Gast A3 Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goedemorgen! Ik ben er al vroeg bij, moet om 8 uur de bus naar het ziekenhuis al hebben voor de sportarts. Ik heb nog even genoten van het dagdraadje van gisterenavond, zie hoe de sfeer per avond kan verschillen! Overschaduwd natuurlijk door het trieste nieuws van het volleymaatje van Jane. Een dikke meis! O ja, Lyts, ik zou idd verkeersregelaar zijn, heb ik bij het inlopen ook gedaan, maar ben toen, omdat het zo lekker ging en ik weer eens niet kon stoppen gewoon met de training meegegaan. Ik weet het, ik weet het. Ik krijg het regelmatig (ook hier) te horen. Ik neem mijn lijf niet serieus. Maar ik roep wel makkelijk, maar doe niet. Weer dat verslavingsgedrag. Quilty as charged. Nou niet te serieus op de vroege ochtend! Ik ga koffie en T zetten, er staat een grote mand met sportrepen en fruit klaar (mijn ontbijt, moeten jullie het ook maar mee doen). Enne voor ik het vergeet: Jen: Gefeliciflapperd meiske! DAGPACT: Miranda Lies Gaat wel allen! Toevoeging:A3 en ik waren gelijkgezind vanmorgen, bij deze mijn draadje gekopieerd naar die van A3, kies uw koffie! Mogge man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 goede morgen frummels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goeiemorgen allemaal. Dank je Lies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hey jarige Jen! Ik had een prachtige slinger voor je gemaakt op het andere draadje wat ik heb gemaakt voor vandaag... issie niet doorgekomen. Ik maak gewoon een nieuwe! :sun::sun::sun::sun: :sun::sun::sun::sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Hihi, dank je hoor. Ik word nogal verwend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Miranda Lies Albert Lytse Jen van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goedemorgen luitjes. Lekker bakkie, ik neem er 's morgens altijd twee, de eerste dus van A3 en de tweede van Lies dan dit keer, hihi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Mogge Ap en Vonneke! Neem het er maar van hoor Von , we hebben zo vaak jouw koffie opgedronken! Ik ga naar de bus, moet om 9 uur bij de sportarts zijn. Hopelijk luister ik wel naar hem, of nou ja, ik luister ook naar jullie hoor, maar ik handel er nog niet altijd naar. Tot later! PS, Aakie, waar ben je, maak me zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Maar even zonder dollen, Jen, Kwispel en Tasseke van harte. Dat het maar een mooie dag mag worden. En wat Jen betreft: wel je jurkje met dat korte rokje en de bloemetjes aan he? En een dansje rond de tafel maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Mogge Miran! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Vreemde ogen dwingen he Lies? Echt goed luisteren hoor, niet ja zeggen en nee doen dus meer, hahaha.... . Fijne ochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 En ook voor Miranda een goede morgen natuurlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: mirandamogge lies!! waarom "loop" je niet naar de sportarts? dan heb je je warming-up al binnen voor vandaag:)quote> Zeg dat nou niet, straks doet ze het ook nog en blijkt het een afstand van 20 kilometer te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: mirandamogge von:present: kopje soja met wolkje koffie graag.....quote> Staat al voor je neus hoor Miranda... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 hahahaha.... dat is vast Lies geweest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 hihi...maar had het verkeer al ingehaald? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Bedankt Miranda en Yvonne. En jawel, ik heb een zomerse fleurige outfit aangetrokken op deze warme septemberdag - het enige zwarte aan mij is m'n haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Mooi Jen.... En dan genieten he van het tweede deel van je jeugd..., en die gaat nooit voorbij... dames, ik ga er vandoor. Zie de zon al in de tuin... straks eerst de parasol opzetten, blijven de tegels wat koeler en is het vast beter uit te houden buiten vanmiddag.... En reken maar dat ik ga genieten.... Meiden, fijne dag. Jen.... laat je verwennen... Laterrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 DAGPACT: Miranda Lies Albert Lytse Kunsie Jen van harte:heart: :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: kunsieDAGPACT: Miranda Lies AlbertLytseKunsieNadiaJen van harte:heart::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:en ook Bplletje en Nancy, die had ik gemist.fijne dag, allemaal!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 goeiemorgen frummers wat een prachtdag weer he ik heb me ook opgetuigd voor jen lekker nog even in mn zijden rok en hempie voel ik me altijd zomers zwierig in. Enne ik ben niet verdrietig voor ons maatje hoor, eerder blij dat hij zijn zware taak over doodgaan heeft volbracht, zonder pijn of merkbare strijd. Zijn lijf was niets meer van over, maar tot de een na laatste dag maakte hij nog contact. het was een mooi proces en heeft ons als vrienden club extra hecht gemaakt. Vandaag wordt weer een prachtige stranddag waarop we samen zijn en samen doen. Nu even naar de markt dus. Oh ja ik kwam gisteren langs een kwekerij gefietst met de naam: Vlijtig Liesje! rara aan wie moest ik toen toch denken? hele fijne zonnige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Originally posted by: Nadia Originally posted by: kunsieDAGPACT: Miranda Lies AlbertLytseKunsieNadiaAcerJenneke van harte gefeliciteerd!!!Fijne dag allemaal!quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Jen van harte:heart: en Tasseke, als je nog leest: gefeliciflapstaart meis! :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2013 Rapport Share Geplaatst 5 september 2013 Goeie morgen allemaal. Jen gaat vandaag een feesie bouwen tralidadida:moon:. Proficiat meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden