rapilos Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Agnieta, Top, Kan me heel goed voorstellen, wat een goed gevoel dit geeft. Als moeder zijnde, wil je nu eenmaal, dat je kind gelukkig is. Zijn je kinderen happy, dan ben jij het ook! Wijfie, Snap, dat je je gevangen voelt nu. Hoop, voor je, dat je af en toe kan öntsnappen" Situatie, is voor je man natuurlijk, ook heel erg moeilijk En wat je zegt; Je kan ook niet precies weten, wat er in zijn hoofd omgaat. Wat dat betreft, communiceren jullie moeilijk met elkaar, als ik het zo lees. Mannen, kunnen in een bepaald opzicht ook, zo gesloten zijn als een oester. Is het een echte binnenvetter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Herkenbaar Wijfie, Denk, dat latex ook zo zou worden als jouw man. Toch..hebben ze het er vaak nog veel moeilijker mee dan jij. Maar ja, ze uiten het vaak zo anders. Blijft moeilijk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Dat heb ik weer. Even snel wat regelen op gemeentehuis 10 km. verderop: dicht! Dan maar naar supermarkt in naburige plaats: dicht! Blijkt dat ze hier "Tag der Deutschen Einheit" hebben. Nou, geen "einheit" te bekennen. Alles potdicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Goeie avond frummels. Zo ff vertellen hoe de dag is gegaan. ik ben dus met mijn trolletjes naar de D.A. geweest en ze zijn hun binnenbandje kwijt. Schoot even vol toen ik Puck moest afgeven aan de dierenarts. Vroeg hem om goed uit te kijken. Nou Mojo was wel actiever maar ligt nu voor apegapen. Puck is een ander verhaal, zij had een hoop verklevingen in haar buik. Heb niet gevraagd hoe dat zou kunnen komen. Haar snee is ook veel groter dan die van Mo. Die is maar een cm. of 3. Puck kon ook wat moeilijker bij komen en dat vond ik eng. Maar die heeft al een poepje gedaan en is nu wat meer bij. Ben zo blij dat het achter de rug is kanjers. Ben de hele dag echt heel sloom geweest, en nu echt moe. Maar het is hier nu heerlijk rustig want de hondjes pitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Goh Bol, soms kun je beter zelf iets ondergaan dan lijdzaam afwachten bij een ander he. Gelukkig is het nu achter de rug, en hopelijk dartelen ze weer snel om je heen. (kun jij aan je cholesterol werken:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Hahaha, mooi dat ze dr weer zijn en bijkomen, Bollie, maar wat hoort dat mooi, "'n poepje gedaan"! Die van ons sch**t hele bakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 ik lig al weken in de clinch met mijn zorgverzekeraar (mag anti-reclame wèl???) in totaal 3 onterechte facturen gehad, waarvan één hun fout. Alle fouten zijn toegegeven, mij wordt steeds geschreven dat het geld wat ik tegoed heb wordt verrekend of terugbetaald. Aangezien er niets te verrekenen meer valt, vraag ik al vanaf 20 sept. steeds dringender mijn geld terug; mails, brieven en net 20 min. bellen, maar tot nu toe nada. Nu krijg ik per mijn 60ste van NS een gratis reisdag 1e klas, misschien moet ik maar even naar Enschede afreizen om het zelf op te halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 je mag wel gewoon schiet vol schrijven hoor Had:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Ja Haddie maar die van jou heet ook niet voor niets Lobbes. Jane je kan online advies krijgen bij de Rijdende rechter. Misschien daar eens kijken? Als je wilt zoek ik de site voor je op. Wijfie laat je man nou eens een beetje met rust. Hij is nog niet zo ver dat hij zelf niet meer kan beslissen wel of niet eten. Ik ken het wel hoor, maakte me ook zorgen om J. als hij niet at, maar zo fok je jezelf maar ook je man op en daardoor ontstaan een hoop spanningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Zeker weten Sowhat, ik slaap vannacht. Wat is er vandaag een hele hoop spanning van me afgevallen zeg, maar jij zal dat zeker ook wel eens mee gemaakt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Maar Wijfie natuurlijk zie je het zelf niet meer zitten, je wilt het geklaag niet aanhoren en probeert dan van alles te gaan doen naar je man zodat hij niet meer gaat klagen. Maar klagen is in zijn geval goed, hij raakt een stuk onvrede en bezorgdheid kwijt dus LAAT HEM KLAGEN, luister en reageer niet door te zeggen ik weet het ook niet meer. Hij wil dat ook niet, hij wil gewoon klagen en schelden om iets kwijt te kunnen. En natuurlijk ben je eenzaam maar hij kan die eenzaamheid niet weg nemen, hij heeft meer dan genoeg aan zichzelf. Accepteer dat je nu eenzaam bent want er zal een tijd komen dat dat reëel wordt, dan sta je er alleen voor. Probeer daar nu aan te wennen en kijk of je iets met die eenzaamheid kan doen, maar laat je man met rust. En zolang hij nog auto kan rijden en een stukje om kan, valt het echt allemaal nog wel mee, echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 fijn Bol, bedankt voor de tip ik had al gekeken, en dacht aan kassa of tros Radar. Maar ik heb net gemaild of ze mij kunnen bellen morgen, ik bel niet lekker met dat soort bedrijven op mijn prepaid. Dan mail ik liever, zodat ik schriftelijke antwoorden heb en de mails door kan sturen als ik hogerop of verderop wil. Ben er wel pissig om hoor. Altijd alles keurig en op tijd betalen, zelfs de foute factuur, ha ha. Nou ja, genoeg slechte energie voor geld, er zijn ergere dingen, zeker hier op de draad. Vroeger zou ik erom gaan drinken, maar dat komt nu pas bij me op. Das de winst dan weer he, so hep elk foordeel sijn nadeel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Goh, wat trek de alcohol de laatste dagen. Zo erg heb ik het alleen de eerste paar weken na het stoppen gehad; 5 mnd gelden dus. Emotionele week. Dochter vandaag jarig, gemis van mijn partner, van mijn overleden broer (die vandaag 7 jr. geleden is gecremeerd), thuis aan het klussen. Afscheid, herinneringen. Het is even veel. Vanavond visite, paar biertjes in huis gehaald voor een hele goede vriend. Wel met mezelf de afspraak gemaakt dat als het niet wordt gedronken, ik de flesjes of mee geef, of wegspoel. Want in de koelkast laten, is de kat op het spek binden. Gelukkig heb ik morgenvroeg een afspraak staan met mijn psycholoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Wijfie, misschien weten vele mensen gewoon niet goed meer wat zeggen. Ik kan snappen dat je gewoon een luisterend oor nodig hebt, en op een forum als dit kan dat, maar irl ligt dat soms een beetje anders. In België is er een aanbod van gratis thuishulp, w<ellicht in Nederland ook? Is dat niks voor jou? Het heeft geen zin om je eigen grenzen te overschrijden, daar heeft niemand wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Goedenavond allemaal, Het eten is op, dus even tijd voor het forum. @ Jopie: heel gek, hetzelfde en toch anders. Twee van die lange lijzen in je huis? Ik neem aan dat er huurders zijn. Mijn broertje is 2.01 m. dus ik weet wat je bedoelt! Hoe is het nu met "kiep" gegaan. Ik had het je al eerder gevraagd, maar misschien het antwoord gemist. Wat een mooie reactie van je zoon. Een cadeautje! @ Bollie; wat een heftige dag voor je. Een keer moesten we met onze hond naar de DA voor een ingreep en toen we haar kwamen ophalen, had ze een verband om haar poot. Ik meteen in de stress: "Wat heeft ze aan haar poot!" Was voor het infuus, maar door de stress had ik daar nooit aan gedacht. Domme vraag trouwens, maar wat zijn de binnenbandjes? @ Agnieta: heerlijk dat het contact met je zoon zo goed was! Een opsteker en ja, laat ze maar raden! @ Dylan: ik had wel gehoord van een Duitse feestdag, maar wist niet welke. Ik hoorde iets over vrachtwagens die Duitsland niet in mochten, extra controles en files. Wij hadden trouwens met boodschappen doen alle mogelijke tegenslagen, zoals pinapparaten die geen verbinding kregen en twee keer medewerkers van de grootgrutter die alle mogelijke domme dingen deden. Manlief had het uiteindelijk helemaal gehad! Maar wij hadden tenminste wel boodschappen en arme Dylan niet! @ Wijfie: sterkte meid. Ook dit gaat voorbij. Als het niet kan zoals het moet, zal het moeten zoals het kan. Het is niet anders! @ Jootje: kop op meid. Knietjes afgeveegd en we gaan er weer voor! Blij je weer te zien. @ Rapi: ik had je al gemist, maar had niet begrepen dat je op vakantie was. Welkom terug. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 @ Kastanje: goed dat je het voornemen hebt om het overschot mee te geven. Ik ken dat wel, zo'n periode waarin allerlei herinneringen en emoties bij elkaar lijken te komen. Heb vertrouwen in jezelf. Je hebt het zo goed gedaan en je bent inmiddels een stukje sterker, dus het zal vanavond lukken! Juist omdat je je verdriet en andere gevoelens niet meer verdrinkt, komen ze nu naar voren. Kijk ernaar en beslis dan of je er nu wat mee moet doen, of dat je ze parkeert voor later. Het ís al voorbij. Ik hoop dat je wat aan mijn gedachten hierover hebt. Succes vanavond! @ Jane: wat een ellende met die rekeningen. Je moet een lange adem hebben! Kassa, de Consumentenbond e.a. willen nog weleens helpen. Misschien kan je ook dreigen dat je ze in wilt schakelen, omdat je maar steeds niets bereikt? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Hoi allemaal, Ik zit al tv te kijken en kijk nog verder zo. Geen alcohol in de buurt. Truste alvast:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 toch niet naar Geer en Goor he Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 de 5 J's zijn online:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 We kunnen een clubje oprichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Nee? De j five of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Jan,Jane,Jen,Jopie & JosjeMike t duurde maar kort helaas en we hebben niet gezongen gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Originally posted by: Lytse@ Kastanje: goed dat je het voornemen hebt om het overschot mee te geven. Ik ken dat wel, zo'n periode waarin allerlei herinneringen en emoties bij elkaar lijken te komen. Heb vertrouwen in jezelf. Je hebt het zo goed gedaan en je bent inmiddels een stukje sterker, dus het zal vanavond lukken!Juist omdat je je verdriet en andere gevoelens niet meer verdrinkt, komen ze nu naar voren. Kijk ernaar en beslis dan of je er nu wat mee moet doen, of dat je ze parkeert voor later. Het ís al voorbij.Ik hoop dat je wat aan mijn gedachten hierover hebt.Succes vanavond!Lytse.quote> Ik heb zeker wat aan jou gedachten hierover. Ik voel me er door gesteund.Dankjewel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 Avond goed doorgekomen, heb net het flesje bier dat er nog stond ritueel weggespoeld. Meegeven kon ik niet; het alcohol stemmetje riep te hard. Maar het bewust wegspoelen voelde heel sterk. Opnieuw een besluit. Niet drinken, ook al zou het vanavond bij die ene blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2013 krachtige kastanje symbool voor de herfstkracht voor mij ik heb de eerste al weer geraapt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden