irunalone Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 he Mir, gewoon lekker jezelf zijn meid, het geeft niet of je op gewicht of erboven of eronder zit, we zijn allemaal onszelf, dat gunnen we jou hier ook. Soms brengen we wat en soms nemen we wat, maar net wat een ieder nodig heeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hai beste mensen, en Jan natuurlijk, Nu had ik beloofd om vandaag mijn gewicht door te geven (=tenslotte maandag he) Ben ik me helemaal vergeten te wegen vanochtend. En heb al gegeten, en ben al aangekleed. Dus dat gaat hem niet worden vandaag. Jan, is het goed, als ik het morgenochtend door geef? En, dan weer gewoon elke maandag. Het zijn ook zulke rare dagen allemaal. Morgen meld ik mij, hoop, dat het dan nog niet te laat is. En nu...in vliegende vaart naar mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Jaja Rapi, smoesjes natuurlijk. Hihi. Rapiiiiiiii is een topper. Tralalalalala. Ik moet denk ik nodig gaan wandelen met nontie. Verre wandeling. Yihaaaaaaaaaa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 rapi en jij denkt dat je die kerstkilo's nog even in 1 dagje weg kunt werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Goeie morgen, Myriam, gewoon blijven komen. Je inbreng is waardevol. En als je je niet gehoord.voelt gewoon even ROEPEN. Zijn er nog regels bij deze topic? Zag dat maandag weegdag is... Dat zal ik even in de agenda noteren. Zal me morgenochtend wegen, even kijken hoeveel oliebollen en appelflappen ik eraan heb gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Hier 79, Jan, valt me nog mee. Hierbij wil ik jullie allen meteen een hele fijne avond toewensen en alle goeds voor in 2013! We maken er wat van!!! (en hopelijk verliezen we nog wat kilootjes ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 76 kg hier! Oeps! Rustig aan met eten in het nieuwe jaar dus! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Originally posted by: Lenieik kan weer mee doen.. ik heb een weegschaal voor de kerst gehad.vanmorgen 66, 7quote> nou moe?weer een kilo eraf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst 31 december 2012 Bam en Igor, Nee, natuurlijk, ga ik in een dag niet alvast er wat vanaf lijnen. Integendeel, heb heel veel lekkers in huis gehaald, nu kan het nog. Om morgenochtend, lekker te schrikken van al die kilo's. Heb ik tenminste een reden, om het er weer af te krijgen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2013 Jan, 73.8 (Verschrikkelijk, maar ja, zelf gedaan) Streefgewicht; 64. Plan; Gezond eten, meer de trap, geen alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hier gaat het ook nie goed.....99,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 WEKELIJKSE UPPIEDATE 2013: T--1/1 85 99,1 Jan 64 73,8 Rapilos 68 74,4 Jane4 70 75,5 Igor 72 79,0 Nancy 72 76,0 Lytse 64 65,7 Lenie 67 75,0 Shahire 53 55,6 Nien 50 51,7 Mirjam7 70 88,5 Yvonne 80 23,3 Huttula 70 76,6 Truitje 75 77,5 Zonnetjes T=Target gewicht Topper van de week gewichtsafname gewichtstoename gewichtstoename vanaf 1 kilo streefgewicht / on target Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 nou wat een klein lijstje. allemaal afgehaakt voor de feestdagen? en nu allemaal in de rij bij de drogist voor de afslankpotjes, die zullen nu wel in de reclame zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ja he, ik denk ook dat na de feestdagen de moed verrzameld moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 ze staan nu geschokt op de weegschaal, vol spijt van het vele eten de afgelopen maand :):):):):):):):):):) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Je hebt helemaal gelijk Jan, we zijn weer behoorlijk laat, het is nu alweer bijna de volgende weegdag.. Maar ik geeft toch nog maar even door, en dan pak ik gelijk de piek van gisterochtend maar. 88, 5 schoon aan de haak. Dit is dus echt veel en veel te veel. Maar gelukkig is het inmiddels 2013. 2012 was voor mij het jaar van stoppen met roken. 2013 wordt het jaar waarin ik mijn balans ga zoeken, ook op het gebied van mijn gewicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Lief dat we in elk geval met een smiley het nieuwe weegjaar mogen beginnen Jan. Ik heb nog een paar dagen om te zorgen dat dat icoontje blijft, maar dat wordt sappelen dus. Ik doe met je mee Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Originally posted by: igornou wat een klein lijstje. allemaal afgehaakt voor de feestdagen? en nu allemaal in de rij bij de drogist voor de afslankpotjes, die zullen nu wel in de reclame zijn quote> ik denk dat ik vergeten ben.. ( wel weer gemeld van de week:( ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 truitje woog vanmorgen 76,6 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Ik had me opgegeven, maar sta er niet tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hoi Heeft even geduurd maar na roken en alcohol de baas te zijn,word het tijd dat ik eten de baas word Gebruik eten als troostvoer... Ben hier ook voor in behandeling bij tactus Eigenlijk had ik dit aardig onder controle<bleef stabiel> maar door pijn en geen andere uitwijk mogelijkheden<alcohol ,roken> ben ik in de dec maand toch weer bezweken Geen ramp maar kiloos vliegen eraan en troost geeft het helemaal niet..mijn hoofd was weer even dikke tevreden<drang,zucht,onrust,zelf medelijden> Verslavingen het lijkt allemaal op elkaar Nu het goede moment om mezelf weer aan te pakken en er voorgaan Aangezien het forum mij toch wel goed doet en mij ook vaak aan het denken zet ,wil ik dit als extra stok achter de deur hebben Dus Jan zet mij ook op deze lijst Huttula 123,3 kilo schoon aan de haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Wat is je target gewicht Huttula? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Hoi Jan Ik weeg 123,3 kilo Mijn streven is 80 kilo Daarna kan ik mijn doel bijstellen Tijdsbestek heb ik niet Geen pillen,poeders of wat anders eten volgens de schijf van 5 en niet terugvallen in oude gewoontes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 2 januari 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 Oke de lijst staat...nu gaan we er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2013 NIEN!!!!!...het kan ook te gek he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden