bolletje Geplaatst 2 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Weekpact 1-7-2012 Lytse Dylan Tuvalu Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Weekpact 1-7-2012 Lytse Dylan Tuvalu Bol Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2012 Weekpact 1-7-2012: Lytse Dylan Tuvalu Bol Lenie Frodo Fijn Lytse , join the weekpact club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Ik start alvast het nieuwe weekpact. Wel zo makkelijk voor het weekend. We gaan er deze week weer voor. Kom op frummels, probeer het. Kan nooit geen kwaad hé? Weekpact 7-7-2012. Bollie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Weekpact 7-7-2012. Bollie. Lenie dit durf ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Weekpact 7-7-2012: Bollie Lenie Frodo De weken beginnen hoe langer hoe vroeger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2012 Originally posted by: FrodoWeekpact 7-7-2012: BollieLenieFrodoLytseDe weken beginnen hoe langer hoe vroeger. quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 8 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2012 Weekpact 7-7-2012: Bollie Lenie Frodo Lytse Tuvalu We gaan er weer voor, succes iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dubbeltje Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Weekpact 7-7-2012: Bollie Lenie Frodo Lytse Tuvalu Dubbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Originally posted by: DubbeltjeWeekpact 7-7-2012: Bollie Lenie Frodo Lytse TuvaluDubbeltjequote> Zonnetjes:)Ik durf het aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Bollie Lenie Frodo Lytse Tuvalu Dubbeltje Zonnetje Nancy En laat het nou deze week ons allen gaan lukken!!! Ik voel het aan m'n water!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Wie doet er mee aan een nieuwe week-pact? De week van 16-07-12 Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Wie doet er mee aan een nieuwe week-pact? De week van 16-07-12 Nien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Wie doet er mee aan een nieuwe week-pact? De week van 16-07-12 Nien rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Wie doet er mee aan een nieuwe week-pact? De week van 16-07-12 Nien rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 De week van 16-07-12 Nien rosa Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Originally posted by: nancyBollie Lenie Frodo Lytse Tuvalu Dubbeltje ZonnetjeNancyEn laat het nou deze week ons allen gaan lukken!!! Ik voel het aan m'n water!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quote> gelukt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 fauwtje bedank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Originally posted by: LenieDe week van 16-07-12 Nien rosa LenieBol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Weekpact 16-07-2012: Nien rosa Lenie Bol Frodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: FrodoWeekpact 16-07-2012:Nien rosa LenieBolFrodoLytseDe euforie van mensen die na veel drinken helemaal gestopt zijn, heb ik helemaal niet. Ik moet echt steeds zoeken naar de voordelen. Omdat mijn man wel (met mate) drinkt, hebben we dus een huis met alcohol en word ik er vrijwel dagelijks mee geconfronteerd.Hoe erg ik dat vind is wisselend. Als ik bijv. voorgelezen heb bij de pleegkleinkinderen, ben ik hartstikke moe. Vroeger zou ik dan thuis een borrel genomen hebben. Op weg naar huis trekt de trek. Daar ben ik op voorbereid: soep en eten staan al klaar.Op andere momenten doet het me niet zo veel. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: Lytse Originally posted by: FrodoWeekpact 16-07-2012:Nien rosa LenieBolFrodoLytseSteunbeertjequote> Ik heb het na het weekend een beetje moeilijk, niets gedronken hoor !!!Maar de neiging is nadrukkelijk aanwezig.Ik zal me er nog wel is verder over uitweiden als ik weet waarom Vandaar dat ik ook maar is mee doe aan het weekpact, heb even een klein doel nodig deze week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Weekpact 16-07-2012: Nien rosa Lenie Bol Frodo Lytse Steunbeertje Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Originally posted by: Lytse Originally posted by: FrodoWeekpact 16-07-2012:Nien rosa LenieBolFrodoLytseDe euforie van mensen die na veel drinken helemaal gestopt zijn, heb ik helemaal niet. Ik moet echt steeds zoeken naar de voordelen. Omdat mijn man wel (met mate) drinkt, hebben we dus een huis met alcohol en word ik er vrijwel dagelijks mee geconfronteerd.Hoe erg ik dat vind is wisselend. Als ik bijv. voorgelezen heb bij de pleegkleinkinderen, ben ik hartstikke moe. Vroeger zou ik dan thuis een borrel genomen hebben. Op weg naar huis trekt de trek. Daar ben ik op voorbereid: soep en eten staan al klaar.Op andere momenten doet het me niet zo veel. Lytse.quote> jou misschien niet, maar je lijf des te meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2012 Omdat het dagpact ter ziele ging en veel mensen toch graag per dag een pact sluiten, heb ik me daar weer aangesloten. Solidariteit! Vinden jullie dat ik dan ook op het weekpact kan blijven? Zo ja, meld me morgen dan maar aan; zo nee, dan zie ik het wel. In ieder geval hou ik het droor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden