo gehaald. Tot later allemaal en maak er wat van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 DAGPACT: RL Albert Lytse Miranda Agnieta Acer Fijne dag maar weer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Even vlug goedemorgen voor allemaal. Iedereen een fijne dag gewenst en vanmiddag horen jullie hoe het in het museum geweest is. @ Bol: jammer van en voor Lorre! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 14 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2013 Goedemiddag! Ik was mijn gewicht vergeten te melden in de Kilokiller, dus even gedaan. Nu weer verder met de dag. Misschien tot later! Iig een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden