lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nou mijn klussen zijn geklaard en ik ben nog steeds Ma Flodder:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ik ga het even rustig aan doen vanavond. Nu nog even wat afreageren. Het bedrijf waar ik werk maakt dit jaar, is de prognose, 7 ton verlies. Oei! Dus moeten we allemaal meer ons best gaan doen. "Dat doen we dus niet meer!!" Dat was de zin die door de directeur bij de vorige bedrijfsmeeting tig keer werd herhaald. Dat was misschien niet zo slim. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Heb je ook al een mooie foto van jezelf als vervanging van die gekke kop met dat rare alpinopetje Jane? Ik heb denk al iets voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nou moe!!! Heb ik de hele dag niet gekeken, omdat ik dacht dat het AdB-forum er niet zou zijn, blijkt het er vandaag toch te zijn! Ik snap er niets van. Vanochtend heb ik weer gewandeld, voor het eerst na die zware storm. In ons buitengebied lagen zeker 50 bomen plat, die ik zag liggen. Meer dan ik had verwacht. Nu maar aan het eten. Tot later, als het dan nog kan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 voor t geval dat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 He, Jane, nu moet je natuurlijk ook nog even snel je onderschrift verbeteren, want dat wordt straks natuurlijk een crime in dat nieuwe forum. En dan werken alle linkjes opeens niet meer, let maar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ik zie te nu pas Jaap, thnx ga ik meteen doen laat ik je ook vast mn avatar zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ik word i a g , ALS het nieuwe forum er ooit komt.. V.M. , dan weten jullie dat ook al! De avatar staat ook al te "wachten".. En ach Jaap dan doen we toch de linkjes via torrent Mijn kat heet niet voor niks Roxy-proxy... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Zo ik ga even koken, maandag is ook mijn dag. Doei, doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ohhhh had ik daarom speculaasjes en pepernoten gekocht? ook hier nog niemand geweest maar het is nog vroeg he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Hoi allemaal, Vanmorgen een uurtje later op mijn werk verschenen, nadat ik gebeld had om het te zeggen;) Op zo`n moment kies ik even voor mezelf en dat doet me wel goed eigenlijk (zou ik vaker moeten doen) Vandaag een actieve dag gehad op mijn werk. Vannacht om 1.30 uur dus thuisgekomen, ik zou om 21.45 uur uit Frankrijk vertrekken maar door turbulentie was een bemanningslid onwel geworden en vertrokken we pas om 22.15. Ik heb ook voor het eerst turbulentie gehad in het vliegtuig (niet zo heftig als de vlucht er voor) en ik vind turbulentie ook niet zo prettig, al helemaal niet als er een meisje naast me er door moet overgeven. Verstand op nul gezet door mij maar, en uit het raam gekeken naar de plaatsen beneden, want als ik dat niet had gedaan, had ik mee gedaan. Ik kan niet eens op een schommel, dan ben ik al misselijk. Dat was mijn avontuur dus. Mocht het forum wegvallen? Ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ik ga zo wat te eten maken, en eigenlijk wil ik ook mijn bed in want 4 uurtjes slaap is wel kort hoor. Nou ja we zien wel waar het schip strand nietwaar? Lady Jane is de enige verandering die ik heb gezien tot dusver Wel leuk Jane:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goeienavond. Onder mededelingen heeft Tactive gemeld dat de update pas morgen 12 november plaats zal vinden, naar verwachting. Lady Jane, mag ik je nog wel Jane noemen? of moeten we nu mylady zeggen En dat op 1 ugg en 1 croq Appie, lekker zo'n overgeverd naast je. Ik zou ook neigingen krijgen. Maar je hebt het lekker droog gehouden Nou ik ben benieuwd naar alle nieuwe plaatjes woensdag. Ik hou voorlopig mijn koffertje nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Goedenavond, niet veel veranderingen hier lijkt het!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Hi Kate, Raar hè. Nu zitten we twee dagen met mensen die denken niet te kunnen inloggen. Ik heb gelukkig niet veel last van zeeziekte, achtbanen e.d., maar als iemand naast je moet overgeven, is die lucht niet prettig! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Vandaag eindelijk begonnen met het leegmaken van mijn ouderlijk huis. Het voelt raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 ja hoor Kate, graag zelfs ik was die 4 zo zat zoiets als hendrik de achtste snappie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Een hele goede avond lady Jane:D, Waar stond die 4 eigenlijk voor? Plotseling een late dienst moeten draaien vanavond. Had het hele weekeinde ook al gewerkt. Nou ja, niet klagen maar. Blij zijn, dat ik werk heb En een onverwachts extra dagje oude forum. Wel verwarrend voor sommige denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Gokje, 4 (augustus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Spannend Hannah, Ja, jammer, dat je het morgen niet kan vertellen hier. Weten wij ook niets (Zij Aagje). Heb je er wel goede hoop op? Ach ja Jaap, Die 4 stond vast voor 4 aug. Stom, moet verder kijken dan mijn neus lang is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Ik heb dus helemaal niet rustig aan gedaan, ik heb een fotoalbum gemaakt en dus heel veel foto's doorgebladerd op de computer en de oude externe harde schijf. Veel drankflessen en opgeblazen hoofden van mij teruggezien. Het is zo als het is. Ook wel weer veel leuke plaatjes gezien. Dat ook. Nu moe en morgen RSI. Maat houden, het blijft lastig. Lady's een goede nacht, en alle gentlemen ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Rapi, ik zag dat er al een jane was en dacht, er zullen er wel geen 4 zijn. Maar ja, totaal geen ervaring met fora, dus eigenlijk deed ik maar wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 Nou Jaap, Dan ben je toch lekker nuttig bezig geweest. Welterusten voor straks. Ga ook zo, moet altijd even een uurtje stoom afblazen, als ik net gewerkt heb. Morgen eerst maar eens uitslapen (zei, zij hoopvol) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 he, had ik nou maar 4 aug. gezegd:D staat wel zo slim he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2013 Rapport Share Geplaatst 11 november 2013 RSI Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden