Jan1000 Geplaatst 20 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Ja ik nu aan het water De m&m's bewaar ik voor later Moeilijk de momenten zonder zoete steun Ik hoor mijn gerkreun Maar hou vol vol en weet waar ik het voor doe Al wordt ik van mijzelf weleens moe Koelkast open .... Koelkast dicht Op weg naar een nieuw gewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Jantje, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 20 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2012 Je gaat goed , jan, zet hem op! Nu ik nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Sta ik in de tuin te werken met blote bast zegt de buurvrouw, zo wat dikker aan het worden buurman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Contact met de buurvrouw op laag pitje gezet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Nog ff en je kan het contact weer aanhalen hoor met de buuv. Zo een beugel zorgt over het algemeen ook wel voor wat gewichtsverlies;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Even kijken hoe het met Witje is, die moet ik tegenwoordig volgen op de antirook en de kilokillerdraad. Moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Originally posted by: jan1000Contact met de buurvrouw op laag pitje gezet!!quote> Kennelijk stond dat al op een laag pitje. En zeg noueerlijk, hoe vaak laten we ons buikje aan de buren zien.Ik niet zo vaak, en dan houd ik nog in ook.Dus als ze me dan een keer in een onbewaakt ogen-blik betrappen krijg je de waarheid te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Ik ben in pakweg 20 jaar 20 kilo aangekomen. 1 kilo per jaar. Dat is eigenlijk niet zo veel. Per week is dat 20 gram. Nu heb ik het plan opgevat om 100 gram per week af te vallen. Dan ben ik in 4 jaar op het goede gewicht. Alleen is dat niet te wegen. Als ik bijvoorbeeld een glas water drink ben ik al weer 200 gram zwaarder. Ik denk dat ik het visueel blijf beoordelen. En ook merk ik het wel aan mijn kleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2012 Hey Wiite, ja denk dat de beugel ook eten lastig maakt. vandaag al twee keer geen boterham gegeten want dat blijft plakken in de beugel. zou de beugel mijn kilokiller worden? We zien mogelijk zondag effecten, alhoewel de buurvrouw geen goede hoop geeft. Jaap, ik hou ook buik in, alleen resteert zwemband nog! Bijhouden per week od schaal helpt mij, kan ook goed op gevoel inderdaad. Maar die is vergevingsgezinder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Wekelijkse Uppiedate: 26-02 97,1 kg gestart 04-03 95,3 kg na 1 week 11-03 95,0 kg 2 weken normaal gegeten, geen snoep 18-03 93,5 kg veel water, drie keer sport, no chips yesss 25-03 93,2 kg toch nog wat gesnoept, wel 3x sport 01-04? quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Het gaat toch langzamer, pfffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2012 Deze kiloknallerdraad zal wel een blijvertje worden, ook al van die lollige lijstjes! Misschien is dit wel de beste plek voor een vraagje van deze verse forumster: Nu ben ik "in ieder geval voor vandaag" van de drank af, loop ik den ganse dag te snaaien, schransen en chappen. Hoe doen jullie dat, meer ervaren ADB-ers? Zijn er trucks, behalve dat eeuwige water drinken, om de voedselintake enigzins te controleren? Ik zou echt graag tips willen, en eventueel dit draadje gebruiken als uitlaatklep als de hongerklap weer toeslaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 26 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Eline, discilpine en beweging en ik denk wat Jopie hier eerder schreef nl. niet alles stoppen maar iedere week iets laten vallen en vervangen. eerder ook afgevallen met appelslank, ga ik weer doen als het stagneert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 wat me zo stoort van mezelf, is die fixatie op eten, dat verslaafde gedrag! Maar de aard van het beestje... Vandaag maar eens de moestuin van mijn ouders omspitten, youza! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Hoi Eline! Ik heb hetzelfde hoor, behoefte aan zoetigheid. In drank zit ook heel veel calorieën en suiker, vandaar die behoefte denk ik. Ik vergrijp me nu vaak aan de kauwgum, geen gezicht dat gemaal met die kaken, maar ja, moet toch wat, he?! Jan, alle beetjes helpen! Ga door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2012 Tja, beweging he! Na het omspitten van de moestuin van mijn ouders ben ik nog maar eens extra de ijskast ingedoken, Dus nu met gebroken rug, en volle buik op de bank! Ik heb mijn drinkende leven niet getaald naar zoete meuk. Nu ben ik een chocoladefreak! Ik ben de eerste maanden enorm afgevallen, omdat ik de alcocalorieen niet meer binnenkreeg. Nu ben ik gaan eten (=snoepen) en ben ik daar weer zo mee bezig. Als ik ga hardlopen, moet dat ook meteen weer een halve marathon zijn. Maar dat komt op een eigen draadje: obsessief sporten! Vermoeiend hoor, dat verslavingsgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Gisteren gezondigd, halve zak chips gegeten, foei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Chips?????????????????? u gaat terug naar start....97,1 kg begin overnieuw.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Originally posted by: jan1000Het gaat toch langzamer, pfffffff.quote> Snap ik nu helemaal niets van :D:D:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Whaaaaaa nee niet terug naar start. Zal braaf zijn nu, echt ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 Foei, Jan, voor straf vandaag aan de sla.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2012 De weegschaal van mijn ouders geeft minstens drie kilo minder!!! (maar is ook 30 jaar oud...) Terug naar de moestuin, en spaaien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden