Yvonne Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Gelukkig, en moet jij eens opletten wat volgend jaar brengt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Die foto MOET en ZAL ik ooit zien !!!!! goede morgen ook Yvonne ik ga toch es opzoeken hoe een akelei bloem er juist uitziet.... hmmm ik hoor al gekuch en gemompel in de kamers dus dadelijk gedaan met de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Marika, hartstikke goed van je meis dat je toch niet rookt en drinkt.... petje weer meer dan diep af voor je. En wat fijn dat het slechte nieuws toch al wat meer genuanceerd is inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Originally posted by: miranda Originally posted by: Runningliesjegoede morgen allemaal:moon:Jen::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:de allerbeste wensen en een mooie dag!!!quote> Jen een fanstastische dagje leest vandaag misschien helemaal nietmaar wij denken tussen door wel aan jou/jullie:heart:VM gooi je een extra handje please? Geen kleefrijst he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 en dit is m dus Marika je uiten zonder drank. je bent gewoon een gevoelsmens hoor het komt er nu weer uit en ik denk dat je dat als kind ook nog uitte. fijne dag ik mag ballen met ons kneuzenteam 4 van 7 in de lappenmand maar gezellig dat het gaat worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 hoeveel honden heb jij Marika? (vast al es ooit ergens verteld maar als ik dat moet gaan opzoeken op een zaterdag ochtend..) wat ik nog wel weet, en dat ik dat enorm stoer en cool vind, is dat je (was het nu met een mechelse herder of een duitse, dat weet ik niet meer) speur parcours doet! Ge weldig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Goede morgen, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 http://imageshack.us/photo/my-images/809/ppz0.png/'> akelei dus, ik dacht dat je direct het plaatje zou krijgen maar dat krijg ik niet voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Jen een hele fijne dag vandaag meid. En flink genieten want deze dag komt nooit meer terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 DAGPACT: Miran Albert Lytse Lies Kunsie Tatum Goedemorgen. Het was even zoeken naar de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Zal ik eens lief zijn voor jou Jopske? :sun::sun: Hier die zijn voor jou. En nu ga ik wat doen. Later mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Originally posted by: TatumDAGPACT:MiranAlbert LytseLiesKunsieTatumAnquote> Jopie: Wat jij schrijft is helemaal waar, en het zit nog vers in mijn geheugen.Vandaag hoef ik niet te drinken en dat voelt ECHT vrij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Goede morgen, Goed en lekker geslapen vannacht Fijne dag Jen Lies gefeliciteerd met jullie trouwdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 DAGPACT: Miran Albert Lytse Lies Kunsie Tatum An Acer Ze hebben beloofd dat het een mooie dag wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Goede morgen AR over MOETEN.... MOET ik 's ochtends opstaan om mijn kinderen naar school te helpen? MOET ik werken om ervoor te zorgen dat we bv op vakantie kunnen gaan? MOET ik dagelijks bij mijn moeder gaan kijken of het goed gaat? MOET ik gaan zwemmen terwijl ik dat eigenlijk niet zo leuk vind? MOET ik me ongerust maken als ik van een geliefde persoon al dagen niks hehoord heb? MOET ik (een beetje dan toch) zorgen dat het huis iet of wa netjes blijft? MOET ik op tijd gaan slapen omdat ik anders 's ochtends niet te genieten ben? MOET ikde tuin (ook iet of wat) onderhouden? en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.... MAAR dat zijn allemaal MOET dingen waar ikzelf heb voor gekozen. Meestal vind ik het niet erg, soms zou ik stillekes willen verdwijnen... Dus tja, eigenlijk zijn "mijn" MOET dingen niet zo heel erg. Daartegenover staan de MAG dingen. En die zijn er ook heel veel. Maar nu MOET ik naar de winkel om kaftpapier uit te gaan kiezen. Daarna MAG ik met een grote glimlach op mijn gezicht, en een "how to" you tube filmpke dernaast samen met K gaan boeken kaften... Wordt lachen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 GEZIEN!!!! whaooooooooow moooooi! thx! ps :zoooooooooooo'n inteligente blik! En die oren.......................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Morgen Ag, ik heb ook nog wel een lijst! (ge weet toch dat huurmoordenaar zijn een goedbetaalde job is hé....) Maar veel sterkte!! Ik heb al tig pogingen gedaan , zou zelfs eigenlijk MOETEN (dat dan weer wel MOETEN) stoppen maar pffffffffffffff..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ja gister champix gehaald, moet alleen nog in nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Agnieta sinds vandaag ook gestopt met roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Marika, en niet meer roken? of rook je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 AR goed bezig! al een heel jaar droog!! en nu stoppen met roken. Nog even en dan stop ik OOK met roken. Het roken is iets wat tussen je oren zit. Na een paar dagen is de nicotine wel uit je lijf. Anders dan met alcohol. Dan is roken in feite een ' gewoonte' die je kan afleren. Ik heb eens 8 jaar niet gerookt. Sterkte AR met je champix ben heeeeel benieuwd of dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 ik eerst (toendertijd was er nog geen champix) met zyban, daarna idd ook champix. Kwa niet roken werken die middelen perfect... Alleen ik werd daar zo zot als een deur van (als ik dat al niet zo al ben). Niet slapen, nachtmerries..... erger dan drie gram speed snuiven op een half uur... IK denk nu aan laser of hypnose.... ps: ja An idd. een gewoonte, maar heel erg hardnekkig! Erger dan alc (vind ik dan). Terwijl het eigenlijk (of misschien juist daarom) je geen echt "merkbaar" effect hebt van het roken van een sigaret. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Vlaamsmeisje, is champix niet een soort antidepressivum? Als ik stop wil ik het zonder middelen doen. Op een eiland gaan zitten of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ben geen jaar droog An hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Marika, Je hebt dus doorgerookt toen je met champix begon. Dat doe ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden