Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 september 2013

Jen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi mensen,

Verkoudheid onder de leden! Bah. Wel alles gedaan wat ik moest doen, maar er zijn nog een paar zaken (luxe hoor) die de aandacht vragen. Vanmiddag verse vis gekocht en van de koppen ga ik vissoep maken; verder ingrediënten voor een andere soep.

@ Marjo: voor wat de wereld betreft: ik pak aan wat voor mijn voeten komt. Meer kan ik niet doen, maar als iedereen dat deed, zou de wereld er een heel stuk beter uitzien.

Die andere telt ook voor mij: verbeter de wereld en begin met jezelf! Nou, dan mag ik wel 100 jaar worden!

Ik ga iets doen aan het eten. Tot later allemaal.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertrouw dat mijn goede ouwe co-shoveller Soothe maar toe, hij weet de juiste toon te vinden, en communiceert!

Mooi gezegd, ouwe, en jij antwoordt ook oprecht, Mar, eerlijk. Als ik jou lees denk ik ook wel 's: ze moet er zelf uitkomen, met toch 'n licht onbestemd gevoel op de achtergrond.Zo van, komop, Mar! Dur zijn dur hier veel die om je geven, ouwe trochfietser!

Ik ga wat doen, meissie is laat thuis, dus moet ook koken.

Doeoeg, de keukenprins

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Avond (of toch bijna),

oelala.... Wat is het hier HEET...

Om op alles en iedereen te reageren , da lukt niet.

Zelfs bijlezen lukt niet.

Hoewel, veel verandert er niet na zo 'n drie weken "vakantie".

Wat niet wil zeggen dat ik niet meeleef met diegenen die me raken.

En mijn bedenkingen heb bij anderen.

Maar dat is dan ook ik, MIJN medeleven en MIJN bedenkingen en die zijn niet voor iedereen hetzelfde.

Dus, mededogen, medeleven, zielig vinden, pfffffffffff vinden alles komt aan bod.

Tot later wellicht.

special K voor Had, A drie en Mai...:heart: (en Albert zowel de R als de andere natuurlijk) en alle anderen ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ola Buufke.....

tja, das niks voor mij dus, absoluut niet dus. Een en al oplichterij wat mij betreft.

Anderzijds wel veilig voor kinderen zodat mama rustig bij het strand (waar toch niemand wil zitten) met boekje al starend de dagen kon door brengen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja idd. is nie echt mijn ding.

Wel voor kids en zeker zo last minute beslist.

Ma wel vlak bij grote stad (waar ze vanwege aanslagen in magreb enzo hadden aangeraden om weg te blijven) gaan kijken enzo. Wetende da kids safe waren.

Dus ach... kosten/kwaliteit/plezier bwaa viel wel mee dus.

Mush hotel, heel goed meegevallen!! Echt aan te raden!

Roxe-prox heeft hier met ouders prima plan getrokken.

Dus wel ok.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...