lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 deze vind ik wel mooi ook qua zingen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 1 minuut geleden zei lady jane: [...] en die namaak Marijke van Hellwegen er nog naast.....pfft Dit kon wel eens de échte zijn en het grote voorbeeld voor Marijke, lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 3 minuten geleden zei Bob: Waarom dat, Koh? 3 minuten geleden zei Bob: Dat dus. Hoezo? Het (grote) artiestenleven is bikkelhard. Als poeslief lieverdje wordt er over je heengewalst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Ach er gaat nu een hond zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 @Bor zijn de bitterballen klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Kohtje: Het (grote) artiestenleven is bikkelhard. Als poeslief lieverdje wordt er over je heengewalst. OK, ja, daar zit wel wat in. Maar iemand die echt goed zingt komt toch wel over bij het publiek. Ik denk bijvoorbeeld aan Mahalia Jackson. Zeker geen bicth, in haar jonge jaren al helemaal niet. 30 november 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Ik zei ook: grote kans dat...., maar bijna elke zangeres wordt lieverd genoemd. Hoe jonger hoe liever. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 (bewerkt) oei halve hoektand net afgebroken krijg je als je te vroeg aan de St. schuimpjes gaat mensen, niet doen dus! maar ohhh wat lekker nu ie er toch al half uit ligt 30 november 2018 bewerkt door lady jane Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 nou lieverd kan ik wel lief vinden maar schatje, gggrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Oei Jane dat word tandarts volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Lekker bor dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 2 minuten geleden zei lady jane: oei halve hoektand net afgebroken krijg je als je te vroeg aan de St. schuimpjes gaat mensen, niet doen dus! maar ohhh wat lekker nu ie er toch al half uit ligt Was dat schuimpje nog van vorig jaar dan? Of zijn je tanden zo breekbaar? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 brokkelgebit Koh maar al 1 1/2 jaar niks afgebrokkeld dus het werd weer tijd kan ik mooi 2018 mijn verzekering aanspreken en in jan weer nieuwe kansen, want bij mij gaat het vaak in periodes goed en dan héél slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 goeie keus, maar niet echt iets voor Anouk dat kinderstemmetje benieuwd wat ze daarvan weet te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Zo bam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Zo hé, meteen in het begin 4 stoelen omgedraaid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 hé, een professionele patatbakker... die moeten we HIER zien te krijgen volgende week.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 O, forget it... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 wow The Voice! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 yes Anouk! een gouden duo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 Nou, ik hoop dat @MarQ weer een beetje over z'n trek heen is. Bedankt allemaal weer en tot een volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 tot ooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 november 2018 Rapport Share Geplaatst 30 november 2018 2 minuten geleden zei lady jane: tot ooit tot volgende week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Ik zit er weer klaar voor heb wat lekker voor bij de koffie pak maar gerust kruidenthee67 en Extranaut reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 (bewerkt) Goed dat je me er aan herinnert want ik was het vergeten. Schakel nu ook in. Wie kijkt er nog meer mee? 7 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden