lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 de kaas- stroopwafel- en kaarsenstad Agnieta binnen een uur op t zand, maar vandaag ff niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Keep on dreaming Jane Hier manischdepressief weer, en dan van het soort rapid cycling Het ene moment zonnetje het andere moment een hoosbui, het wisselt elkaar razendsnel af... En natuurlijk precies met hond in een hoosbui. Tsja, lastig hoor die dubbele namen. Dat moet goed opletten worden dan. Er heeft hier ook ooit nog een Yvonne rondgelopen even... Ik heb zo het gevoel dat Hots er nooit over in hoeft te zitten of zijn nick nogmaals gebruikt gaat worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goedemorgen jong en lui DAGPACT Albert Lytse Miranda Agnieta Acer Asje Joris @Jopie (de 1ste dan, hi, hi), hoe gaat het stoppen met roken? En is de app van Nike? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Pffff, ik ben juist gek op kaas Agnieta. Jij ook een goede morgen hoor Joris. Ik ga afsluiten, NU... moet echt nog wat 'zinnigs' doen voor ik naar mijn werk ga. Aan de slag von, hup... hup... hup... (jammer dat we geen smily van een schoppende laars hebben;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaHmmmm, stroopwafels:PAls oprechte Fries lust ik geen kaas.Kaarsjes branden doe ik dan weer wel, iedere dag.Zo ook nu, voor hen die het kunnen gebruiken vandaag:heart:quote> Geen kaas als echte Fries? Ook geen schapenkaas? Ik ben dan een import fries, maar de beste melk voor kaas komt hier vandaan Heb hier zo'n 40 melk producenten in mijn achtertuin, en ik schud ze elke dag voor het toefje slagroom op mijn koffie haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 ik ben gister "vreemd" gegaan met de kaas dus de HA had de Zaanse voor de helft tsja, principes zijn er om soms van af te wijken he. Nou ik ga naar de markt nu de zon nog schijnt en les 2 vd schrijfcursus altijd fijn om elkaar te lezen hoe gewone dingen en mensen zo bijzonder zijn. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hahaaaaaaaaaaaaaaaa A drie heeft de zon naar hier gestuurd!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ik hou trouwens ook meer van oude kaas. Niet zo van die jonge plastiekerige. Belegen is ook nog ok Ben nog niet zo vaak in Friesland geweest maar waar ik zo maar 4 uur voor zou gaan rijden zijn de kibbelings op de markt van Franeker. (o.a. ook planetarium nog eens zien en dergelijke) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johnny68 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 goedenmorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hallo johnny. Iedereen al weer iets anders aan het doen zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Het gaat niet zo goed lees ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johnny68 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 nee klopt, voel me depri. En ik kan niet de drive vinden om dingen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Dingen die je moet doen of dingen die je wilt doen. Want daar zit nogal een verschil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johnny68 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 ik wil weer leven. weet je hoe fijn het is zonder alcohol. en toch voel ik me somber Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ik weet hoe het is zonder alcohol ja. De drive niet vinden herken ik wel, wacht ik al een poosje op haha, maar het maakt me niet depressief of somber. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Heb je zelf een idee waar de oorzaak gezocht kan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johnny68 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 ja dat is postief blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ja da's een inkoppertje maar vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Bovendien, niet alles is zo maar even alcohol gerelateerd. Al gaat het zonder allemaal uiteindelijk een stuk makkelijker. Maar goed, ik ken je situatie ook nog veel te weinig. Kan het zijn dat je te veel verwacht van het gestopt zijn zelf? Dus dat het dan "allemaal" vanzelf wel weer goed komt? Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hoi Johnny, Hoe lang sta je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johnny68 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ben nu drie weken droog. Maar merk dat het slecht met me gaat. Misschien was het toch de vitamines en alles wat ze me inspoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Johnny, 3 weken is echt nog kort dag. Zelf was ik erg lang labiel. Geef het echt meer tijd en gaandeweg wordt het wat beter. Nu is het heel moeilijk te beoordelen waar het vreemd voelen vandaan komt. Echt eerst de drank uit de weg en mochten er restverschijnselen zijn een extra stukje hulp. Sterkte. Van B1 inspuiten word je niet ziek hoor. voutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goedemiddag http://youtu.be/ax1kf6xaWE8 Goos Frabba... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Beste mensen, Dank voor jullie felicitaties! Ik vroeg me af of ik beter een andere gebruikersnaam kan kiezen ter voorkoming van verwarring met Jopie. Misschien kan Jopie schrijven wat ze daarvan vindt. Nog een vraag, als ik vooral iets over drank en trek wil melden, kan dat in deze rubriek? Of is deze rubriek meer voor wat luchtigere zaken? Ik vind het echt prettig om op het forum te zijn. Ik voel steun van de anderen , simpelweg omdat ik weet dat jullie het snappen en dat jullie ook inspanning leveren in dit gevecht met die trek. Groet Jopie01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Jop het is hier voor alle zaken en ook de meeste kans op antwoord. Voor een andere naam even een mail naar de moderator. Dat lijkt me inderdaad beter. Jopie vindt dat uitstekend. Ze is zéér meegaand.:) Nog een fijne verjaardag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Natuurlijk Jopie01, Voor trekmomenten, en drankgerelateerde zaken, zit je hier uiteraard harstikke goed. Vaak, wordt er ook over wat luchtiger zaken gesproken, maar dar is ook niet erg. Het is immers in het echte leven ook niet altijd maar kommer en kwel. Maar, ik zou zeggen, kom juist bij trekmomenten, dan staan er meestal heel veel voor je klaar om je erdoorheen te slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden