Lytse Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 @ Jopie1: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een jaar, zo droog als jíj dat wilt! :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Ik dacht gisteren, dat ik vandaag in de stromende regen op de markt zou lopen. Het was nog zonnig. Hoi! Later heeft het wel geregend, maar dat droog boodschappen doen was mooi mazzel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Oh ja Jopie01, Zie nu ook, dat je jarig bent vandaag. Gefeliciflapstaart he. Lytse, Ik had die mazzel niet 2 keer drijfnat geregend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 @Jopie01: proficiat! HIEPERDEPIEPHOERA! Wat is die trek toch groot! Met name door het vooruitzicht dat ik dit weekend weer 2 etentjes heb én het feit dat ik tegen mijn directe omgeving nog niet gezegd heb dat ik (weer) gestopt ben. De verleiding is erg groot om vanavond maar weer aan de wijn te gaan. MAAR IK DOE HET NIET! Want ik weet dat ik dan weer maanden lang drankellende heb en dan weer opnieuw moet beginnen met stoppen met drinken. Ik doe het niet, maar het is wel zwaar * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Wat een pech Rapi! Vooral als je nat aankomt op je werk! Eenmaal thuis kan je tenminste droge kleren aantrekken! Asje: sterk zijn hoor! Je hebt de eerste moeilijke dager er op zitten. Jammer als dat weer over moet! De vorige keer is het ook gelukt, dus hopelijk sta je bij de komende feestjes en etentjes een beetje steviger in je schoenen! Succes hoor! Ik ga aan het eten. Eet smakelijk allemaal en tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Lytse, Ik heb gelukkig een goede regenbroek hoor. Asje, Even alleen naar vandaag kijken. Vandaag drink je niet Niet te ver vooruit kijken. Morgen doe je weer hetzelfde als vandaag. Blijf in het NU he, Nu drink je niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Rapilos, Je hebt mijn ogen weer even geopend! Ver vooruit kijken is denk ik mijn valkuil. Ik denk al aan al die etentjes, feestjes, vakanties, e.d. Maar het gaat om vandaag én vandaag drink ik niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goeie avond mensen. Vandaag niet echt druk gehad dus veel gehangen op de basis. God wat word ik daar moe van zeg bah. Nu ook eens een keer flink uitgevallen naar iemand die zich overal mee bemoeid. Schrok er zelf een beetje van maar het is zo lastig. Vraag je iets aan iemand, komt die persoon er altijd tussen. Veel mensen hebben daar moeite mee. Zondag weer dienst met m'n oude maatje dus dat wordt weer lekker veel rijden, en heel veel knuffelen met zijn honden. Vandaag een hoop walnoten die ik bij de buren geraapt heb, mee gegeven aan hem voor zijn honden. Zo nu eten, en vanavond weer naar darten kijken. v. Barneveld en v. Gerwen moeten tegen elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goed zo Asje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hai Bol, Eet smakelijk, Maar wat lees ik; Walnoten voor honden? Lusten ze dat dan. Ik zou ze lekker zelf opeten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 @ Rapï : mijn hond kraakte ze ook voorzichtig met haar tanden. Probleem: ik hou ook erg van walnoten! Ze lustte ook hazelnoten. Vanavond darten, maar ook allerlei andere programma' s. Ik krijg het nog moeilijk! Geen mens op het forum, dus tot later maar weer. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ja hoor Rapi, mijn hondjes krijgen iedere dag ook een walnoot, en Ollie krijgt er twee. die plet ik dan en dan peuzelt hij ze lekker leeg. Is ie een tijdje mee bezig dus ook een goeie therapie. Walnoten zijn ook erg goed en gezond, ook voor dieren. Lytse ik zou als ik jou was mooi darten kijken;) kan je die andere programma's niet opnemen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hoi Bol en lateren. Ik ga boerenkool eten met worst terwijl ik Geer en Goor kijk en daarna syndroom, gaaf zoals dat gedaan word. Niet drinken is oké, gaat goed. Niet roken? Als ik me er verder niet over wil uitlaten, snappen jullie het dan? Wijfie:heart: Ik vergeet je niet, ik lees je wel. Eten maken (magnetron) Eten, tv kijken. tot morgen dus truste voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Jopie01 van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Grappig, Lytse en Bollie Wist echt niet dat honden noten aten, en dat het nog gezond is ook voor ze. En verder.. Ga ik naar bed. Vreselijk vroeg weer, maar ja, heb slaap, ben moe, heb een hoop gedaan vandaag, en moet morgen 5.15 weer op. (In het weekeinde ook helaas, heb weekeindedienst). Dus..welterusten alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Jopie, Hoop, dat alles goed voor je afloopt, wat het ook moge zijn. Ook jij welterusten. (Maar goed om ons lijf denken he:)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Slaap lekker allemaal Ik ga nog even een tijdje lezen, dat wil ik meer doen. Vooral nu ik in een drukke werkperiode zit. 's Avonds minder achter de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Mooie Eo film over Afrika nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ik moet het toch ook vooral van het relativeren hebben. Wat is nu nodig, wat kan ik, wat kies ik. En het is pas erg als ik dat tegen mezelf zeg. Waarderen wat er is, een heel goede manier om stress om te buigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Kate, ik ben ook een relativeerder. Het kan beter, maar zeker slechter. daar doe ik het dan maar mee. Beetje in eenvoud leven met m'n muziek en Woef. Beetje begaan met de wereld, die naar de knoppen gaat, dat ook. En vooral rust aan den kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Knuf aan Woef. Of is Albert geen knuffelaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Niet zo heel erg. Zal een aai op de bol geven. Een introvert karakter wat ook respect afdwingt. Een baasje is het, zo van hier ben ik en aan de andere kant zeer gevoelig. Moet met zeer veel zachtheid behandeld worden, anders gaat hij wat mokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 die mooie film is zeker op een andere dag heer Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ik kijk ook TV. Wat kunnen ze het tegenwoordig prachtig in beeld brengen. Zo mooi. Tijdrovend werk is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Jane een natuur docu op 1 Geen speelfilm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Zat net t.v. te kijken en dacht ineens, ik heb Sowhat al even niet meer gezien. Daar schrok ik van omdat ze van de week al schreef dat ze zich niet zo lekker voelde. Sowhat schrijf even wat als je leest. Je weet het meis, delen is helen. Probeer niet in die die binge te komen, blijf sterk a.u.b. Ik zou het zo erg vinden voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden