Spring naar bijdragen

WEEKPACT VOOR KANJERS


bolletje

Aanbevolen berichten

Oké Wijfie, je bent een ouwe rot in het vak.;)

Hartstikke geweldig Mea op naar dag 2 hé? Blijf het maar melden meid dan voel je je sterker.:)

Wat zou het toppie zijn als je aan het einde van de week zou kunnen zeggen, mensen ik sta 7 dagen droog.

En dat moet je kunnen zeker weten.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom op Mea, nu volhouden hé? De eerste dagen zijn echt het moeilijkst daarna wordt het minder.

Je lichaam en geest snakken naar alc. maar het is maar tijdelijk geloof me. Hier moet je ff doorheen. je bent zo goed bezig nu, gooi dat niet weg en blijf kijken naar een toekomst waarin je alles eerlijk gaat ervaren, daar heb je recht op. Laat die alc. staan, beloofd?:sun:

Blijf kontact houden met het forum zodat we je kunnen steunen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Bolletje :kiss;

ik wind het echt een heel goed idee van jou, dat week-pact.

Dat is lijkt niet zo drastisch... week na week... goed hoor, het spreekt ook velen aan zo te zien.

Super idee!:light:

Liefs, Tobbertje:present:

(ik probeer het zolang mogelijk droog te houden, ongeveer 3 maanden was mijn langste droge periode, en dat zou ik graag overstijgen maar ik doe het stapje voor stapje. Hardlopers zijn meestal doodlopers, daar ben ik zelf wel achter inmiddels...)

Iedereen succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppertje kom veel naar het forum meis, dan sta je er niet zo alleen voor.;)

Jammer Mea maar de wereld vergaat niet hé? Gewoon weer verder gaan waar je mee gestopt was. Niet al te veel terug kijken dat heeft geen zin. Kijk naar wat je wel bereikt hebt.;)

Luzac toppie meid. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan is dat toch al weer een hele tijd Luzac. Volhouden hé? De eerste tijd is het moeilijks, daarna wordt het toch vaak wat makkelijker meis.:)

Ben trouwens erg benieuwd hoe het gaat met Mea.

Tobbertje laat eens wat van je horen lieverd, dat is weer zo'n tijd geleden? Gaat alles nog goed met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik heb besloten dat, als iedereen daarmee akoord gaat, het weekpact i.p.v. maandags voortaan zaterdags te starten. Dan pikken we gelijk het weekend mee. Ben nu wel wat de laat mee maar volgende week beginnen we zaterdag als iedereen daar mee accoord gaat.

16-10-2011

Ap.

Bol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh oh deze dame heeft afgelopen nacht gedronken. En waarom ? Er was geen aanleiding toe en toch riep er iemand vanuit de keuken. Wat voelde ik me brak en koppijn dat ik had vanmorgen. Dus helaas de weekpact niet volgehouden. Heb net 2 uurtjes bijgeslapen, werd gewekt door de kids. Op naar een nieuwe week, nieuwe kansen!

Hoe verloopt het de rest ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Zo, ik heb besloten dat, als iedereen daarmee akoord gaat, het weekpact i.p.v. maandags voortaan zaterdags te starten. Dan pikken we gelijk het weekend mee. Ben nu wel wat de laat mee maar volgende week beginnen we zaterdag als iedereen daar mee accoord gaat.
16-10-2011

Ap.

Bol.quote>


Zet mij er ook maar weer bij :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...