nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Klinkt nou al mooi lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ook een power sound, is ook wel eens leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Wowwww Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Oh ben gewoon opgelucht. Onze N is wakker. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ze.mag ook even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 misschien kan zij wel smssen? Mij lukt het niet, sjee nog nooit gekund op dit toestel; ik vind 3 mislukte smsjes terug, wat een antiek iemand ben ik toch geworden. nancy en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 dit is ook erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Arme Jasper... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ja eigelijk is het zielig, maar hij kon toch echt niet naar de finale. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 jouw 1e keus Quinn?? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Heel mooi gezongen, dat laatste nummer dat Sem zong. Ik heb hem mijn stem gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Vind het vooral zielig dat ze hem zo lang hebben laten lijden. Erg is dit, ben vanavond vrij, omdat c met een vriendin de finale wil kijken (die neemt het tenminste wel serieus Q), kijk ik alsnog half. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 ja het is sneu maar ook hij zal snappen dat hij geen nr 1 of 2 kan zijn, toch? mag ik hopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Ik heb ook gestemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Vorige week heb ik niet kunnen stemmen op een politieke partij: lag onverwacht in het ziekenhuis. Nu wel bij the Voice. Hahaha, wat is belangrijker?? lady jane en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 jij, dat je uberhaupt kunt stemmen en thuis bent weer nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Wie gaat er winnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 waar is mn teiltje? Bob en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Maakt niet Uit Sem is ook fantastisch en Dani heeft toch mijn voorkeur maar dat zij samen geeindigd zijn is al goed. maar ja de prijs is wel belangrijk voor hen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Tromgeroffel lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 dat was voor Marco Borsato bedoeld ik ben zo afgeknapt op die man, brrrr nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 whooop whoop yesssss nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Yessssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Jaaaaa!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Wat een lief joch. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden