Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Per week dan he, die 4 dagen. Eet smakelijk en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ja An, mij krijgen ze hier niet meer weg, hoewel ik hard mijn best doe om minder onzin te kletsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 An dat is fijn te horen. Rustig aan maar en trouw je pilletjes nemen. Bye. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 lekker soepie van de overrijpe maken Jaap...zalig!! ben druk aan het koken... macaroni opwarmen hihihi lekker makkelijk...ben er een beetje klaar mee dat ik elke dag voor jan met de korte achternaam aan het koken ben, de regel is...voor 15.00 doorgeven of je wel of niet thuis eet.. dat gebeurd dus niet..om 17.55 krijg ik een appie...mam eet niet thuis..woest word ik dan!! alsof ik teveel geld heb zeg!!..ik had dan wat makkelijks voor mezelf kunnen halen en geld uit kunnen sparen. mn vriezer zit inmiddels vol met restjes, dus daar beginnen we nu maar eens aan. zoon is wel thuis, maar heeft vette pech... hij zoekt het maar uit.. ben toch &%$^% geen hotel?? zo..dat ben ik kwijt...even in de pan roeren nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Lenie gewoon vragen dat als ze thuis komen eten, dat ze dan even een belletje geven. Moet jij eens kijken is het zo afgelopen met niet bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 lieve Bol...ik vraag al 3 jaar of ze tegen 15.00 even een sms of app willen sturen..ze doen het gewoon niet. 20 jaar en dan zo doen...ik heb het gehad..ben er klaar mee, en laat ze het nu voelen ook! mijn geld, en mijn eten...ze zoeken het maar uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Lenie, Als ze voor drieen niet bellen (wat dus wel de afspraak is), en jij gaat toch gewoon voor ze koken, dan weten ze gewoon,;Och, als ik toevallig wel thuis kom, is er toch wel eten, Je bent goed bezig nu; Niet bellen, ook geen eten, en dit stug vol houden. Grote kans dat hun gedrag veranderd (Alhoewel het me ook niet zal verbazen, dat ze dan zeggen; Oh, dan bak ik wel een eitje, of dan maak ik wel een tostie.} Hoe dan ook, dan heb jij je tenminste niet lopen uitsloven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 eitjes etc zijn niet in huis... zal ze krijgen hihihi ik ga dit zeker vol houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 genoeg geklaagd, ik heb mn buik vol en ga lekker aan de wandel met de doggies. fijne avond mensen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ja maar Lenie jij vraagt of ze voor 15.00 willen bellen of ze wel of niet komen. Dan laat je het aan hun over. Als je zegt, voor 15.00 bellen of je komt eten, als ze dat niet doen is er niet voor hun gekookt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 ze zijn 20 Bol.. wat is er zo moeilijk aan om dit aan hun over te laten?. maar er word idd niet meer gekookt..ben het zat. zit er 1 in zn kamer nu trek te hebben..jammer dan. ik ben weg..toedeloeiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goed zo Lenie, niet bellen is geen eten voor ze. En niet van je bord laten mee eten dan. Jen en Nancy beiden nog van harte proficiat. An, fijn je weer te lezen en dat het de goede kant opgaat Heb vertrouwen en het komt goed. Hier net uit gegeten op een schaduwrijk terras met bomen, grote pannenkoek jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Grote stilte hier. Het is buiten nu te donker om te lezen, dus toch maar naar binnen. Twee voor twaalf begint weer! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hoi allemaal, Mooie draad vandaag. An:heart: wat was ik blij je te lezen, de reden is minder. Ik heb wel gelezen, maar geen kracht om te reageren. Aak:heart: reageren mag niet, doe ik ook niet, maar denk wel aan je. Deze jongen is het vandaag zat. Ik ga zo mijn nestje in, zonder alcohol, dat wel. truste alvast:lips: en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jopie: bedankt voor het delen van dit nummer. Prachtig. Raakt me diep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Van dat nummer moet ik altijd huilen Jops, dank je voor het delen en je verhaal! Ik zit met een dilemma en heb advies nodig. Maandag heb ik met een vriend van vroeger afgesproken. Aangezien hij vroeger een drinkmaatje was (op feestjes) heb ik hem duidelijk gezegd dat er geen alcohol gedronken ging worden. Dit vond hij prima, koffie was ook goed. We zaten nog een tijdje gezellig te chatten totdat hij zei dat hij weg moest naar een bierproeverij, hij zit in een panel en vond zichzelf een mazzelaar. Ik antwoordde dat ik geheelonthouder ben en mezelf daarmee ook een mazzelaar vind. Toen maakte hij een geintje, zo van: daar help ik je wel vanaf. Hij heeft geen idee van mijn verslaving, maar toch schoot het bij mij verkeerd. Moet ik die afspraak nu wel of niet door laten gaan? Ik moet natuurlijk zelf beslissen, maar wat zouden jullie doen? Ben benieuwd! Verder meeting geskipt, was te moe en durfde niet goed omdat ik mijn sponsor gedumpt heb. Maar ik heb een heerlijk gesprek met D gevoerd en lig nu prinsheerlijk in mijn bedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Wow, meestal is het deze tijd nog een drukte van belang met filosofieën, linkjes en een hoop meligheid... Waar is iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Dat is waar Fruitvlieg. Het schoot bij mij verkeerd omdat ik er nog zo gevoelig voor ben. Mijn man riep meteen dat ik de afspraak moest afzeggen. Zelf denk ik eerder dat het best gezellig kan worden en als het tegendeel blijkt (hij gaat drinken en/of probeert mij over te halen om te drinken) ben ik weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hahahahaha Nineke, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goede avond, ik blijf niet lang want heb morgen "belangrijke afspraak" om tien uur en om daar op tijd te zijn moet ik vanwege saturatie van verkeer om 8 vertrekken, hoewel het slechts een km of 25 verder is. Maar ik vind het ZOOOOOOOOOOOOOO jammer dat ik niet meer met linkjes/muziekjes mag antwoorden. Om het maar es gezegd te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Precies! Fruit Ik vroeg het me af, omdat mijn man er zo heftig op reageerde. Je gaat dan zo aan jezelf twijfelen, omdat ik alle verleidingen nog wil vermijden (op haalbare wedstrijden na, maar dan ga ik gelijk weg) Ik ga de schuifdeuren dichtdoen, droog. Ben echt moe nu, jammer, net nu VM er is... Hou 'um warm Nien! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Ik kom me even droog afmelden. Morgen naar de kleinkinderen en kijken naar nieuwe wandelschoenen in de aanbieding. Hopelijk hebben ze mijn maat. Welterusten allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 slaap lekker lies, en nogmaals Fruitvlieg dank voor de uitleg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Lytseke ik lees je!! Ik zou een liedje voor je opzetten, maar, ook al "ken " ik je al lang ik wet niet wat je leuk vind.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden