Spring naar bijdragen

Zondag 29 september 2013


Yvonne

Aanbevolen berichten

Het is die uitdaging die voor mij inderdaad belangrijk is, jopie.

Ik geloof dat ik wel snap wat je bedoelt, verder.

En eigenlijk vind ik uitdaging een onaangenaam woord. Het doet me te veel denken aan stress. En aan mijn periode als consultant. Wil ik allemaal niet meer.

Met een bus rijden zou overigens ook veel te stresserend zijn voor mij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook een hele goeiemoggel allemaal , ik lees het net eens een beetje door .

Jen probeer voor heerlijk rustige muziek ook eens Enya , en Enigma .

Die zijn ook steengoed en rustgevend .

Zo heb ik ook nog een hele onbekende CD , die me ook wel zo heerlijk rustig maakt .

Ik zal die eens in een upload zetten , en de link hier plakken .

Kunnen de ev.t liefhebbers hem zo binnenhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lachebekje
Hallo allemaal, ik weet het niet zo goed. Ben pas gestopt en heb het heel erg moeilijk. Wil het liefst terug in bed en er nooit meer uitkomen.

Liefs Lachebekje, die naam klopt nu ook niet meer.quote>


Lachebekje 1 heel goed advies van mij ; download deze even http://www.mijnbestand.nl/Bestand-H6BTDM74LZAJ.mp3 , blijf nog even zoveel mogelijk relaxed liggen , en luister er dan naar .

Denk ondertussen aan ALLE NADELEN , en ALLE ellende die alcohol je / ons brengt c.q. gebracht heeft .

Denk vervolgens eens heel goed na hoe mooi het leven ( kan ) zijn zonder dat vuurwater , dan zul je zien dat je de eerste uren spirit genoeg hebt om te zeggen , en willen dat je het vuurwater nooit maar dan ook nooit meer in je lijf wilt hebben !

Hee Lachebek , Lachebek worden en blijven doet pijn , kost moeite , maar wij allemaal gingen er door heen .

En wat wij kunnen , kun jij vast en zeker ook .

Doorzetten he !!!!


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das heel normaal hoor Lachebekkie dat je je bed weer in wilt, het komt vaker voor dat mensen wanneer ze stoppen in een soort dip terecht komen. Niet aan toe geven. Probeer iets te doen, even wandelen, boek lezen, schrijven enz. ga bezig en zorg dat je maag gevuld blijft. Afleiding zoeken zodat je niet verder zakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Mijn klus voor vandaag: winterkleren van de vliering halen en de zomerkleren weer naar boven. De zon schijn lekker, maar het is frisjes.

@ Hots: ik vind het werkelijk rot voor je dat je je zo eenzaam voelt. Het is zo jammer dat die opname niet doorging. Het blijft maar een moeizame worsteling voor je en ik ben bang dat alleen jij die, met hulp, kunt doorbreken.

Ik hou rekening met je en mail mijn berichtje aan anderen apart!:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Jopie: heb je "kiep" nog gezien?

@ Aggie: ik heb aan je gedacht. Je zult niet veel hebben geslapen vannacht. KMW.:heart:

@ Lachebekje: gelukkig heb je de Refusal. Je móet door deze dagen heen, wil je ooit verder komen, maar met jouw rugzak is het dubbel moeilijk. Hou a.u.b. vol hoor voor jezelf en voor je gezin.:present:

@ Ztiertje: ik ben een digibeet, maar zal proberen die dingen te kopiëren. Bedankt dat je de moeite wilde nemen!:)

Maak er allemaal een zo mooi mogelijke dag van en tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:musicnote::heart::light::sun::musicnote::heart::light::sun:

een slingertje, gewoon omdat iedereen wel eens een slingertje verdient.

als ze 5 km. gaan hardlopen bijvoorbeeld,

of kippen zoeken

of 's morgens altijd koffie zetten

of verkeerd begrepen worden en er vriendelijk op reageren

en omdat ik er zin in had!

zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn de kleren weer verwisseld: de winter komt eraan. Wegens ruimtegebrek liggen de kleren die niet aan de beurt zijn, op de vliering.

Niet alles past meer (kilokiller!:angry:) maar ik weet weer waar ik aan toe ben.

@ Jopie: wat zal het weer vreemd zijn om weg te gaan. Hoe is het met de "kiep"?

@ Aggie: ik vreesde dat je slecht zou slapen, maar nee dus. Gelukkig! Inderdaad weet je i.i.g. waar je aan toe bent.

@ Ietje: prima! Ik neem dan graag een kop soep of bouillon. Helpt mij tegen de trek.

Nu aan het eten. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi allen,

Is het gelukt het weekend droog te houden? Qua zon was het natuurlijk rosé en witbier-tijd :). Dan maar Rivella on the Rocks.

Hier kan ik er weer 3 droge daagjes bij op tellen, jippie, trots :). Ondanks een optreden met mijn band waar ieder aan het bier hing, maar viel me reuze mee om eerlijk te zijn.

Groet en iedereen een fijne, droge avond toegewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...