Tine Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: JorisDAGPACT; Agnieta Albert Lytse Will Joristine@Jane, nee is spelling en grammatica Nederlands controleren van rapporten vanm'n zus. Zij is meer Brits dan Nederlands, dus ik moet de 'kromme' zinnen corrigeren.Zijn de Ugs voor binnen of buiten? Ik wil ook Ugs... met koplampen quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Heftig Hannah!! Fijn Jane, warme voetjes! Gecondoleerd Marjo! De aanhouder wint !!! Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Goedemorgen allen, het kan nog net. Het miezert hier en ik ben niet gaan wandelen. Mijn stokken glijden dan uit over de natte bladeren. Toch ontevreden, had ik niet toch ... Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 @ Tine: hoe gaat het en hoe ging het gisteren? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 na je naam kun je alles wel verwijderen hoor Tine:D maar nu het er toch weer staat: binnen en buiten joris zonder koplampen, mèt echt bont, leren veters en hoog model. Ik heb nog nooit zoiets moois/luxe bezeten waar ik zoveel plezier aan ga beleven. Op mn sauna na dan waarschijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hoi Lytse, brr die miezer en de kou. Het gaat Lytse, het gaat. Maar, de aanhouder wint!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Dank voor de condeleances Ik vraag me af waarom ik dit hier deel Het doet me weinig Ik heb haar lief Geen verlies Maar erbij Wijffie, het is wat bij jullie Ik was altijd al alleen Nu moet ik het alleen doen Dat gaat.. Ik wens je moed en een behouden vaart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Marjo een lieve oma blijft altijd in je hart Ik denk nog wel eens aan mijn oma, al meer dan 30 jaar dood. Ze was alleen maar lief. Jee, dan heb je haar wel lang mee mogen maken. Hannah balen, frustrerend voor je. Een kennis van ons mocht later wel weer autorijden, het is misschien nog niet definitief? Maar ja voor nu is het zo. Tsjeerd, succes met je gesprek! Vanmorgen had ik ook een gesprek waar ik wel wat moed voor moest verzamelen. Een nieuwe klant met veel eisen. Maar het liep nu beter dan de vorige keer, het was bijna gezellig te noemen. Pfoe, nu mag ik de rest van de dag relaxen van mezelf. En ik ga niet naar een feestje dat ik eigenlijk heb,het is even tijd voor mezelf. Wijfie sterkte! Jane geniet van je luxe uglies! Grapje hoor, lekker warm aan de voeten heerlijk. Goed weekend mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Mooi Kate! Die Uglies hou ik erin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Sorry frummers, ik was wel ingelogd, maar kreeg langdurig telefoon. Nu moet ik aan de slag. Ga later wel in op de berichten. Voor zover mogelijk een prettige dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 mijn prachtige Uglies http://www.beslist.nl/products...etersluiting/#zoomview 1e paar dus, maar dan voor 70,= ik ben verliefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 sterkte Wijfie en ja met trein en vouwfiets kom ik ook mijn hele leven al overal. boekje erbij prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Fijn he Jane, wel voor buiten? En dus niet voor de sauna? Dank A3, zag ook dat Tsjeerd eraf was, van de dagpact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Oh, Mar, je Oma, sterkte meid. Je hoeft geen pijn te voelen, hoor, zo gaan dingen. Hann, da's erg kwal. uit. teleurstellend. Was 't de cva, probeer dan met medicijnen de boel te verbeteren via je huisarts. Zijn 't de medicijnen, probeer andere te krijgen die wel toegestaan zijn. In de randstad zal dat OV wel werken, hier oppe polle gaat zondags geen eens 'n bus. En dan moe je eerst nog naar 't dorp. Hou 't zo droog als je wilt, lijsters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik kom ook overal met fiets, OV en deelauto (ConnectCar of Car2Go). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik heb het heel druk op mijn werk. Nieuwe mensen boven mij als leidinggevenden zien eindelijk wel in me wat er altijd al inzat. Door de druk ook op mijn werk krijg ik kansen om zaken aan te pakken die voorheen bij me weggehouden werden. Ik geniet, ik pak aan, ik loop bijna over maar heb er zin in. Maar ik meld me hier wat weinig. Desondanks drink ik nog steeds helemaal geen alcohol, maandag w3......Met drank zou ik dit nooit volhouden. Veel succes iedereen....ik werk lekker verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Originally posted by: haddock hier oppe polle gaat zondags geen eens 'n bus.En dan moe je eerst nog naar 't dorp.Hou 't zo droog als je wilt, lijsters.quote> oppe polle Lopens?Verwende! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Ik denk dat ik best veel kan en weet het lijkt alsof ik een aandrijver nodig heb.. Dat wist ik al langer, maar vanuit mezelf duurt het soms verrekte lang Een soort van ritalin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 jeuj voor ritalin. Ik ben blij dat ik narcolepsie heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Tja, ik heb eerlijk gezegd de hele dag niks uitgevoerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Das jammer Hannah, maar begrijpen doe ik het wel. Je hebt een flinke opdonder gekregen, bovenop alles wat je de laatste tijd mee gemaakt hebt. Heb je behoefte om iemand te bellen of wil je liever alleen blijven nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Agnieta, Ik werd op mijn 21e ziek juist voordat ik moest afrijden. Dus ook geen rijbewijs en het geld weg :-) Overigens haalde ik mijn theorie ook in 1x .... ik bedacht net dat we dus 'in theorie' wel auto kunnen rijden. Dan doen we dat toch? Paul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Hannah wat erg allemaal ik weet niet wat te schrijven:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 Vaak schieten woorden tekort... Toch vormen zich woorden omtrent een schrijven aan oma Het kondigde zich eerder aan In mijn dromen, terwijl ik sliep Een korte herinnering Heel persoonlijk Tevens is het een familie kwestie Hoe persoonlijk dat nou is.. In ieder geval min of meer vertrouwd In zekere mate... Eens kijken wat,- en of het wat wordt Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 november 2013 Rapport Share Geplaatst 1 november 2013 @ Hannah: wat is het balen dat je je rijbewijs nog niet terug krijgt. Nog teveel restverschijnselen? Sterkte. @ Tsjeerd: ik ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is. @ Marjo: ik heb ook de beste herinneringen aan mijn oma. Ze is al lang overleden, maar ik heb nog steeds een warm gevoel als ik aan haar denk. Als een leven klaar is hoef je toch geen pijn te voelen. Soms voel je een gemis, maar het is geen tragische zaak. @ Erik: wat fijn dat je je nu meer gewaardeerd voelt! Ik ga weer wat doen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden