lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Goeienavond frummers, terug op honk weer, koffer nog niet uitgepakt maar klaar voor TVOH weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Hoi hoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Boeiend deze. Benieuwd of Waylon een goede keus zal blijken te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Al twee voor Waylon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Leuk die inbreng van haar dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Goedenavond, ben er ook weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Dank u. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 die slaapt vast ik vond de eerste nog de beste tot nu toe maar dit klinkt ook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ze slaapt inderdaad dames. Bob en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) nou werk aan de winkel voor Anouk een ruwe diamant polijsten 27 november 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Ja precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 wat zijn sommigen toch extreem extravert ik kan daar niets mee zijn dat zenuwen of kapsones of iets heel anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 ik denk dat de jury hun tijd wil steken in hen die doorgaan anders wordt het erg veel praten en evalueren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 (bewerkt) ja dat zegt ze tactisch ik weet niet wat ze denkt, haha iemand zei ook hyper maar ik vind zolas die actrice van 38 een en al toneel dan kan ik me niet echt op haar stem concentreren terwijl ze echt wel wat in huis had maar zelfs in het zingen barstte het drama erdoor 27 november 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 nee hoor ik slaap niet. Ik ben alleen wat introvert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 te veel geschreeuw naar mijn smaak, sommige stukken prachtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 november 2020 Rapport Share Geplaatst 27 november 2020 Het was weer leuk. Later... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 OK tot later dan @Cleo66. Met de TV erbij wordt het geen dooie boel trouwens. Maar met anderen hier is nog leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik kijk ook, maar er komt zo bezoek dus dan gaat het mobieltje aan de kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Heb je de uitval van Anouk nog meegemaakt daarnet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Vond het echt gênant hoe pissed die vrouw werd.Niet normaal gewoon.Jaloers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Ik kijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 Hai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 4 december 2020 Rapport Share Geplaatst 4 december 2020 He Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden