Spring naar bijdragen

Woensdag 21 augustus 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 73
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

@ Bollie: vervelend dat het langer duurt dan de vorige keren. Je ziet dat je meteen hier gemist wordt, ook al had je het aangekondigd!;)

@ Wijfie: sterkte met manlief. Het is ook allemaal niet niks. Zorg vooral goed voor jezelf!

@ Jaap: helemaal vergeten, ik heb er weer een maand bij! Eigenlijk is dat een goed teken, vind je niet?

Vandaar dat ze het vanochtend over taart hadden. Sorry jongens, ik doe aan de lijn, dus geen taart!:(

@ Rapi: je gaat goed. Ik doe het ook beter op complimentjes dan op vervelende opmerkingen. Voorlopig doe je het toch maar! Niet in paniek raken. De ervaring wordt elke dag een beetje meer.

@ Jootje: vanochtend was je even ingelogd, maar ik zie geen berichten van je. Gaat het goed met je?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Wijfie!

Dappere meid, en dat zonder alcohol! Vergeet niet dat die lichamelijke klachten heel goed stress kunnen zijn, het is niet niks wat je gebeurd.

Ergens herken ik jouw situatie (en zeker van je zoon), morgen gaan wij met met D zijn moeder naar het ziekenhuis om de uitslagen van haar operatie (aan borstkanker) te horen. D is zijn vader al kwijt en hopen we dus dat er geen uitzaaiingen zijn. Dan is de genezingskans groter. Ik weet dus een beetje hoe je je voelt en waar jullie doorheen gaan. Ik denk aan jullie en duim voor jullie!

Hi Rapi!

Trek je niks aan van opmerkingen, je hebt laatst al bewezen dat je het hartstikke goed doet op je werk, dat ze je zelf je gang lieten gaan, je kunt het!

En ja Jaap, mijn man werkt in de bouw en die zie ik niet snel de zorg in gaan! Maja, ik zie mezelf ook niet snel de bouw in gaan :D en toch gaat onze combi prima samen!

Lyts, ik had al een slinger voor je opgehangen op het jaarpact

:):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present::):moon::heart::musicnote::sun::present:

Daar issie nog een keer! :D

Ik ben een beetje bijgekomen. Ik ga niet sporten vanavond. Toen ik vanmorgen voor de keuze stond heb ik gekozen voor de verantwoordelijkheid van mijn werk en het genoeg rust nemen om er morgen goed voor D te kunnen zijn. Ik voel me nog steeds hondsberoerd, maar ik hoor op FB dat de halve wereld loopt te sukkelen, dus ik doe maar gewoon vrolijk mee. Ik zou wel willen dat het niet zo druk en veel was allemaal.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Gisteren werd er geschreven of vanmorgen dat er drank mee speelde.

Niet bij mij, dat wil ik wel even melden.

Vandaag ook geen drank voor mij.

Was ingelogd al maar moest even naar de C

voor de euroknallers, heb van het 1 en ander 1 meegenomen.

Euro hier euro daar, al met al loopt het toch op hè.

Nou ja ik zie wel.

Langzamerhand ging het beter met m`n rug vandaag,

gisteren een rare beweging gemaakt of iets dergelijks, gewoon doorgaan helpt mij het best.

Ik ga eten nu, word uitsmijter met tomaat en prei.

Vervolgens ga ik naar bed.

Dus fijne avond, of truste:lips:

Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ap, ik hoop dat je dit nog even leest...

Je verandert steeds je onderschrift, omdat je toch weer voor de bijl bent gegaan. Ik waardeer dat zeer omdat je eerlijk bent. Wat ik niet zo verstandig vind is dat je steeds roept dat je een jaar niet wilt drinken. We leren bij de CA dat je gewoon per dag moet leven. Kijk eerst eens naar morgen, of van mijn part een week.

Ik weet het, eigenlijk heb ik niet echt recht van spreken, ik sta zelf pas drie weken droog. Ik klets nu gewoon heel droog mijn sponsor na. Ook sta ik op het jaarpact, maar dat is voor mij een stok achter de deur, die mooie fases die Jan heeft gemaakt, voelt als de penningen die je bij de AA/CA krijgt.

Ga daar eerst eens voor, jouw penning van die ene week droog, daarna die maand, maar eerst: die dag.

:present:

AANVULLLING: Nope, ik zat fout lief Appie! Ik heb gehoord hoe het zit. Het spijt me. Ik heb het verkeerd begrepen.

Ik laat het staan, omdat ik je niet in verwarring wil brengen. Ik bedoelde het goed en mss is het stuk nog nuttig voor anderen (en mezelf!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond!

Hier krabbel ik weer stukje bij beetje op. Vandaag toch vier goede uren gehad voor ik van vermoeidheid in elkaar klapte. Stomme pillen.

Vandaag heb ik de draad gelezen en ik blijf met een beetje ergernis zitten. Ondanks dat dit een forum over alcoholmisbruik is, heb ik het gevoel dat we blijven hangen in het verleden. Dat heb ik ook gedaan, doe ik soms nog, maar ik wil zo graag verder met de toekomst. Wat geweest is, is geweest en komt niet meer terug als we daar zelf ons best voor blijven doen.

Het is geen aanval, op niemand niet. Maar ik denk dat ik weer in een periode zit waar ik het praten over alcohol vervelend vind. Misschien moet ik me maar weer eens afzijdig houden. ;)

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zeggen we precies hetzelfde Agnieta.

Ik mag toch ook mijn mening geven en delen wat ik heb geleerd?

Sorry als ik overgevoelig reageer, maar ik zit hier een beetje giftig te worden en dan kan ik dat maar beter uitspreken.

Het is namelijk mijn eigen onzekerheid die me het gevoel geeft dat mijn adviezen niets waard zijn.

Ik ben gewoon moe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja Madeleine... dit is een forum voor alci's... :P Dan gaat het wel eens over alcohol.

Zeker voor mensen zoals ik die nog zo pril in het herstel zitten en die allerlei nieuwe dingen op dat gebied aan het ontdekken zijn.

Ik deel dat gewoon en als iemand dat vervelend vindt is dat niet mijn probleem.

Ik hoop iig een paar mensen er mee te kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het delen maakt me ook niets uit hoor. Dat moet je vooral blijven doen. Wil ik het niet lezen, dan scroll ik wel. ;)

Het is een vaag gevoel dat ik niet goed kan omschrijven. Ik probeer mijn weg met alcohol in mijn leven te vinden. Een ander pakt dat anders aan. Ik voel soms herkenning, maar meestal niet. Ik ontwijk niets, wil niets ontwijken, ik wil gewoon leven. Ieder doet dat op zijn of haar eigen manier, maar weet niet... Ik krijg er een 'Ik wil je door elkaar schudden' gevoel van. Net alsof ik alle wijsheid in pacht heb. Had ik dat maar, dan had ik ook geen probleem. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoihoi

ik heb een heerlijke drukke dag gehad

bij het fietsen viel maatje, op 2 cm na in de sloot

en realiseerde ik me weer even wat een verantwoordelijkheid

fietsen met een gehandicapte soms kan zijn.

Hij had zelf de schrik ook een beetje te pakken en liep toen hele

stukken van dat smalle pad en ik bleef achter hem om hem in de gaten te houden.

smiddag op het strand gebald en net de hele avnond

hier ook weer, wat een leventje zeg.

De administratie en het huishouden stapelen zich op, maar buiten leven

kan ook zo maar verslavend zijn.

en nu ff wat fruitsalade van lytse pakken, heb een berehonger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...