Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goedemorgen luitjes, Koffie staat inmiddels klaar, de thee ook. En nu eerst even een beschuitje smeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goedemorgen Yvonne, vroege vogel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goedemorgen An, tsja, ik vind de vroege ochtend zo heerlijk rustig altijd, even lekker op mijn gemak wakker worden en genieten van de stilte om me heen. Jij ook goedemorgen Fruit, klinkt niet goed...hyper wakker worden... Moet je gelijk gaan 'rennen' of kun je even rustig een bakkie doen voor je gaat draven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Ik zie dat A3 grote schoonmaak heeft gehouden. Wel weer terugkomen hoor A3, zou het heel jammer vinden als je ons de rug toekeert, echt. Van Hannah nog steeds geen teken van leven dus. Laat alsjeblieft even wat van je horen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Oh, dan is het goed Fruit, ik had het idee dat je verschrikkelijk stresserig wakker werd. Dit klinkt inderdaad prima hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Das fijn Hannah. Je klonk verleden week zo triest. Voel je je een beetje minder ellendig nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Hannah, fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Dat kan inderdaad een hele hoop schelen. Goed slapen lost je problemen/verdriet niet op, maar slecht slapen maakt het gewoon nog een tandje erger lijkt het wel. Je gaf aan naar de huisarts te willen maandag, heb je dat ook nog gedaan Hannah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Hoi Agnieta, ook goede morgen Bakkie staat klaar voor je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Zal inderdaad niet makkelijk zijn om medicatie af te bouwen. Maar wel goed lijkt me. Betekent dat dat als je van die medicatie af bent dat er weer een grotere kans is dat je mag autorijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goedemorgen, straks komt de directeur langs uit dat rottige Amsterdam. Kijken wat hij ons te vertellen heeft. Iedereen raakt dan helemaal in de zenuwen, alsof het kleine kinderen zijn. Beetje vreemd. Mensen, een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goedemorgen frummels, Hannah, blij je weer te zien!!!!!! Het ziet er naar uit dat A3 schoon schip heeft gemaakt en ben bang dat hij niet meer terugkomt Vonnie. Lekker bakkie hoor Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Nou, das in ieder geval Ãets Hannah. Laat inderdaad maar over je heen komen. Eerst afbouwen nu en jezelf weer goed gaan voelen. Fijne dag verder hoor, en fijn dat je even kwam vertellen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Nou Jaap, eerst dan maar een ferme bak koffie he? En dan sterkte met al die stresskippen die waarschijnlijk als een knipmes gaan buigen voor die grote baas, hihi.... Jij ook een goede morgen Aicha. Kan even duren... maar ik denk dat A3 vroeg of laat weer gaat komen hoor. Vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Klopt helemaal Agnieta, allebei trouwens. Maar voor mij is het de hoogste tijd om aan de slag te gaan hier. het is droog maar bewolkt. En nog een heel klein beetje niet helemaal licht. en dat geeft zo'n mooi beeld op de tuin... mooie intense herfstkleuren. Maak er een mooie dag van mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Een fijne dag allen die wat gaan doen nu! Ik ga even een R.H. en dan komt mijn begeleidster van Tactus dus tot laters maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goeie morgen kanjers:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Aha das fijn te horen Aggie. Ja soms werkt het maar heel vaak ook niet. Nou dan heeft ze toch weer een speelkameraadje. Ben werken mensen. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 goeiemorgen frummers mn huiswerk is af dus ik kan zo weer op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Hannah, fijn dat je weer onder ons bent. Klinkt dit zwaar he, maar echt ik maakte me ook zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Goedendag mensen, DAGPACT : Lytse Albert Miranda Agnieta Wimmelt Aandachtige dag allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 He, Aggie, mooi kloet zo'n trekaanval 'smorgens, zeur maar ff, hoor. Is mij eigenlijk onbekend, op dat tijdstip. Hier lekker weekend, en pffff, wat was ik daar aan toe. Heb heerlijk uitgeslapen, straks ontie bossie, boodschappen en ik ga lekker koken, en da's alles wat ik vandaag doe! De luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Daar werd froehuah toch echt anders over gedacht. Mijn zeer liefhebbende ouders zetten ons als kleuters op feessies toch ook al 'n glaasje alcoholvrije likeur voor, mierzoet, in 'n wijnglas, FEEST! De interesse was gewekt. En later, als 12-13 jarige bij Pa op schoot mocht ik heus wel 's 'n slokje bier proeven. Maar geknuffeld werd ik ook. Bier en drank was er altijd zat in huis, maar werd door hun doordeweeks niet genuttigd. In het weekend mochten we, na onze 16e verjaardag ongeveer, pakken wat we wilden. Maar ik neem de schatten niets kwalijk, zij waren ook zo Roomsrijk opgevoed, en hadden er geen enkel probleem mee. Wie weet omdat ze uit 'n armere tijd kwamen??? De terugkijkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Wel apart Agnieta dat je soms net zo reageert en typed zoals ik zou willen reageren maar ik zeg dan liever even niks soms ook wel tot op heden op dit forum nog niet maak er meestal geen vrienden mee dus. Had vandaag ook een ontzettend trekmoment weet niet zeker wat de trigger denk die nieuwe irritante whiskeyposter toen ik boodschappen ging doen of nee denk eerder die vent die bij een eetcafe ontzettend langzaam zat te genieten van z'n biertje had echt zo iets van ^%^%$%# drink toch es door man. Vandaag nergens zin in vannacht amper geslapen een uur of 7 sliep ik pas 0930 weer druit zou het liefst nu m'n bed induiken en aa vanaaf skippen maar blijf wakker en ga vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FadetoNothing Geplaatst 7 november 2013 Rapport Share Geplaatst 7 november 2013 Icoontje maar veranderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden