An Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goedemorgen deze vroege morgen. Ben inmiddels al een paar uurtjes wakker en ga het straks nog eens proberen. Gelukkig is het zondag en kan ik nog wat slaap inhalen. Vandaag is ook een hele mooie dag om niet te drinken. DAGPACT ft> An Ja wel koffie natuurlijk ... etc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goedemorgen An, toch niet de hele nacht door kunnen slapen he? Jammer, maar inderdaad fijn dat je straks nog even terug kunt. Ik neem eerst een lekker bakje van jouw koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Yvonne, ha gezellig. Ben al vanaf 4 uur klaar wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Pfff, das een hele tijd al, en wat kan dat dan lang duren in het donker he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Nou ja, ik vermaak me wel. Nog steeds vind ik internet een uitvinding. Kan je uren en uren mee zoet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ja, dat klopt helemaal An. En anders zijn er altijd nog de cryptogramboekjes of een gewoon boek. Maar toch ben ik blij dat ik tegenwoordig weer gewoon doorslaap tot normaal gesproken een uur of half zes, soms een uur of vijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ik heb de koffie in de warmhoudkan gedaan. Thee idem dito. Ga me een beetje opknappen en dan lekker naar buiten met de hond. Rondje bos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Eens ouderwets lekker lang slapen ..... dat zou wat zijn. Volgens mij kan ik beter opblijven en dan vanavond weer opnieuw proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goede morgen DAGPACT ft> An Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 AR volgend jaar wil ik tegen ons kunnen zeggen: het is gelukt, een jaar niet gedronken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Ja mijn idee An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goeie morgen mensen. Ik heb vreselijk goed geslapen. Ben gisterenavond na het doesjen m'n bed in gedonderd en viel gelijk in slaap. Dat is heerlijk zeg. En hier schrijnt de zon volop dus das ook mooi meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 goeiemorgen frummers ook hier de zon, heerlijk:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goedemorgen, An Albert Lytse liesje miranda A3 lunalee nu weer spinnen. houdoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goeiemorgen! Ik kom even een tas koffie meepikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 DAGPACT ft> An Albert Lytse liesje miranda A3 Lunalee Kunsie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goeiemorgen:) Ik heb ook heerlijk lang geslapen. En ik gebruik bijna geen melatonine ook meer. Voorheen tussen de drinkdagen door had ik wel 10 tot 12 van die kleine pilletjes nodig en dan lukte het soms nog niet om in slaap te komen. Gisteravond heb ik er maar 5 genomen en geslapen als een blok. Vanacht ga ik het zonder proberen! Heb een mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goedemorgen, Ik schuif ook even aan voor een mok koffie. Goed geslapen, mbv slaaptablet dat wel. Maar 1x per weer doe ik dat, om even echt 8 uurtjes te slapen. Nu nog even rustig wakker worden. Het wordt vandaag een klungeldag in huis. Was doen, opruimen, afwassen. Dat soort dingen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Leuk An:present: dat het dagpact zo'n mooi kopje bovenaan heeft. Valt hij lekker op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Goedemorgen! Ik meld me ff kort, het gaat hier wel wat beter. Niet zo goed geslapen, maar toch nog de nodige uurtjes gemaakt. Nogmaals allemaal bedankt voor gisteren. En Lyts, je hebt gelijk, ik heb er over na gedacht en we drijven elkaar idd tot wanhoop (mijn man en ik dus he ). Morgen met mijn peut bij verslavingszorg over hebben, naast al die andere dingen, hummmm... Ga goed, lieverds! Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 ha Lies, ik hoop dat je peut helpt focussen op één prioriteit tegelijk meis anders drijf je jezelf ook tot wanhoop. Denk maar ff aan Jopie af en toe: houd het klein en overzichtelijk. het is voor runners als jij misschien extra moeilijk om niet in "grote stappen gauw thuis" termen te denken. maar je drinkt niet en hopelijk ook niet weer aan de pillen(?) dus nuchter kun je best veel aan meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Originally posted by: kunsie<DAGPACT ft>AnAlbertLytseliesjemirandaA3LunaleeKunsieNadiawel of niet uitgeslapen: we gaan er weer voor! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 goeienmorgen gistereneen heerlijke gezellige middag gehad bij sha het ging veel te snel voorbij tegen 4 uur vannacht in slaap gevallen dus nu heerlijk uit me ritme DAGPACT An Albert Lytse liesje miranda A3 Lunalee Kunsie snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 DAGPACT ft> An Albert Lytse liesje miranda A3 Lunalee Kunsie Nadia snoepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 15 september 2013 Rapport Share Geplaatst 15 september 2013 Foutje van mij Snoep! Zag nu pas dat jullie allebei tegelijk op het pact stonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden