Spring naar bijdragen

Donderdag 10 oktober 2013


Jen

Aanbevolen berichten

@ Jopie1: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een jaar, zo droog als jíj dat wilt!

:present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon::present::present::moon:

Ik dacht gisteren, dat ik vandaag in de stromende regen op de markt zou lopen. Het was nog zonnig. Hoi! Later heeft het wel geregend, maar dat droog boodschappen doen was mooi mazzel.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 93
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Jopie01: proficiat! HIEPERDEPIEPHOERA!

Wat is die trek toch groot! Met name door het vooruitzicht dat ik dit weekend weer 2 etentjes heb én het feit dat ik tegen mijn directe omgeving nog niet gezegd heb dat ik (weer) gestopt ben. De verleiding is erg groot om vanavond maar weer aan de wijn te gaan.

MAAR IK DOE HET NIET! Want ik weet dat ik dan weer maanden lang drankellende heb en dan weer opnieuw moet beginnen met stoppen met drinken.

Ik doe het niet, maar het is wel zwaar *

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een pech Rapi! Vooral als je nat aankomt op je werk! Eenmaal thuis kan je tenminste droge kleren aantrekken!

Asje: sterk zijn hoor! Je hebt de eerste moeilijke dager er op zitten. Jammer als dat weer over moet!

De vorige keer is het ook gelukt, dus hopelijk sta je bij de komende feestjes en etentjes een beetje steviger in je schoenen! Succes hoor!

Ik ga aan het eten. Eet smakelijk allemaal en tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond mensen.

Vandaag niet echt druk gehad dus veel gehangen op de basis. God wat word ik daar moe van zeg bah. Nu ook eens een keer flink uitgevallen naar iemand die zich overal mee bemoeid. Schrok er zelf een beetje van maar het is zo lastig. Vraag je iets aan iemand, komt die persoon er altijd tussen. Veel mensen hebben daar moeite mee. Zondag weer dienst met m'n oude maatje dus dat wordt weer lekker veel rijden, en heel veel knuffelen met zijn honden.

Vandaag een hoop walnoten die ik bij de buren geraapt heb, mee gegeven aan hem voor zijn honden.

Zo nu eten, en vanavond weer naar darten kijken. v. Barneveld en v. Gerwen moeten tegen elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Rapï : mijn hond kraakte ze ook voorzichtig met haar tanden. Probleem: ik hou ook erg van walnoten! Ze lustte ook hazelnoten.

Vanavond darten, maar ook allerlei andere programma' s. Ik krijg het nog moeilijk!;)

Geen mens op het forum, dus tot later maar weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Rapi, mijn hondjes krijgen iedere dag ook een walnoot, en Ollie krijgt er twee. die plet ik dan en dan peuzelt hij ze lekker leeg. Is ie een tijdje mee bezig dus ook een goeie therapie.:) Walnoten zijn ook erg goed en gezond, ook voor dieren.

Lytse ik zou als ik jou was mooi darten kijken;) kan je die andere programma's niet opnemen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol en lateren.

Ik ga boerenkool eten met worst terwijl ik Geer en Goor kijk en daarna syndroom, gaaf zoals dat gedaan word.

Niet drinken is oké, gaat goed.

Niet roken? Als ik me er verder niet over wil uitlaten, snappen jullie het dan?

Wijfie:heart:

Ik vergeet je niet, ik lees je wel.

Eten maken (magnetron)

Eten, tv kijken.

tot morgen dus

truste voor straks:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, Lytse en Bollie

Wist echt niet dat honden noten aten, en dat het nog gezond is ook voor ze.

En verder..

Ga ik naar bed.

Vreselijk vroeg weer, maar ja, heb slaap, ben moe, heb een hoop gedaan vandaag, en moet morgen 5.15 weer op.

(In het weekeinde ook helaas, heb weekeindedienst).

Dus..welterusten alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat net t.v. te kijken en dacht ineens, ik heb Sowhat al even niet meer gezien. Daar schrok ik van omdat ze van de week al schreef dat ze zich niet zo lekker voelde.

Sowhat schrijf even wat als je leest. Je weet het meis, delen is helen. Probeer niet in die die binge te komen, blijf sterk a.u.b.:heart: Ik zou het zo erg vinden voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...