Spring naar bijdragen

Woensdag 4 september 2013


Kastanje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha, ha, die Sowhat,

Herkenbaar hoor, als je een man hebt die goed kan klussen.

Altijd bij een ander aan de gang, en thuis, ho maar.

Aan de andere kant, wel heel erg fijn voor je zoon toch!?

En jij komt ook vast wel aan de beurt toch!

Misschien kan je met de kleinkinderen, wat leuks gaan doen, met dat mooie weer.

Zwemmen, dierenboerderij, wandeling, en dingetjes uit de natuur laten zien.

Ik noem maar wat hoor.

Kan je meteen de hond uitlaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morninkjes Jopske:sun:

Ja Rap. wat goed van ons hé? We blijven doorgaan, niets kan ons tegenhouden, zeker de drank niet;)

Sowhat ik ken dat gevoel, dat dingen over je hoofd groeien en je inderdaad van alles ziet wat nog gedaan moet worden, ook de dingen die niet zo belangrijk zijn. Een rotgevoel, en inderdaad daar word je somber van.

Wat ik soms wel eens doe is een lijstje maken van wat er allemaal nog gedaan moet worden. Als het lijstje af is zie ik soms dat het allemaal nog wel mee valt.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja Joop,

Ik denk ook wel eens; Tja, ik wordt toch ouder, en wil daar niet altijd aan,

Het geeft vaak een stukje rust, als ik dan denk; nou dan doe ik er maar iets langer over om iets te leren, en..dan heb ik maar wat meer rust nodig om weer te herstellen.

Er aan toe geven, moet ik dan maar zien als een stap voorwaarts.

Enne...wij öuwetjes", doen het eigenlijk helemaal niet zo slecht dan he:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag even een dag rustig aan. Verkouden. Buurvrouw zit er niet mee, dus vanmiddag zoals gewoonlijk bij haar op bezoek.

@ Akie: ik hoop dat je je snel meldt. Delen is helen!

Joris en Tatum ook op het dagpact. Hoe gaat het met jullie?

Nancy en Eric ( is niet Erik, maar toch van harte) maak er een leuke dag van en een droog jaar!

:present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B):present::):moon:B)

Nu als een haas in bad! Wat zeg ik nou, hazen in bad?:o

Tot later en maak er een mooie dag van.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal!

Fijn Wijfke, dat gun ik je nou zo, dat het allemaal wat dragelijker wordt voor jullie beiden! :present:

Sowhat, als je nog even wilt knetteren, kom maar op hoor!

Er werd al even over grenzen gepraat... nou, ik beken ook maar. Ik ben toch gaan werken vanmorgen. Manlief gebeld vanaf werk en hij was nogal laaiend dat ik weer geen rust heb genomen. Ik móet gewoon iets doen, anders word ik hartstikke gek.

Maar nu zit ik dus met de gevolgen, gruwelijke pijn in mijn heup van het lange staan en er moest ook bijgevuld worden, dus dozen sjouwen.

Ik ben gegaan omdat ik me verantwoordelijkheid niet wilde onderduiken en bang ben steeds maar af te gaan zeggen. Mijn vervanger was er al en werd woedend op me. Ik had hem al de hele ochtend gebeld dat hij niet hoefde te komen, maar hij nam zijn foon niet op. Is kwaad de winkel uitgegaan. En omdat ik ook in de kerstgroep zit wil hij ook al even 'serieus met me praten'.

Het is toch vrijwilligerswerk? Ik had ook ziek kunnen zijn (en dan ga ik nog werken/sporten/e.d.) Ik voel me verantwoordelijk naar de hele wereld behalve naar mijzelf en mijn man blijkbaar. Daar ga ik dus mooi de fout in.

Ik heb nu dus ook een pestbui en een enorme trek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat het toch een stukje beter gaat met J. Wijfie, en dat hij goeie zin heeft. Misschien toch omdat er nu iets aan gedaan wordt.

R.L. je schrijft dat je je verantwoordelijk voelt voor een hele hoop, maar van de andere kant schrijf je dat, als je niets te doen hebt, je gek wordt, en ik denk dat het laatste inderdaad waar is. En het eerste misschien wat minder.

We vluchten heel vaak in een hoop dingen om maar niets te voelen van alles wat ons dwars zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, je hebt gelijk. Ik ben óók gaan werken omdat ik niet alleen wilde zitten kniezen.

Maar ook voel ik me echt verantwoordelijk als je een baan aanneemt, ook al is het vrijwilligers werk. Ik vond gewoon dat ik me goed genoeg voelde en geen gegronde reden had om niet te gaan, anders kan ik altijd wel wat verzinnen.

Rust is ook een dagbesteding, maar een wat minder talent van mij, wat D dan weer over zich heen krijgt.

Maar mijn verantwoordelijkheidsgevoel ligt zo scheef, dat ik mezelf en anderen tekort doe. Weet ik heus wel.

Aan de andere kant wordt ik nu wel een super goede winkelier :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Wijfie dan heb je een vet probleem. Had J. als dit allemaal niet was voorgevallen gewoon alleen thuis gebleven dan?

En is er dan niemand in de familie die een tijdje J. kan verzorgen. Net zo iets als dat ik soms bij mijn zwager doe zodat mijn schoonzus er even uit kan?

Ja en J. zal ook niet zo graag naar iemand toe gaan zodat je er even uit kan.

R.L.als je zelf te weinig energie hebt en niet verantwoordelijk kan zijn voor je eigen haggie, hoe wil je dan energie kunnen steken in andere dingen? Dat lukt toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar helpt het dissociëren mij mee Bol, lang verhaal. Het is mijn overlevingsmechanisme. Nadeel is idd dat ik zelf naderhand crash.

Ik ben een hardleers dameke, dat had je inmiddels wel door.

Ik vertel mijn verhaal als spuien en hoef geen medelijden hoor, ik doe het immers zelf.

Het enige waar ik wel een luisterend oor voor zou willen hebben is de pijn en de trek die ik begin te voelen als ik stil zit.

Wijfie, lastig meis! Ik weet ook niet hoe je dit moet oplossen.

Ik vind wel dat jij sowieso moet gaan. En het zou J heel veel goed doen om mee te gaan. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RL. ik weet niet of je hardleers bent, maar misschien heb jij hetzelfde als wat ik heb, ik moet voelen wat ik niet goed doe, niet weten, daar heb ik niets aan. En daar hebben anderen mij mee geholpen. Die zeiden het op het moment dat ik iets niet goed deed, toen kon ik pas veranderen.

Hahaha Wijfie ik herken dit wat je nu schrijft over het boos worden enz. heel erg terug. J. kon het ook allemaal niet meer hebben, vond het alleen fijn als we bezoek kregen en hij kon vertellen hoe erg het met hem was. Als hij dat niet kreeg ging hij heel ongeinteresseerd naar buiten zitten kijken

En mijn zwager, broer van J. doet precies hetzelfd, gaat dan heel hard zitten kreunen of hoesten en dan rond zitten kijken of iedereen hem ziet. Bah als ik daar nog aan terug denk.

W.b. die terugslag, tja, dat is voor latere zorg, nu is hij even aan het genieten omdat hij misschien wat minder zorgen heeft. Laat hem lekker zijn ding doen en probeer het fijn te vinden dat hij nu anders is.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen, val even binnen, want..heb het druk!

Heel erg bedankt voor jullie felicitaties, vandaag 50 jaar!!!!!!!!

Vandaag toegezongen door ruim 300 kinderen en 20 collega's, hoe leuk is dat!

Nu net nieuwe loungeset gekregen, met gezin in de tuin dus,

en zaterdag een grote bbq voor vrienden, familie en kennissen.

Ennn...laat het nou mooi weer worden!

Zonder drank, maar dit is werkelijk, en misschien wel mede daarom,

de mooiste verjaardag die ik ooit heb meegemaakt!

Ik ga weer verder genieten van deze dag, met icetea en een hapje,

ik vergeet maar even die kiloknaller! :D

Fijne avond allen en sterkte voor wie het nodig heeft nu. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, een keer zegt mijn lichaam definitief ho. Het is maar goed dat ik morgen naar de sportarts ga en op alle vlakken blijkbaar uitgebreid wordt onderzocht. Ik ga naar hem luisteren, althans mijn best doen.

Het is een hele stap voor me, maar als ik straks helemaal plat kom te liggen is het einde in zicht.

Leeftijdsgenootje: Goeie! Ik ga weer eens kippen schieten op de wii! Lachuuuuuh! :D

Wijfie, ik heb eens nagedacht en je bent heel erg begaan metr je man, maar we moeten ons beiden realiseren waar onze kerels doorheen gaan. Dit is zeer heftig voor J.

Ik gun jullie beiden die vakantie, maar dan wel samen.

Kom hier posten als het jou teveel wordt, maar vergeet nooit wat J moet verduren met al die chemo e.d. Sterkte lieverd!

Nance, jarige! Beetje leuke dag gehad? Geniet maar lekker van de hapjes hoor, mag af en toe wel eens en een verjaardag is wel een goed excuus vind ik :)

Fijne avond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...