Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik ook. Nora heeft gewonnen. Ben je het er mee eens? Ik wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ja hoor Jo ben het er mee eens, over het algemeen vind ik nu wel dat ze de goeien er uit halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik denk dat Milan Wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 foutje dus, ze gingen weer voor de jurk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Knap smoeltje zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 O, dit keer niet de jurk. Maar die jurk was ook nie mooi. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 nou doe maar niet Kirk, al dat gezang om je heen als je boodschappen gaat halen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Zijn we door de battles heen? d`r zit er hier een giga doorheen te kleppen iedere keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 wie dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 mijn huisgenoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 einde voice weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 18 november 2011 Rapport Share Geplaatst 18 november 2011 Ik heb een boel gemist met al dat geklets hier. Maar dat geeft niet. Tijd gaat lekker snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Hij is weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Ike wel effe en hij is goe zij minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Iemand voor The voice? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 het is ook nog maar 14 dagen zeggen ze net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Mijn vriendin doet mee aan the voice belgium! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Leuk Nina wie is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 kan per pb hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 en wanneer word het uitgezonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Iris verstraten. Ze is nu door naar de volgende ronde. Wanneer de volgende is weet ik zo snel niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2012 Bij de "blind..." zong ze back to black. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Vanavond weer the Voice. Ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen. ikzelf hoop Paul. Niet dat hij de beste is absoluut niet maar hij is zo ontzettend leuk en spontaan. Zelf vind ik Chris wel erg goed. Maar ja dat zijn de anderen ook. Moeilijk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Ik heb t al een paar keer niet meer gezien maar wat ik ervan lees wordt het Chris idd. Vanavond kijken dan maar weer. Albert ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2012 Hoop ook op Chris.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden