Spring naar bijdragen

vrijdag 27 september


Mai

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

DAGPACT;

Snoepje

Albert

Lytse

Agnieta

PiSta.

Alle weekpacters en alle jaarpacters veel sukses gewenst met jullie voornemen.

Ik durf het niet aan en heb te vaak gezien dat hoogmoed ten val kan komen.

Alcohol zelf maakt geen onderscheid in tijd. 10 jaar droog of 1 jaar droog allebei staan even ver van de terugval, namelijk 1 glas. Ook wel genoemd het 1e verderfelijke glas.

Ik doe het graag per 24 uur.

Fijne dag gewenst allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 98
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen (goede? pfffffffffffff),

Drie!!!! Kan me helemaal vinden in je tekst!! :heart:

Blijkbaar betekenen "mensen" niks, nada meer tegenwoordig....

Jen, ook "herkenbaar" onder niveau werken, maar ik vind dat niet erg...

Keuze zelfs! En btw, wat is "niveau"... "leesniveau 1" over "ik heb de hik"....

Leesniveau 166, over hoe we allemaal "verzuipen" in kapitalistische doelstellingen en MOETEN presteren... hoe dan ook.

Na "hoofdverkoudheid", nu hele erge keelpijn en geen stem.... honing dus.

Ag! Heel veel sterkte vandaag....

Net kleinste gebracht, juf komt aantal weken niet. Vader is gestorven. Z. heeft een mooie brief en een tekening mee genomen.

Hij vindt het heel erg voor Juf A. maar vindt t langs de andere kant wel grappig dat ie nu een "meester" heeft. Die bestaan hier nauwelijks nog.

Eerst weer es wat bijlezen, is er zo waar niet of amper van gekomen laatste dagen.

ps: Tikje van de mod.. ....... kunnen niet , maar dat had ik al wel verwacht.

Maar ik denk ook dat ik me een ander "wapen" moet aanschaffen , een AKA ofzo, wie weet mag dat wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ja, wat is niveau he.

Als ik IT programmeerwerk doe, heb ik gewoon graag dat het moeilijk genoeg is omdat ik me anders verveel. Hoop niet dat dat opschepperig klinkt, want zo is het zeker niet bedoeld. Eigenlijk kloppen de termen moeilijk/gemakkelijk ook niet helemaal. 't Is gewoon zo dat ik me liever bezig houd met een algoritme dan met het opschonen van de gebruikersinterface, om een voorbeeld te geven. Respect voor mensen die daar het geduld voor hebben!

Enfin, dit was zeer off topic.

'k Ben keukenkasten aan 't afschuren en voel mijn handen niet meer... of beter, ze blijven trillen lang nadat ik het schuurmachine heb los gelaten. Bizar tintelend gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(NLP Tsjakka!)

Herkenning ook hier A3

Wist ik eigenlijk ook wel

Terug gaan slapen en

met beter gemoed opgestaan

Nog niet veel te melden

Wel genieten en tussendoor

zaakjes afhandelen

Agnieta succes.

(dat van die schuurmachine ken ik ook, voelt grappig)

Nice one all!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed verhaal, A3. Je lijkt in ieder geval 'n kant op te gaan.

Herken er zelf ook wel wat in.

Deze ADHDer wilde altijd groots en meeslepend leven, ruige andere dingen doen, harde beroepen. Gedaan ook. Met veel drank. Op en voor het werk nooit drinken, zeer serieus, zelfs. Maar als de ruimte er was die ook max. pakken.

het lijkt nu wel dat dat was om bij de les en op dat pad te blijven, niet voortdurend overal in en heen te vliegen.

Nu ik veel minder drink merk ik dat ik eigenlijk ook heel blij met m'n bedoeninkje ben, huisje boompje beesje, zeg maar. Gezinnetje. Ben nu natuurlijkook veel ouder.

Ik hoop dat het je wat brengt, jongen.

Aggie, als je het kunt, lezen dat bericht zodra het komt. Is de onzekerheid weg. Maar dat weet jij ook wel. Hoop dat je het kunt. Anders zoals jou goed dunkt. Hoop ook het beste voor je.

Hier weer late dienst, de dienst waar ik het minst van hou.

Gaat ook weer over.

De relativist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VM zei gister:

[heb"mooie" aanbieding gekregen om aantal jaren naar buitenland te gaan......

kinderen internationale school.

Maar.................

pffffffffffffffffffffffffffffffffff

kweet niet wat GOED is................

(voor MIJ wel) ]

Hey, Nien, 't is natuurlijk jouw keuze, maar ik zeg: doen!

Er kleeft natuurlijk 'n soort engels kostschool gevoel aan, maar jij bent er wel bij om de basis goed te laten zijn, imho. Zoals de britten zeggen: "it will broaden their horizon."

Goed voor 'n open brede wereld ben ik geneigd te zeggen.

Ken wel 'n paar expat kinderen, de meeste zijn volgens mij breed en open minded.

Niet allemaal, natuurlijk.

Moeilijk, neem je tijd er over na te denken, maar ik zou m'n gut laten beslissen.

De intuitieve

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Hulp gevraagd.

Mijn rokersgedrag is dusdanig,dat ik overweeg asiel te vragen in Belgie.

Hier in Nederland is de accijns van de dealer buitensporig.

Wat kost nu een pakje halfzware shag in mijn buurland?

Vast bedankt voor de informatie.

quote>



Het kost in ieder geval een stuk minder , en er zit 10 gram meer in hahahahahahahaha

Ik ben zelf ook moderator op een ander forum , en daar werd door een aantal leden al geopperd dat een lid vlak aan de belgengrens voor ons een aantal sloffen zou inkopen .

Ze vervolgens via TNT zou versturen naar ons , bij 2 'a 3 sloffen heb je dan al een behoorlijk voordeel .

En missen die " smerige dictatoriale ROOFRIDDERS" in het haagje mooi inkomsten ! hahahahahaha

Zoals voorgesteld op dat forum zou eigenlijk iedere roker echt moeten gaan doen .

Wie weet zijn er wel tabakshandelaren aan de grens die het na betaling , zo zelf aan je opsturen ?

tis maar een ideetje hoor .

In Baarle hertog b.v. hoeven ze vaak de straat maar over te steken , en ze zijn bij een NL postagentschap .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: hottentottensoldaten
Kleine nuance,ben altijd begaan geweest met asielzoekers,en heb mijn bijdrage geleverd.

Humor daarover is geen taboe.

De rijken opgevangen uit het vliegtuig.

De armen met beloofd bootje verdronken.

Betaalt maar niet meekunnen met het wrak de oceaan over omdat handel ,handel is.

Asiel is voornamelijk voor de rijken,en overleven met steun van familie in thuisland.

Waarom ik verantwoording afleg over mijn schrijven weet ik ook niet.

Denk dat ik mijzelf schaam,maar meer over beleid,dan mijn eigen bijdrage.quote>


Mij hoef je geen verantwoording er over af te leggen hoor , asielzoekers etc. ik heb er over mijn eigen gedachte en mening .

Die ik beter voor me kan houden , anders ????? hahahahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een weldadige rust over me

Het lijkt alsof ik vakantie heb

Lekker in het zonnetje

beetje omprutsen..

Weten dat iedereen zijn gangetje gaat

Dan kan ik ook mijn gangetje gaan

En niemand die me achteran zit

Ook al doe ik even helemaal nix

Omdat ik dat wil, op mijn

eigen Marjo-diedel manier

Komt dan vanzelf in beweging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo m'n eten zit erin en ik heb voor het eerst een echte Bolle'soverheerlijkeeigengemaaktetabaksigartet gerookt. Heeeeeeerlijk zeg.

Iedereen die een stukje grond over heeft zou het eens moeten proberen. Ik bespaar ieder jaar zeker zo'n e400,-- euro's uit. En het is een stuk gezonder

En heb zaadjes genoeg over voor het volgend jaar.

Wie zaadjes wil hebben, laat maar weten hoor.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht ik kom weer eens binnenvallen.

Ik las A3.

Ik ben ook niet de meest sociale persoon, of ik asperger weet ik niet. Ik was

dan meer een dagelijks drinker.

Ik denk dat stoppen met drinken een aantal van je gevoelige punten kan

blootleggen. En die zijn voor een ieder anders. En hoe je er mee omgaat.

En onder je niveau werken vind ik zelf ook wat subjectief. Ik heb de afgelopen

weken weer veel gewerkt in de planning. Inhoudelijk is het voor mij niet moeilijk, maar

veel telefoneren en afspraken maken en op elkaar afstemmen is voor mij behoorlijk

intensief. Ik zie dat wel als een uitdaging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal Jaap. Hier zit niets in van chemische troep in, in een sigaret zitten 4000 chemische stoffen in die kanker kunnen veroorzaken. Dit is ook gewoon ook op een natuurlijke manier gedroogd. Volgens mensen die het ook doen ga je een stuk minder roken omdat het puur natuur is. Maar gezonder, (als je daar van kunt spreken) is het zeker.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ik hoefde ineens niet op te passen op de kleinkinderen vanmiddag, omdat hun vader ziek thuis was. Manlief moest nodig een uitbreiding van zijn garderobe krijgen (hij vindt winkelen net zo erg als ik), dus we hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt en zijn gelukkig goed geslaagd voor hem.

Ik heb ook nog vitrage uitgezocht, voor woon- en slaapkamer. De gaten zijn er letterlijk in gevallen en steeds kwam er iets tussen of was er iets dat dringender was. Geen gezicht meer.

Ik heb dus wel een tevreden gevoel over vandaag. Straks naar de verjaardag van zwager, dus al met al een drukke dag.

@ Coco: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je zou een tijdje afstand nemen van het forum, maar dat duurt nu al erg lang. Wil je vertellen hoe het momenteel met je gaat?

Een knuffel van deze oudgediende.

:present::musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):present::musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):present::musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):present::musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::):musicnote::present::heart::)

@ A3: bedankt voor je verhaal.

Gelukkig is er iets wat je aan kunt pakken. Eigenlijk heb je, zonder het bewust te weten, al goede stappen gezet door zzp-er te worden.

@ Snoepje: hoe gaat het met jou op het ogenblik?

Nu eerst even verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...