lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 ha Jops zijn we hier samen. onkruid op je bovenlip???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 @ Jopie: is je kip/haan al boven water? Hi Jane, het is stil op het forum op dit moment. @ Albert: lekker relaxen en morgen is er weer een dag! Mens erger je niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik denk dat Toine hier niet meer leest. Hij zit nu in een heel ander traject. Toch: alle goeds Toine, Bella en Knorr. Ik wens jullie een droog jaar. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 nu ga ik naar bed, ben het zat, oneerlijk is mij al diverse keren aangedaan. Waar was toen een helpende hand? Dit is ook niet helpend op adb. Niemand die er een probleem mee heeft Alleen een figuur als tactive, nooit alcohol gehad zeker? geen schuttingwoorden. Wat kunnen we hier nog wel? tactive? Alleen praten over alcohol? Lost niks op. Wij zijn levens, individuen, we helpen elkaar, soms serieus, soms met een link of een twink. Koetjes en kalfjes moet kunnen. We praten, dat is iets wat ik in realiteit niet doe. Ja soms met liedjes ja, en ben er wijs mee, want die stuur ik door naar mijn broer, waar ik ook geen contact mee heb, en gedeeltelijk wel. Heeft ook te maken met mijn alcohol verleden en nog. Kies correct alsjeblieft, in dit geval niet dus. Ik heb heel veel aan iedereen op het forum van alcoholdebaas. Mensen die schrijven dat ze op een terrasje zaten en 1 wijntje hebben genomen, heb ik meer moeite mee dan een link naar een liedje. Mensen die zelf brouwen, heb ik meer moeite mee dan een link naar een liedje. Vanaf mijn 14de heb ik iets met ABBA. Daar heb ik ook naar gelinkt. Ik ben heel blij met de links naar liedjes waar ik wat aan heb. En dat waren er al veel. Ontneem mij dat ook niet nog eens, hartverscheurend kan ik hier al niet uiten door jullie. Wat is jullie doel? Als ik vragen mag? Deze manier werkt averechts. Heb een site voor mensen met een verslaving, of heb een site met een kleuterklas? Sorry hoor frummers, waarom ben ik hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Nah Nog één dan: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ap, Ahap, schrijf dit stukje op het draadje "vraag het de hulpverlener" misschien krijg je dan ook antwoord. O en nog wat. Ik ga pitten. Trusten mensen tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik heb in twee regels mijn mening al gegeven over de "discussie van de dag". Toch nog even: Bol, ja, regels zijn regels, maar sommigen snap ik niet, zeker als ze helend kunnen zijn voor de persoon zelf of voor anderen, zoals al meerderen voor mij helend zijn geweest. That's it. Verder zit ik hier te janken op de bank. Ik ben terug van de meeting en die was heel positief (verslag komt weer op het AA draadje). Mijn man heeft me gehaald en gebracht. Lief van hem natuurlijk, maar toen ik iets later dan gepland (het liep wat uit) bij de auto kwam was hij razend. Ik hield geen rekening met hem, ik moest het voortaan zelf maar uitzoeken (durf in het donker niet alleen over straat en er gaan geen bussen meer terug), etc. Ik kan het me wel voorstellen, hij moet morgen weer vroeg werken, maar die meetings zijn zó belangrijk voor me. Iedereen kletst altijd achteraf na en ik zag de auto van mijn man staan en heb iedereen afgepoeierd en ben naar hem toe gegaan. Maar dat wilde hij niet snappen. Hij wilde niets weten van hoe het gegaan is en heeft na zijn schreeuwbui geen woord meer tegen me gezegd en is direct naar bed gegaan. Ik zit nog op de bank, moet nog ff afdraaien. Heb ik het recht om me boos/verdrietig/teleurgesteld te voelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Delen wil ik dit, alcoholist op en top. Delen mag hier niet. Ik weet niet meer wat wel mag. Deze dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Remain calm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Welterusten Jopske en dank je wel, wie weet ziet het er morgen weer allemaal anders uit, zowel voor hem als voor mij. Lieve Sowhat, je zou heel goed gelijk kunnen hebben. Ik ben nog nooit in onze hele relatie zo veranderd als nu. Hij is een binnenvetter en zal dat niet goed kunnen benoemen, maar ik denk dat het heel moeilijk voor hem is. En ik kan hem niet dwingen te begrijpen hoe belangrijk die meetings en het proces voor me zijn. Dat weet je alleen als (gestopte) alci. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Zo, dat was weer even janken op het eind bij 'Remember me'. Weet ik ook dat er nog iets van gevoel in mij zit. Ik ga slapen. Ben doodmoe. Droog! Welterusten! PS; Had vanavond nog een rondje geskeelerd, maar mijn spiertjes waren verzuurd. Kwam niet vooruit, dus i.p.v. anderhalf uur maar 3 kwartier gedaan. Moe maar voldaan dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Dank je leeftijdsgenootje! Gelukkig zit die hoorn niet in mijn oren (had net zo goed gekund na alle verhalen van vanavond op de meeting), hij zit nu ergens tussen mijn tenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 En Spudje, mijn man wil geen meetings bijwonen. Hij is 1 keer meegeweest naar een arts, verder wil hij niet. Hij haalt en brengt me wel vaak, wat ik super vind, maar baal dan wel weer als hij roept dat ik hem misbruik als taxi. Ik ga voor volgende week kijken of ik mss met mijn sponsor kan meerijden (als ik het durf te vragen). Ben nu ff boos op mijn man en ben moe om te proberen hem erbij te betrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Originally posted by: SpudMaar geen last meer van de bibs dus Madeleine? quote> Die is het ergste. Staan, zitten, lopen. Au, au, au. Ik heb best een hoge pijngrens, maar heb vandaag aardig lopen vloeken. :$Ik dacht dat ik best wel kon skeeleren met een zere bips, heeft immers niets met mijn benen te maken, maar mijn benen waren net wax. Ik laat het lichaam tot maandag even rusten en dan gaan we maandag weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Goed plan LG! We zijn beiden koppig, dus de eerste stap zetten is een mooie opening voor mss zelfs wel een gesprek! Thanx darling! (puh!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Mijn bank is wel zacht hoor, Spud. Het zitten op zichzelf is bij het zitten even pijnlijk en dan gaat het wel weer. Opstaan idem. Ach, gaat over. Dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ha! Klinkt als mijn type! (Marjo) Vooral die radslagen, al hou ik zelf meer van koprollen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Lieve Wijfie, vraag het je zoon. Nee zeggen kan hij altijd doen. Dit kun je niet alleen dragen, zou ik ook niet kunnen, net zoals mijn man het minder lijkt te kunnen dragen dan ik. Stel je grenzen en als het even kan ga je zaterdag toch. Kan je geen halve dag gaan? vergeet je "wijfie-tijd" niet! Sterkte lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik ga me richting bed begeven. Daar ligt ook een laptop, dus mss kom ik nog even een slaapliedje zingen. Welterusten iedereen en sterkte aan iedereen die het nodig heeft. Wijfie, knuffel! ((((((((Wijfie)))))))) Droog gehouden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Fijn dat je er voor hem kan zijn Wijffie Als ik dat tenminste proef uit je woorden Samen draag je meer Ik heb het weer gedaan en voelde lekker Maar daar gaat het allang niet meer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ja sorry, hoi Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ik kom me even droog afmelden. Lees morgen wel bij. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 mantelzorghulp Spud/Wijfie? slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 @wijfie: soms vergoedt de verzekering taxikosten. ik weet dat mijn ouders daar gebruik van hebben gemaakt. en...is het een idee om even wat mensen over de vloer te vragen voor een kop koffie ofzo? dan raakt je man wat afgeleid of kan hij daar misschien ook zijn verhaal kwijt. jij als partner bent zo betrokken, dat jullie allebei natuurlijk emotioneel zijn. afijn, vandaag weer droog. slaap lekker, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ongemakkelijk? Waarbij? Niet doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden