Dylan Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Wel Rapilos, dan neem ik aan dattie ergens in Amsterdam ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Oh sorry, is een zanger begrijp ik? Pink Floyd? Treden zij nog op dan, of zit ik nu een heleboel domme vragen te stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Even gespiekt, Arena zie ik. Belooft een mooi spektakel te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Vlg mij maakte hij eerder deel uit van Pink Floyd toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Hoi Han, Dan ga je er zéker van genieten ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Wat leuk voor je Hannah. Ga je met iemand samen? Hoe is het verder met je, gaat het allemaal een beetje beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Oke, Ga weer afsluiten, Zie dat Hannah inmiddels genoeg mensen heeft om een kletspraatje mee te houden:), Doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Kun je dat al weer aan Hannah, zo'n concert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Dat is wel fijn Hannah, dat je zit. Misschien een maf idee, maar je zou voor de zekerheid iets van oordopjes mee kunnen nemen. Als het geluid teveel is. Doen wel meer concertgangers. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Wow, wat een bericht kan doen zeg! Aggie goed van je dat je niet gerookt hebt door het bericht van Dylan! Die links naar Pink Floyd. Heerlijke muziek. Veel plezier morgen Hannah! Verder ben ik hier rustig bezig met klusjes. Veel nieuws is er dus niet te vertellen. Tot later vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 he hoe kwam ik daar nu weer terecht,moest HIER zijn, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 hoihoi mevrouw Jen al weer gemeld? hopelijk niet, dan is ze lekker aan het feesten wij zijn als onderste geeindigd de tegenstanders hadden de helft van onze leeftijd of nog jonger en kwamen van hoog in de kompetitie wij van laag wij zijn een recreantenteam zoals dat ooit was bedoeld de jongelui hebben waarschijnlijk kinders gekregen en dan kun je hogere niveau's amper aan in de weekends maar ze hebben dus de kwaliteiten en energie die wij een beetje aan het inleveren zijn. maar we hebben het leuk gehad en nog een paar sets aardige resultaten gehaald dus we gaan volgend jaar proberen weer kampioen te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Hoi Aggie, Ik was andere dingen aan het doen op de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Jane dat is het belangrijkste toch? dat je het leuk hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 dank Ag ik ben ook tevreden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 heb je nog rijst gegooid Nien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, "ze" waren hier te laat wakker om op tijd daar te zijn!!!! En omdat het toch over PF gaat (veel plezier trouwens Han!!) een liedje voor Jen waarvan ik weet dat t een van haar leivelings is: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ik ben groooooooooooooooooooooote fan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ik vraag me af hoe het nu met Jen gaat. Hoop zo dat ze een fijne dag heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Als Jen reageert zal het wel nacht zijn ben ik bang als het weer daar net zo was als hier heeft ze wel een droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 just the two of us Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ja Ap. Wij met z'n tweetjes. Gesellug:) Wat ga jij vanavond doen? Ik heb nog 62 films die ik nog moet kijken dus eigenlijk hoef ik me niet te vervelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Om die reden heb ik geen films opgenomen, ik kijk ze later toch nooit. Ik ga wie ben ik kijken en ik hou van holland, lekkere drukke programma`s Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Ha daar ben ik weer. De refusal er weer in, ik ben veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 september 2013 Rapport Share Geplaatst 7 september 2013 Top An:heart: Dat hoop ik te bereiken op een ander vlak met champix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden