bolletje Geplaatst 27 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Weekpact 27-11-2011 Sowhat. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Originally posted by: bolletjeWeekpact 27-11-2011Sowhat.Bol.Albert.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 en ook ik meld me droog af voor het weekpact, en meld me weer aan voor de komende week Weekpact 27-11-2011 Sowhat. Bol. Albert. Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 november 2011 Rapport Share Geplaatst 28 november 2011 meld me af voor het weekpact, vandaag gedronken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Hoi Albert! Hè hoe kan dat nou? Wat was de aanleiding? Voelde je je rot of was er een feestje? Het is moeilijk! Jou stopperiode loopt een beetje hetzelfde als bij mij. Ik ben er nu wel klaar mee. Ben weer het boek "nooit meer een kater aan het lezen". Het word steeds duidelijker voor mij dat drinken echt geen optie meer is. Misschien een ideetje om het boek te lezen... Sterkte en kop op.....je weet dat je het kan!! Lieve groet, Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Ik meld me aan bij de weekpact!! Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Weekpact 27-11-2011 Sowhat. Bol. Albert. Gaby Bor Tine. Ap vind je het goed als ik je er bij laat staan? Het zou je toch een steuntje in de rug geven voor de rest van de week. Zeg het maar kerel. Jammer dat je gedronken hebt maar de wereld vergaat niet hé? Kom op we gaan er weer voor hé? Jij hoort gewoon thuis in het rijtje. Mocht je het nu echt niet willen kun je jezelf ook weg halen of lukt dat niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Kan ik ook meedoen??? Sowhat Bol Albert Gaby Bor Tine Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Dag allemaal, Ik ben vrij nieuw hier en ik meld me graag aan bij het weekpact. Mag dat? Sowhat Bol Albert Gaby Bor Tine Nance Ans Voor mij wordt vooral a.s. vrijdag erg moeilijk, maar… 1 dag tegelijk, toch? Groetjes en veel sterkte & succes deze week, Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 november 2011 Rapport Share Geplaatst 29 november 2011 Mijn weekpact is ook niet gelukt. heb dit weekend gedronken. Dus meld me af. Misschien volgende week. Kon de ellende niet aan. Zoals gewoonlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Weekpact 4-12-2011 Zo mensen er begint weer een nieuwe week met nieuwe kansen voor iedereen. Wie durft het weer aan om met mij een weekpact te starten? Kom op mensen we kunnen het hé? En diegene waarbij het vorige week niet is gelukt hebben deze week weer de kans om het weer te proberen. Jootje kom op hé meid, je kunt het. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Bolletje Borretje Sowhat Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: borretjeWeekpact; 11-12-2011SowhatBorretjeAlbertquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Weekpact; 11-12-2011 Sowhat Borretje Albert Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Hallo allemaal, Ik meld me weer droog af voor deze week,en start weer het volgende weekpact. Sowhat Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Sowhat Jane Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Sowhat Jane Bol Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 december 2011 Rapport Share Geplaatst 18 december 2011 Sowhat Jane Bol Marc Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Maar een keer wat vroeger het weekpact starten Weekpact 24-12. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: bolletjeMaar een keer wat vroeger het weekpact starten Weekpact 24-12.quote> BolSashaShahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Weekpact 1 jan 2012 Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Weekpact 1 jan 2012 Gaby Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Weekpact 1 jan 2012 Gaby Marc Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isa40 Geplaatst 2 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2012 Weekpact 1 jan 2012: Gaby Marc Bol Isa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2012 Weekpact 1 jan 2012: Gaby Marc Bol Isa Bor Pip Ik begin nog later dan Bor, maar ook ik wil deze week volhouden!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden