lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 bescheiden niks heten en alles opeten niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ik eet met liefde jullie deel op hoor lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Okeeeeee, dat was het weer, het was gezellig! Tot de volgende keer! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 dagdag film op Canvas helemaal vergeten!! jullie schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Ja, alleen virtueel eten dus, hè. Toch raar overigens. Volgens mij zou virtueel wijn of bier aanbieden hier erg ongepast zijn. Nadenkertje? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2021 Rapport Share Geplaatst 2 april 2021 Tot volgende week. Het was weer fijn hier. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 goh, ben ik zo maar de eerste? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja! En ik de tweede! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 en tevreden met je nieuwe kapsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hallo nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hoi Bob, meteen een mooie entree bij het zingen ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wow, wat een mooie stem deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 zou zo maar bij de vowassenen passen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 En dat met 14 jaar al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik vind die jongen Kaj zo leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 14 minuten geleden zei lady jane: en tevreden met je nieuwe kapsel? Ja! Plukjes blond erdoorheen, verder geen kleurtjes, hoor. Maar lekker een stuk eraf. Al mijn krullen zitten er nu weer in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wat een schatje, die Semma! Zingt ook leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 ja he en wat er straks komt klonk ook al geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja. Die meiden van 14 kunnen vaak met de volwassen editie meedoen. Ik vind het wel een groot verschil met die kleintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Superstem ook, deze 14 jarige! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 ja ik ook misschien onderverdelen want de kleintjes zijn er voor het schattige maar winnen geloof ik nooit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 mooi, dit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Niks zeker in slaap gevallen samen met mini? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Een kleintje dat er voor zijn of haar leeftijd bovenuit steekt mag van mij winnen. Zoals je hetzelfde rapportcijfer systeem voor alle leeftijden aan kunt houden, 9 april 2021 bewerkt door Bob lady jane en Vocatus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden