Spring naar bijdragen

KiloKiller


Jan1000

Aanbevolen berichten

Die vervelende 8 ervoor weer weg, 79.9 ....het schiet niet op maar kan dan ook niet zeggen dat ik er vol voor ga. Dus het klopt wel. Het wordt wel lastiger naarmate je ouder wordt om het er weer af te krijgen, eraan lijkt trouwens ook sneller te gaan!

Vandaag al wel erg mijn best gedaan, " gewoon" niet snoepen maar ben dan ook de hele dag al druk in de weer!

Wat voor dieet volgen jullie dan NG en Nancy?? Ik ben eigenlijk anti-dieet omdat ik het nooit volhoud en denk dat door gewoon gezond eten EN drinken en sporten/ bewegen het ook wel moet lukken. Ahum, en dat lukt dus ook al niet!

Dribbeltje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

74.7

 

Schiet niet op. Maar mijn troost is toch altijd dat ik weet waar het van komt. Ik snoep gewoon te veel. Maar nu zijn de feestdagen voorbij, ik ben bij mijn moeder geweest waar ik ook altijd behoorlijk snoep. Nu geen excuus meer. vanaf nu geen tussendoortjes meer. Nauwelijks vet. verder ben ik ook niet zo van diëten. Niet vol te houden en vaak een eenzijdig eetpatroon. Ik moet gewoon op vaste tijden wat eten. Niet te veel en niet snoepen tussendoor.

 

Dus volgende week moet er weer iets af zijn.

 

Sterkte iedereen die worstelt met gewicht. Ik ben trouwens nooit af gevallen door te stoppen met drinken. Had er geen enkele invloed op :blush:.

 

Een mooie week.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Week 18

 

Goedemorgen luitjes, 

Hieronder de resultaten van de afgelopen week. 

Nooitgenoeg welkom, je bent gelijk de topper van de week...

Jootje.... je hebt de smaak te pakken he? Helemaal toppie jij. 

Dribbels vakantiepondjes smelten als sneeuw voor de zon. 

Voor Hanneke en Ietje even een duwtje in de goede richting. 

En Rapi... je gaat toch weer helemaal goed nu hoor!! 

Net als Nancy, rustig, maar heel zeker.... 

Luitjes, we gaan er gewoon weer voor. 

Maak er een mooie week van 

 

 

            Wens      Start       30/03      06/04      13/04      20/04      27/04      04/05

Jootje      95        106,0        000,0       104,5      103,5       104,2       104,1      102,9     icon_disco.gif:wub:

Yvonne    70         89,8         88,9         90,0       89,8         89,7       89,6       89,0

Hanneke  62         74,4         00,0         73,3       73,2         72,5       74,4       74,7    icon_aai.gif

Nancy      80         84,7          81,4         81,5      00,0         82,1       81,5       81,2        

Ietje        68         79,9         00,0          82,0      81,7         81,2       80,2       80,8    icon_aai.gif   

Rapilos    64          70,4        70,2         70,3        70,2         69,4       69,6       69,1      

Dribbel    69         78,2         78,5         79,0        79,4         00,0       81,0       79,9     icon_disco.gif  :wub:

Nooitg.    75         95,1         00,0         00,0        00,0         00,0       95,1       93,2   icon_cheerleader.gif  :wub: 

 


     icon_cheerleader.gif         Topper van de week   icon_disco.gif

            :wub:        Gewichtsafname vanaf 1 kilo

    icon_aai.gif    Aanmoedigingsaai

      icon_greenbounce.gif           De stuiterbal

       icon_ffdenken.gif ​Officiële Berisping  

 

 

  Gewichtsafname.
  Gelijk gebleven 
  Gewichtstoename
  Gewichtstoename vanaf 1 kilo
  Nog geen gegevens doorgegeven

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar of dit nou echt gezond is??

Ff aan NooitGenoeg vragen...

Ik lees op internet hele goede berichten over dit dieet, maar ook wel keerzijden...

Ben ook eigenlijk niet van de crashdieten, maar dit voelt wel goed.

Ik eet meer dan normaal, geen honger en voel me fitter.

Ik ga er nog ff mee door....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlees groente fruit melk rauwkost kaas eieren enz. Alleen geen aardappelen, rijst, brood. Wel Speltcrackers met lijnzaad en dan kipfilet erop of salami, spread enz. Ik hou me dus niet helemaal aan het juiste dieet, maar fruit en melk/karnemelk zijn voor mij erg belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...