Soothe Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Oké, take care kleine praatjesmaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Sowhat de lijn van Albert. Albert was van een 71 jarige dame met revalidatie voor haar heup en kon hem onvoldoende beweging geven. En ook goed voor mijn buikje. Twee vliegen in één klap. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Sowhat: Het voelt ook niet als een aanval ik zou het niet zo benoemen Wanhoop? Nee, zij wonen om andere redenen elders Kijk eens wat een woord oproept eenzaamheid zie je maar niet de rest eromheen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Mogguh lijsters, hier nachtdienst, dus net uit bed. Al wat van Aak bekend? Maak er wat van, lijsters. De slaperige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Hoi mensen, Verkoudheid onder de leden! Bah. Wel alles gedaan wat ik moest doen, maar er zijn nog een paar zaken (luxe hoor) die de aandacht vragen. Vanmiddag verse vis gekocht en van de koppen ga ik vissoep maken; verder ingrediënten voor een andere soep. @ Marjo: voor wat de wereld betreft: ik pak aan wat voor mijn voeten komt. Meer kan ik niet doen, maar als iedereen dat deed, zou de wereld er een heel stuk beter uitzien. Die andere telt ook voor mij: verbeter de wereld en begin met jezelf! Nou, dan mag ik wel 100 jaar worden! Ik ga iets doen aan het eten. Tot later allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Nee Haddock, nog niets van Akie gezien. Ik heb vandaag aan haar gedacht. Hoop dat ze haar recht gekregen heeft. Nu echt weg. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Vertrouw dat mijn goede ouwe co-shoveller Soothe maar toe, hij weet de juiste toon te vinden, en communiceert! Mooi gezegd, ouwe, en jij antwoordt ook oprecht, Mar, eerlijk. Als ik jou lees denk ik ook wel 's: ze moet er zelf uitkomen, met toch 'n licht onbestemd gevoel op de achtergrond.Zo van, komop, Mar! Dur zijn dur hier veel die om je geven, ouwe trochfietser! Ik ga wat doen, meissie is laat thuis, dus moet ook koken. Doeoeg, de keukenprins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Avond (of toch bijna), oelala.... Wat is het hier HEET... Om op alles en iedereen te reageren , da lukt niet. Zelfs bijlezen lukt niet. Hoewel, veel verandert er niet na zo 'n drie weken "vakantie". Wat niet wil zeggen dat ik niet meeleef met diegenen die me raken. En mijn bedenkingen heb bij anderen. Maar dat is dan ook ik, MIJN medeleven en MIJN bedenkingen en die zijn niet voor iedereen hetzelfde. Dus, mededogen, medeleven, zielig vinden, pfffffffffff vinden alles komt aan bod. Tot later wellicht. special K voor Had, A drie en Mai... (en Albert zowel de R als de andere natuurlijk) en alle anderen ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Ola Buufke..... tja, das niks voor mij dus, absoluut niet dus. Een en al oplichterij wat mij betreft. Anderzijds wel veilig voor kinderen zodat mama rustig bij het strand (waar toch niemand wil zitten) met boekje al starend de dagen kon door brengen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Ik zou het tuinhuis afschuren, Lies. Enfin, uiteindelijk toch nog de helft gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 ze hebben me al te vaak opgraapt ze moeten me laten het is goed jullie te lezen ik fiets wel door ik meende Dhen te zien de vrouw uit het crisisland binnenkort gebeurd er wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 ja idd. is nie echt mijn ding. Wel voor kids en zeker zo last minute beslist. Ma wel vlak bij grote stad (waar ze vanwege aanslagen in magreb enzo hadden aangeraden om weg te blijven) gaan kijken enzo. Wetende da kids safe waren. Dus ach... kosten/kwaliteit/plezier bwaa viel wel mee dus. Mush hotel, heel goed meegevallen!! Echt aan te raden! Roxe-prox heeft hier met ouders prima plan getrokken. Dus wel ok..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Volgende keer weer mijn "reisplan"... Maar tickets etc zijn zo duur tegenwoordig.... En kids betalen nu ook volwassenen prijs, dus al snel euro of 2000 voor alleen vlucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 ja, en onbekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 ik weet dat heel goed volg een opleiding move gently het gaat om tactiek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 en anders idd gewoon de beuk erin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 kan ik je niet bij helpen. Ben zelf vrijwilligerswerk als onthaalmedewerker aan het overwegen, om wat meer sociale vaardigheden te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Goeie avond mensen. Nien weer terug. Fijn meid ik hoop dat je deze keer heel lang kan blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Je bezoek komt me niet uit. Fijne dag nog. Niet gaan verontschuldigen of uitleggen. Voet bij stuk houden. En nu opzouten! Dit was voor Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Oh nee, niet binnenlaten. Dan wil hij nog koffie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst 3 september 2013 Ja en dan blijven eten. Met de pannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden