nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ik kijk natuurlijk ook! Hoi Bob, Penny, Niks en Jane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Bob, ik vind dit helemaal niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Dankjewel voor de snacks Penny, top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Niks? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Had ik vorige week nog zo'n zin in bitterballen, dankzij jullie voice-snacks, deze week ga ik bijna over m'n nek als ik al die plaatjes zie. Niks van aantrekken, hoor, gewoon lekker door blijven genieten. Maar ik hou het nu even bij kijken en luisteren, zonder iets erbij. Hoop op z'n minst wel dat ik het nog leuk ga vinden, vanavond... ben weer een beetje lusteloos en neerslachtig. Muziek schijnt daar op een positieve manier tegen te strijden. Vandaar dat ik kijk. Toch maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 niet persoonlijk Niks haha ik vind het een mooie basstem, maar had ook niet gedraaid Anouk was er duidelijk niet blij mee, en bij haar durfden se geen geintjes uit te halen, die kwajongens niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 leuk dat je erbij bent Koh Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ik vindt het ook niks. Dat haar niet en die song ook niet, maar ieder zijn of haar smaak hoor. (slaat niet op jou hoor, @niks) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 't Hondje van Hannemann vind ik wel leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Wat vervelend @Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Wat vinden we hier van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Die hebben wel potentie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 mwahh.. nee nee, da's niet eerlijk. ik zeg net nog dat ik nergens iets aan vind.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ze kiezen vast Ali.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Kan wel wat spannender, maar daar kan een goede coach wel wat aan doen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Heeeee Koh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ze gaan voor Lil kleine denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Heeeee Nance..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Koh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Deze meneer vond ik niet zo boeiend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 En Kes vind ik ook niet echt geweldig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 Ik ook niet zo. Kijken wat er zo komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 ik was even afgeleid door de andere draadjes te lezen en TVOH is dus soms gewoon achtergrondsbehang voor mij als er geen uitzonderlijk talent afspat haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 dit vind ik mooi, (nog wat bijschaven aan ontspannen zingen) maar ik vind het ook gewoon een mooi liedje al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2019 Rapport Share Geplaatst 22 november 2019 (bewerkt) Achtergrondbehang, ja, met soms even een patroontje dat om aandacht vraagt. Maar dat is televisie voor mij tegenwoordig bijna altijd. De bewegende schemerlamp noem ik dat ding wel... 22 november 2019 bewerkt door Kohtje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden