Jen Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goeiemorgen! Vreemd om op dit uur alleen te zijn. Mijn telefoon kraaide zonet, maar ik ben eigenlijk al lang wakker. Nu een RH, koffie staat klaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goedemorgen Jen. Ja, stilletjes he? Maar je hebt lekkere koffie gezet. Hond hier is weer lekker in haar mand gekropen om nog wat na te dutten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johanna01 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goedemorgen, Inmiddels op weg naar mijn werk. Hier nogal buiig. Prettige dag allemaal. Jopie01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goedemorgen, Bedankt voor de koffie Jen. Lekker! Hier regenachtig. Maar we zitten lekker binnen. Hoef er eigenlijk niet uit vandaag. Ook echt een dag om binnen te blijven. Iedereen die dit nu of later leest wens ik een mooie nuchtere dag toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Morgu A3. Ja, lekker bakkie he? Hier trouwens absoluut niet onbewolkt. Hangen vette zwarte wolken boven het huis. Maar nog wel droog, dat weer wel. Nóg wel:D Jopie, fijne dag, ben je vandaag jarig of had je de data omgedraaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hanneke ook een fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Hahaha, nou nog even van genieten dan maar A3. Fijne dag. Albert en Miranda ook een goede morgen overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goooooooeeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ooook Gooooooooooeiemoooooooorgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 oktober 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Ah al wat drukker hier Mijn ochtendwandeling zit er op. In de regen... Gelukkige verjaardag, jopie01! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Heeft ook wel weer iets he Jen, lekker door de regen stampen? ja, laten we er maar van uit gaan dat Jopie01 inderdaad jarig is. Dus: van harte Jopie, je bent al naar je werk... toch een fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Inmiddels zijn de zwarte wolken weggetrokken, witte voor in de plaats en op veel plaatsen het blauw er doorheen piepend. Luitjes, ik ga er vandoor. Maak er een mooie dag van. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Laterrrrrr Vonnie en een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Morgé, ook te laat voor de verse koffie dus druk zelf even een pad in de Senseo. hier in Friesland zonnetje tussen de bewolking door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
acer Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Originally posted by: AgnietaGoedemorgen, DAGPACT Albert Lytse Miranda AgnietaAcerFijne dag maar weer!!! quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Originally posted by: acer Originally posted by: AgnietaGoedemorgen, DAGPACT Albert Lytse Miranda AgnietaAcerAstridFijne dag maar weer!!! quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Mensen ik heb vandaag weer dienst. Hopelijk veel diertjes terug brengen en geen aangereden dieren. Dan is mijn dag weer goed. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Originally posted by: Asje Originally posted by: acer Originally posted by: AgnietaGoedemorgen, DAGPACT Albert Lytse Miranda AgnietaAcerAstrid (Asje bedoel ik (nog niet wakker, hihihihihihi))Fijne dag maar weer!!! quote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 @Bolletje: Goed werk! 'Jullie' hebben al een paar keer onze honden thuis gebracht. Na verdriet, dan zo'n enorme blijdschap!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asje Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 @Bolletje: Goed werk! 'Jullie' hebben al een paar keer onze honden weer thuis gebracht. Na verdriet, dan zoveel blijdschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Goede morgen, tussen de enorme plensbuien door. al dikwijls gedacht, chapeau A drie , die er zelfs door de gietende regen doorgaat. Ma ja hij is dan ook een doorgaander he Zou wel grappig zijn als er nu ook een jopie 02 enz kwamen maar dan wel allemaal met dezelfde avatar. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Wilde er nog bij zeggen dat het vooral grappig is dat het een naam is die zowel door een meisje als een jongen kan worden gebruikt. iag gelukkige verjaardag aan alle wereldwijdse Jopies en een voor de 00ste!(want die is jammer genoeg vandaag niet jarig). ps. nu niet meteen denken dat ik je snel ouder wil zien worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 goeiemorgen frummers de zon schijnt hier nog steeds:rose: en het wordt weer een zalige zonnige dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2013 Asje betrapt, en nieuwe Jopie jarig eerste "droge"? :present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present::musicnote::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden