Spring naar bijdragen

Woensdag 4 september 2013


Kastanje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik slik inderdaad nog steeds Refu Spud. Dit doe ik omdat, als ik trek krijg, ik niet kan drinken.

Heb dit al eens eerder geschreven hier, ik heb weinig wilskracht, zeker als het om alcohol gaat. Ik durf het risico niet te nemen om geen Refu te nemen en dan bij een zwak moment toch te gaan drinken.

En natuurlijk zijn die trekmomenten minder dan in het begin, maar mensen die zonder medicatie toch van de alc. kunnen afblijven of in ieder geval adb. blijven, hebben toch een soort, (en nu weet ik niet goed hoe ik dat moet omschrijven) maar een soort eelt op hun ziel zitten w.b. die trekmomenten, ik heb dan niet.

Ik weet niet of ik afhankelijk ben van de refu, ik denk het wel maar als ik er mee zou stoppen zou ik geen ontwenningsverschijnselen krijgen, maar zou me wel onzeker gaan voelen.

ik weet dan dat ik kan drinken maar weet niet hoe ik daar mee om zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Durf ik het aan... me 's avonds op dit forum te wagen?

Nou jah, moet maar want ik ben nog hartstikke wakker en die verhalen over mooie vrouwen en mannen prikkelen dit bietje wel :D

Doe mijn maar een flinke dosis Angelina Jolie, jummm, die kan ik niet weerstaan hoor, als ze in mijn bed ligt, daar gooi ik alle kratten voor uit het raam!

Ik ben vanavond naar de loopgroep geweest en heb nagenoeg pijnvrij gelopen. Het was zo'n heerlijke training, morgen verslag uitbrengen aan de sportarts (blegh, weer vroeg op).

Ik ben niet meer mee gegaan naar de kantine, iedereen gaat op de woensdag aan het bier en de wijn na het lopen, en ik ben er nog niet aan toe om daar tussen te zitten. Ik vermijd dat soort plaatsen liever nog maar even.

Dan kom ik bij jou Wijfie, ik weet hoe je van het spelen geniet, maar kun je het alcohol gedeelte niet ook vermijden, het hoort er nog zo bij, en dat gaat veel te snel. Is wat mij betreft vragen om problemen.

Ik ouweneel weer te veel.

Droog.

Doeg kinders, wees lief!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ RL: ik dacht dat jij verkeersbegeleider zou zijn? Je had je vestje al aan, zou alleen de opwarming doen???

@ Spud: ik vind Frederique een hele bijzondere, sexy stem hebben. Smaken verschillen nu eenmaal.

Na 15 maanden speelt drank bijna geen rol meer in mijn leven, zonder pillen of wat dan ook. Ik blijf wel heel erg bij de les en ga niet proberen of ik af en toe toch kan gaan drinken. Ik moet er niet aan denken dit hele proces weer opnieuw mee te maken!

Verder niet veel te melden hier. Welterusten allemaal en tot morgen. Ik heb het weer droog gehouden.

Lytse.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...