Jan1000 Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Topperttt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 75,2....hoe kan dat nou?? vocht? ja het is vocht ophouden, zeker weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hallo Jan, Mijn toename in gewicht tijdens de vakantie (75,5 ) was nog niet verwerkt, zag ik. Gelukkig alweer wat afgevallen: 74 kg. Nog niet genoeg, maar het begin is er. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Jan, hoera, er is weer een kilo minder Nancy, uppiedate: 79 kilo. Veel stress en zenuwen en slecht eten..tja, of dat nou zo goed is.. Maar hoe dan ook, nu veel fruit en groenten en we gaan er weer voor! By the way, ik vind je blonde coupe erg leuk! Alle medekilokillers hier: zet 'em op, we gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2012 Hey Nancy, dank je, verfje erover gedaan! Hi! Sha, was je nu inderdaad weer 70? Of meer? Of juist minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 elke dag twee flessen witte wijn en een liter appelsap voor de nadorst: dat zijn ongeveer 2000 kcal extra per dag dat MOET stilaan een verschil beginnen te geven als ik me niet verlies in deze vreetbuien van chips met snoep en koek en broodjes..... alles op zijn tijd, zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2012 Jan, was hier even vergeten ik geloof tegen de 70 deze week maar is niet meer van belang nu ik heb sowieso Jan een mail gestuurd want ik ga plaats maken voor anderen dus grijp je kans en schrijf je in nee hoor, ik wil mezelf niet meer verplicht stellen iedere week te komen melden als ik er aan denk zal ik hier af en toe even komen spieken hoe het jullie gaat ga goed mensen! Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik weet ook niet of dit goed voor me is maar deze draad is niet de oorzaak dat ik in stijgende lijn ga momenteel. baal er wel van, 63,4 kg kampioen jojo-en dat is dan toch iets:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 Jane, ik herken het, sommigen zijn zelfs bang voor een gewichtsexplosie en melden zich hier op voorhand af, gevrijwaard van gewichtstoenamecontrole Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 ok Jan got the message I'll stay and suffer Sha, ook? please ik schuif wel open houd mn buik wel in, dan past het net:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 We ALL stay and suffer. Kampioen jojo, Jane! I say! Van 71 nog iets naar 63.4 en dan nog balen... Vertel ons je geheim. Ik ben gewoon hetzelfde, met dezelfde oude krakkemige weegschaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2012 oeps!! kampioen liegen ook nog dan en wishfull thinking zeker Gwen moet 73,4 zijn:o:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 He bah, ik blijf maar rond dit gewicht hangen... 61.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 en ikke 72.0:) alles is betrekkelijk Liesje ik mocht willen op jouw gewicht te blijven hangen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 ik ga eerst nog een half dagje trappen op en af lopen en weeg me dan wel hey Fibo, heb jij dan zo een gezellige zachte buik om tegen te liggen leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Niet doen lavendel spieren hebben een hoger SG dan vet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 oeps! dank je Jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 wel doen dus strakker in je vel loopt lekkerder en ziet er ook lekkerder uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 Moet hier ingrijpen. Hetvele autozitten, verbaderen, niet sporten, en vroeg op en laatnar bed eist zijn tol. Ritme zoek. Nu wel eerst uitgebreidde brunch 94,5 kilo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 15 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juli 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Goedemorgen allemaal, Ik ben blijven hangen op 74,0 kg deze week. Gisteren een half pak koffiewafeltjes opgegeten. Oeps! DEze week komt nichtje logeren en pannekoeken en pizza staan op het programma. Dat logeren gebeurt maar één keer per jaar, dus mijn lijn staat even in de wachtstand. Gelukkig lust ik geen roze koeken, haar favoriete koek. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Oooohhh, roze koeken... Ik zou ze nu niet meer kunnen eten. Maar mijn hele middelbareschooltijd draaide om roze koeken. En ik heb het bij mijn dochter ook gezien. Wat is dat toch met roze koeken? Veel plezier Lytse, met je logeernichtje. Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 74,5 droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 roze koeken vervanging voor roze liefde???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2012 Ik knal m er ook maar in 64 kg Schoon aan de haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden