Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Hi bor,

idd geen bericht is goed bericht, daar moet ik ook vanuit leren gaan.

Ik vind het eigenlijk best een goed idee zo'n weeksamenvatting. Zo lees je ook terug Bor, dat ondanks je een slechte week hebt gehad met veel moeilijke momenten, je je toch sterk hebt gehouden en niet hebt gedronken. Je geeft al aan het voor anderen te doen, omdat je anderen niet wil teleurstellen, maar ook niet een beetje voor jezelf? Al is het maar alleen om je volgende dag niet beroerd te voelen?

Ik had best een goeie week. Vrijdagavond alleen een lastig moment met veel emotisch rondom familieperikelen. Maar de drang om te drinken was er eigenlijk helemaal niet, het lost niets op, maakt mijn emotisch alleen maar groter. En als ik het gevoel op dat moment wil verdoven, krijg ik het een tijdje later dubbel zo hard weer terug... Ik merk dat donderdag naar de AA gaan we wel goed doet! Die houd ik erin.

:present:niets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:( Sorry!

Misser, sinds die ene (van het zou toch moeten kunnen...)

is de weg terug.............poehhhh.....zoveel moeilijker!!!

zo onwijs veel moeilijker!!!!!!!!!

Crisis wat een spijt dat ik dat toen even dacht het wel aan te kunnen!!!

Arggggggggg :devil: soms een ongelooflijke klerezooi

hoop dat er eens een einde aan die zorg, irritaties en stress komt...

komt er wel, I know!! alleen wanneer? Tja...........

alleen was ik het zonet even vergeten.......

Dus nee frumpjes, ik heb het niet gered, sorry.........voel me *blieb* daardoor.

Het is zo,zij zo...morgen verder met de draad die ik nog steeds wil pakken...geen alcohol voor mij.

*blieb* drank!!!

Nee Sha...*blieb* Sha...ik nam het zelf in...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had eigenlijk AdB al afgesloten....en nu kom jij zo vroeg online...........:(

*blieb* ik helemaal de pan uit :heart:

ik wil gewoon dat alles een keer stopt!!

weer die onrust met niet slapen, die 'fijne' pa die zijn vrije tijd belangrijker vindt, al het geregel, ruzie met dochter.....pffffffffff

oke...Sha een schop onder hare zetel (belgisch Jane!) en gaan met die banaan!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Teun,

Ja wat hier altijd geadviseerd wordt is, goed eten zodat je een volle maag hebt, dat verminderd de trek enorm, veel water drinken zodat je van binnen goed schoon gespoeld wordt, en veel op de dagdraad komen in het begin.

Krijg je toch trek, wat in het begin best wel veel en heftig kan gebeuren dan kom gauw naar de dagdraad zodat je niet het gevoel hebt er alleen mee te blijven. Delen geeft rust.

Als je trek krijgt het niet weg drukken maar accepteren dat dat er nu ff is. Weten dat het ook weer weg gaat. En iets gaan doen waardoor je je kan richten op iets anders. Door dat de doen maak je die trek niet groter.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...