blondie6173 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 Ach, verdiend? Na mijn griepje en met behulp van shakes is er dit keer meer vanaf dan ik verwacht had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 (bewerkt) 102 kilo vandaag Water komt me de keel uit! Mis de boterham met kaas het meest! Denk veel aan bami ramas en Chips! 24 juli 2014 bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 5 kilo in 1 week??? Hoe doe je dat dan Jan? Je eet toch zeker nog wel?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2014 Jeminee, daar vervliegt de kans voor mij om topper van de week te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 67,2 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Rapilos, nee, alleen shakes en 3 liter water per dag, savonds half uur lopen. Mannen vallen snelller af dan vrouwen en ik ben een man Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 kun je makkelijk zeggen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Die Jan....geweldig! Hier 76,4. Gaat goed, toch ook weer een kilo eraf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2014 Hier 99,7 Het begin is er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 69.6, He,he, mijn inspanningen worden eindelijk beloond. Jan, Alleen maar shakes, lijkt me heel moeilijk vol te houden, en misschien ook niet zo gezond. Ik ben vroeger begeleider geweest voor mensen die een bepaald merk shakes gebruikte. Ik raadde altijd 1 gewone ,gezonde maaltijd aan,de 2 andere maaltijden, konden dan uit shakes bestaan Maar afvallen doe je, dat is 1 ding wat zeker is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 26 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2014 72.8 kg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 (bewerkt) Week 30 En jawel, de cijfers van de afgelopen week. Gelukkig is het niet meer zo warm, ik kan weer heerlijk buiten zitten zonder bang te zijn te smelten, hihi. Maar de cijfers.... Jan is onbetwiste topper van de week, ongelooflijk Jan, hartstikke goed. Maar ook Nancy en Rapi een kilo of meer er af. toppers. De aanmoedigingsaai is deze week voor Hanneke. Niet lekker in je vel zitten en de schade dan tot twee ons weten te beperken is best een pluimpje waard. Jootje nog steeds afwezig. hoop dat het goed met je gaat Jootje, en volgens mij is er vast wel wat af als je terug komt.... Luitjes, dat was het even voor vandaag. We doen ons best... de weegschaal doet de rest Wens Start 22/06 29/06 06/07 13/07 20/07 27/07 Jootje 95 106,0 104,2 103,5 00,0 00,0 00,0 00,0 YVonne 70 89,8 90,0 89,9 89,8 90,0 89,8 89,4 Hanneke 62 74,4 73,2 72,5 00,0 72,8 72,6 72,8 Nancy 80 84,7 77,0 00,0 00,0 00,0 77,4 76,4 Ietje 68 79,9 79,1 79,1 80,6 80,6 81,2 80,9 Rapilos 64 70,4 00,0 71,4 72,0 70,9 70,8 69,6 Blondie 60 69,8 67,9 67,5 67,4 67,9 67,2 67,2 Jan 87 107,0 00,0 00,0 00,0 00,0 107,0 102,0 Gerrit 86 99,8 00,0 00,0 00,0 00,0 99,8 99,7 Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingsaai De stuiterbal Officiële Berisping Gewichtsafname. Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... 27 juli 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Thanks voor the honeurs, hi, feels good! Hopelijk volgende week ook kiloos eraf, zal lastiger worden maar hoop op 3. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 Je had het ook helemaal verdiend Jan, echt. En ja.... deze week zal wel een stukje lastiger worden. Hoe lang ben je van plan de shakes te gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2014 En nu heb ik er zo genoeg van. Last van de warmte doordat ik te zwaar ben. En ondertussen nog maar tussendoor koekjes eten en andere te vette zaken. Ik verdraag het gewoon niet een beetje trek te hebben. Toch kun je afvallen zonder dat je voortdurend honger/trek hebt. Ik heb nog een rol biscuit liggen. Zolang die dicht is kan ik eraf blijven. Maar als hij eenmaal open is. Het is precies hetzelfde als met het eerste glas. Ik weet dat als ik tussendoor niet snoep en ook niet gewoon dingen eet ik afval. Ik moet die discipline gewoon weer opbrengen. Ik ga het weer proberen. gewoon voldoende eten op etenstijd. En tussendoor niets meer. Die rol biscuit geef ik wel aan de zusters. Ik wil er nu meteen mee beginnen. Ik voel me echt niet lekker zo. Nou ik wens jullie allemaal heel veel succes. Hoe je het ook aanpakt. Ik blijf lachen. Al is het als een boer die kiespijn heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Hartstikke goed Hanneke. Ik heb het ook gemerkt met de warmte hoor, had ik veel meer last van dan toen ik nog een stuk minder woog. misschien is de knop nu wel echt om bij je. De rol vanmorgen meenemen ... en dan is het klaar met de lekkertjes tussendoor. Wat bij mij hielp in een vorige periode dat ik afviel was bij alles wat ik buiten mijn gewone eten om in mijn mond wilde steken er goed naar te kijken en mezelf hardop af te vragen: 'is dit het waard voor mij om te eten en dan niet af te vallen'? .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 juli 2014 Yvonne, ik denk eerst vier weken, nu twee achter de rug. Merk nu ook dat het langzamer gaat. Maar goed, alle beetjes tellen. Hanneke, goed van je, success! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 Het Dovemansorendieet van Maarten 't Hart. Zie ook intervieuw: http://vorige.nrc.nl/nieuwsthema/overgewicht/article1858314.ece Een citaat (uit het interview): „Je moet weten dat ik enorm gulzig ben. Ik ben nooit alcoholist geweest, maar zou het heel goed kunnen zijn. Ik zou ook een echte schrokop kunnen zijn en dan erg dik worden en ik zou heel goed in het rond kunnen neuken zonder enige rem. Dat moet ik dus allemaal zoveel mogelijk onder controle houden.” of deze „Niets daarvan, genieten, daar doen we niet aan. Genieten is oppervlakkig. Genieten is leeg. Genieten betekent alleen maar dat je na het genot weer iets anders zoekt om van te genieten. Genieten levert geen voldoening op, het is een vorm van hedonisme, waar ik niets in zie. Genieten van eten is flauwekul. Eten moet voedzaam zijn, meer niet.” En deze: Ook van seks mag je niet genieten. „Seks is niet meer dan een domme behoefte waar je aan wilt toegeven. Het kan ontzettend leuk en plezierig zijn en het kan veel voldoening geven, maar geniet er vooral niet van, want dan wil je alleen maar meer. En denk maar niet dat je daar van afvalt. Je krijgt er alleen maar dorst en honger van, net als van sport, waar ik heel erg tegen ben.” Eindelijk weer eens iemand die op een normale manier met eten weet om te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2014 (bewerkt) ..... 30 juli 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 Ja, Gerrit, Ik denk zeker dat het verminderde gebruik van suiker er voor kan zorgen dat je ontregeld raakt. Ik heb 3 weken niets geen suiker genomen, (op een enkele gewone boterham na, waar ook suiker in zit). in plaats van fit te worden, bleef ik doodmoe. En ik was al moe, door het hoge gebruik van suiker, voordat ik stopte Misschien, had ik door moeten zetten, maar omdat ik na 3 weken nog steeds moe was doe ik nu weer "gewoon", Dus, wel een koekje bij de koffie, maar geen heel pak meer. Geen pakken ijs kopen, en achter elkaar opeten, maar heel af en toe een ijsje bij de ijskraam enz. Begin me langzaam aan beter te voelen. Maar was dan ook van extreem veel suiker, naar niets gegaan. Geloof, dat gewoon doen, het langste vol te houden is Genieten, is ook heel belangrijk voor je lijf he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2014 MG, dat doe ik dus ook; ik eet 's avonds roggebrood als ik trek krijg. Gaat trek goed van over, en daarna is het rondzoeken ook weer klaar. Ik heb op deze draad eigenlijk niets te zoeken, aangezien ik maar één kilo kwijt wil, maar jullie zijn samen heel stoer bezig. Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 69.6, Jammer niets eraf, maar ook niets er bij. Dus valt erg mee, omdat ik deze week mijn volledig suikerloze periode heb opgegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 68 kg. Grrr... Vakantie kilo's Komende week dus maar weer stevig ertegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 72.9 De rol biscuit nog verorberd helaas Maar ja. Hij is bijna op en dan is het echt afgelopen. Succes iedereen. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2014 Als ik zin in iets zoets heb neem ik een schepje honing nu. Ik heb ook wel van die buien dat ik denk: Nu heb ik zoet nodig. Wat honing werkt dan heel goed. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden