tuvalu1958 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Weekpact 13-5-2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 ik doe zeker weer mee! Weekpact 13-5-2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Gaby Dylan Wat moet ik me hierbij voorstellen? Sorry, nieuw hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 Weekpact 13 mei 2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Gaby Dylan Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Ik doe ook weer mee. Weekpact 13 mei 2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Gaby Dylan Marc Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2012 Weekpact 13 mei 2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Gaby Dylan Marc Rosa Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Weekpact 13 mei 2012 Bolletje Wijfie Tuvalu Gaby Dylan Marc Rosa Nancy Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 ik heb nog eens nagedacht.. het heeft me namelijk nogal wat tijd en energie gekost de eerdere posting van vandaag op de dagdraad ik merk dat ik mijn woorden op een schaaltje loop af te wegen om de een(en) of de ander(en) niet voor het hoofd te stoten daar baal ik van het voelt niet fijn het voelt niet veilig ik merk dat ik er erg onrustig van word en daar heb ik geen zin in op dit moment heb ik even geen steun aan het forum maar ik heb er last van dat is niemands schuld maar mijn gevoel ik heb besloten even afstand te nemen er moet geen 'excuus' komen as je begrijpt wat ik bedoel want wil wel de drie maanden halen en meer dan dat bij deze dus afscheid tot .... geen idee... ik blijf wel af en toe lezen maar ga niet schrijven terug naar rust in het hoofd en in het hart ik schrijf dit omdat ik niet 'zomaar ineens' wil wegblijven en dan is ook duidelijk : de reden why Take care! latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Wel terug komen hé Cooottje. Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Co, alle begrip. Wat mijn persoontje betreft weet ik het soms ook even niet hier. En ik weet zeker dat als het nodig is je je vanzelf weer meldt. Take Care! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Coco, Ik herken mijn eigen gevoel in je bericht. Ik hoop dat je meer rust vindt door wat afstand te nemen en bij jezelf te blijven. Vind je een fijn mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Lieve Coco, Je hebt me een hart onder de riem gestoken toen ik hier net was. Dank daarvoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 :present:Coco, Veel succes met het behalen van je drie maanden! Ik zal je postings wel missen maar begrijp je keuze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 18 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2012 Coco, kom je snel weer terug, je wordt gemist... Maar alle begrip hoor Coco, om diezelfde reden zit ik meer op de andere draadjes. Hoor ik er toch nog een beetje bij. En ervaar toch steun aan dit forum. Blijf maar lekker af en toe meelezen, en als je het weer tijd vindt worden, vind je je weg wel weer naar hier, toch? Sterkte! Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 mei 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Ik weet niet wie het weekpact gaat beginnen maar kunnen jullie er mij dan bij zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 weekpact 20-05 Bolletje Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Ben dur weer Allemaal bedankt voor jullie lieve en fijne berichtjes doen me goed! Tot op de draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tuvalu1958 Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Dag beste weekpacters, Ik ben nu zo'n beetje drie maanden gestopt (op 27 maart drie glazen wijn na) en ik merk dat het ietsje gemakkelijker begint te worden. Na 35 jaar iedere dag een liter wijn is het heel bijzonder dat ik me ook goed kan voelen zonder te drinken. Wie had dat ooit gedacht!! Ik was als de dood dat ik in een diepe depressie zou vallen, en dan die hele lege avond voor mijn neus, bah, nee, dat was maar niks. Wat schetst mijn verbazing dat ik nu 's-avonds zomaar programma's kan volgen, zonder de draad kwijt te raken, ik weet ze de volgende dag zelfs te herinneren Ik zie mijn man zelfs zitten op de bank, en we kunnen ook nog eens gezellig kletsen met elkaar. Mijn kleinzoontje van twee maanden kan ik 's-avonds troosten, als mijn dochter het even niet kan, wat een genot om zo'n kleintje in je armen in slaap te zien vallen! Mijn huis wordt schoner en schoner, en ik kan genieten van het huishouden. Ik weet het, ik ben er nog lang niet, ik ben nog steeds een beetje bang voor een terugval, maar mensen, dit heb ik in ieder geval! Ik ga dus stap voor stap vrolijk door op deze weg! Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Tuvalu En o ja, dat ik iedere week weer niet gedronken heb, en weer mee kan doen met de volgende week, helpt enorm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Tuvalu Hoera! Coco is er weer ! Ennuh, Tuvalu, jij gaat goed! Voor beiden een En alle anderen hier ook een We gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 19 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Tuvalu Dylan Ach, waarom ook niet he we zijn nu toch eenmaal bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Weekpact 20 mei 2012 Bolletje Nancy Marc Coco Tuvalu Dylan Frodo Inderdaad we zijn nu toch bezig. Morgen start mijn 3de droge week dus zie ik het wel zitten om mij voor de eerste keer op het weekpact aan te melden. Groetje, F. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Frodo :present: voor je 2 weken keep up the spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 20 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2012 Coco (fijne parel in gewone oester) Jij doet het ook goed hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden