lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 geef haar maar een adb kusje extra vanavond niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Sem is wel een serieuze concurrent voor Dani denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ja hij is goed in dit nummer vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) hee, een Sidrid Kaagje 19 maart 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 En zo met éénv oet op de pinao staan aan het eind komt ook wel gaaf over. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Toen Sigrid Kaag het deed twijfelde ik ook even, net als net ook maar beiden het heeft wel wat uit de comfortzone, best spannend en je zet jezelf wel ff neer zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 OMG Jasper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Zo benieuwd nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 ik was matig onder de indruk maar hij zat er wel een paar keer naast, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Tja. Het is het nét niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ja, hij zat er zeker een paar keer naast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Niks, de taart wordt niks zeker vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Zeker wel. Citroen kwark. Maar we hebben laat gegeten, dus snijden hem zo aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 oh lekker, ik heb net koffie klaar iedereen een bakje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 tast toe nancy en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Lekker! S snijd de taart nu, komt eraan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Lukt niet om foto te plaatsen, maar tast toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 (bewerkt) thnx, ik heb gauw een foto gemaakt vóór wij allemaal aanvallen; 19 maart 2021 bewerkt door lady jane niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Ik ben benieuwd wie er nu uit gaat en wie tegen tienen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 En idd, Jasper hoort hier niet tussen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 als hij er nog niet uit gaat ga ik op Canvas film kijken kijk ik de rest morgen wel terug want die film kan ik niet terugkijken helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 1 minuut geleden zei nancy: En idd, Jasper hoort hier niet tussen. Vind ik ook. De anderen mogen van mij allemaal naar de finale. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 Kun je die film op Canvas niet opnermern Jane? Of gaat dat bij jou niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2021 c kijkt. Ik negeer zo goed als het gaat. Maar jullie zijn gezellig. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden