Dylan Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: A3@ Erik. Je opmerking van gisteren dat je niet in gealcoholiseerde toestand op het forum wilt verschijnen, neem ik ter harte. Volgens mij is dat een goede raad....quote> Môin allemaal,Dat vind ik toch een beetje een merkwaardige opmerking. Dat zou dus betekenen dat je gisteren het forum grotendeels zou hebben moeten missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ha,ha Agnieta, Zo zie een bankafschrift er meestal uit he; Af,af enz. Stond er maar net zoveel; bij,bij ,bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Goedemorgen Frums! Ik heb vanmorgen de wekken een knal gegeven en ben gewoon doorgeslapen, heerlijk. Geen zwemtraining. Ergens jammer, maar wel beter, ik ben de laatste tijd echt op. Ik lees dit draadje en moet een beetje gniffelen, aan de ene kant van herkenning en aan de andere kant van buitengeslotenheid (op een ander-soort-gek-doen-manier). Ik ben dus niet de enige die af en toe gewoon goed dom doet, met alle liefde gezegd overigens hoor Ik heb een paar vraagjes...: 1. Domme mss, maar wat is nou precies Binge? 2. Hoor ik nog wel op AdB thuis, met mijn eet- en sportprobleem? 3. Zal ik vanavond wel naar de CA gaan? Het staat me zó tegen na die ruzie met mijn sponsor, het hele systeem eigenlijk momenteel. Ik heb het ook te druk om alles binnen te laten, of zijn dat rotsmoezen? Zo, hebben we nog wat meer om over te praten, hahaha, ik ga een paar uurtjes verbouwen hier in huis. Ga goed! PS: Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar mijn dossier van BJZ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Wat de verhalen betreft zit ik helemaal op de lijn van rapilos. Voor wie het enkel over ditjes en datjes wil hebben om maar vooral niet met alcohol geconfronteerd te worden, is elk ander forum geschikt denk ik dan. Behalve dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ja, pas maar op RL. Straks help je ons allemaal nog aan de triathlon. Ik ga er al een beetje harder van lopen, nou ja, stappen dan, bij het uitlaten van mijn hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Dylan, zeker merkwaardig. Uiteindelijk heeft A3 zich herpakt. In hoeverre het forum daar credit aan is zal nooit geheel duidelijk worden. Slechter zal hij er niet van geworden zijn. En er is een groot verschil of men hier met een slok op dronken prietpraat uitkraamt of een hulpvraag heeft. Ik las: verdraait ik ben weer aan het drinken. Pokkedrank, hoe bestaat het. Wat te doen? Zo raak ik weer in een binge. Ik las iemand die er absoluut niet blij mee was. Iemand die zeker niet happy was met het wijntje. Dat is van een andere orde dan dronken te zitten zwammen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: DylanJa, pas maar op RL. Straks help je ons allemaal nog aan de triathlon. Ik ga er al een beetje harder van lopen, nou ja, stappen dan, bij het uitlaten van mijn hond.quote> :DHa, ha Dylan,Nee hoor RL blijf jij maar lekker komen.Dat snap je toch zeker zelf ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ga even boodschappen doen, Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Originally posted by: Tine Originally posted by: kunsieDAGPACT: Spud Snoepje Agnieta AlbertLytseliesjeMirandaAnAcerNadiaKunsieTineJaccGoeiemorgen allemaalquote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Hahaha, ik heb het als volgt begrepen: A3 is van plan nuchter te blijven en komt, als gevolg daarvan, niet meer beschonken op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 "rare" conversatie..... praat niet iedereen een beetje "over elkaar heen" misschien??? Drie, even misschien nog wat slapen, proberen wat te eten, al is het maar een soepje. Later een wandeling? Kan een korte zijn ook, wat frisse lucht kan nooit geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 A3 nu niet weg gaan. Je kan er ook voor kiezen om niet te reageren op berichtjes die je nu pijn doen, of waar je niets van snapt. Weg gaan is niet goed. Start vandaag met een nieuwe doorstart. Dan richt je je op iets positiefs en daar krijg je weer kracht van. Kom op joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Hey ik zie Wijfie. Hoe is het vannacht gegaan? Heb je een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ach wijfie ik zou sommige berichten maar niet zo serieus nemen meis. Zeker niet van mensen die maar heel af en toe komen, en misschien de helft lezen van wat er op het forum geschreven wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Wijfie, laat je niet uit het veld slaan hoor! Je bent zo goed bezig! Terwijl je in zo een moeilijke situatie zit. KMW toegewenst En ik zou wat meer duidelijkheid vragen, over de behandeling van J. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Ach wijfie, uit alles blijkt dat je J erg steunt. Een kennis van me is ook aan de chemo; haar partner neemt het niet serieus, gaat niet mee naar de dokter, neemt het huishouden niet over, ... J mag zijn beide pollekes kussen met jou als partner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 A3, ik vind dat je juist móet komen als je in een binge zit. Toch zeker als het forum je op die moment kan helpen. Wat is de zin van dit forum anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Daar se hier se... (ik had eigenlijk al moeten vertrokken zijn, ma goed dat ik geleerd heb om heeuuuuule ruime marges in te bouwen...) Dus Jen, de Felle heeft er een soort van "broertje" bij.... Pffffffffffff hou ze ma es in toom da soort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Er hangt hier de laatste tijd een aparte sfeer. Op zich een heel positieve, voor een forum als dit. Er wordt veel geleerd. Mij is het teveel. Ik kan het niet meer aan (zien). Laat niemand zich hier schuldig om voelen, of aangesproken, dit ligt volledig bij mij. Als Miran, of ikzelf, me op het dagpact wil blijven zetten meld ik me elke avond braaf droog af. Verder neem ik een forumpauze. Ik wil iedereen veel sterkte wensen. Ga goed, kanjers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 gelukkig geen broer maar een zus VM, anders zou ze wellicht niet meer leven Wie laat er nu ook een koe loslopen op een wandelpad?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Lies hoi, Iedere keer weer die aankondigingen. Is toch niet nodig. Schrijf als je zin hebt en schrijf niet als de lust er niet is. Je bent aan niemand enige verantwoording schuldig. Leef je leven en als je wat wilt melden dan horen we het wel. Aanp: tiepvoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 R.L. zo'n paar keer per jaar is er een bepaalde sfeer hier op het forum. Misschien omdat het najaar er weer aan komt, misschien omdat er wat meer mensen moeilijk zitten of vul zelf maar in. dit is niet goed of fout, het is er en gaat ook weer weg, net zo zoals dat in het verleden gebeurd is. Misschien toch niet verkeerd om wat pauze te nemen als je wat gevoelig bent voor deze dingen. Goeie middag Heer Soothe alles nog wel met U en de Uwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Moe Bolletje. Zal het vallen der bladeren zijn. Meisje is ook moe. Ik denk ook door de blaadjes. Met dank. Albert heeft een mateloze energie. Niet bij te houden op m'n ouwe dag. Power in a small package. . Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Oj VM je bedoelde Zios? Was even in de war. Wat is er mis met het forum, Lies en Adrie? Te veel onderwerpen die niet over alcohol gaan of wat anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst 12 september 2013 Dalende wijnverkoop. Ik lees over accijnzen. Naar de oosterburen gaan. Maar misschien is het dit prachtige Forum. Zou zomaar kunnen. Groet en houd het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden